Hvis folk bare kender lidt til cheat eller ser normalt på demoer på cheaters, cil man hurtigt se at denne person snyder det er tydeligt. Du kan se efter han dræbte ham i vinduet, hvordan han bare stod stille med aim i connecter uden at sigte på noget, det betyder bare han ved hvor han var i forvejen.
Man skal jo passe på med hvad man siger herinde, for det jo enten sort eller hvidt.. Men jeg synes det ser "spøjst" ud. Men at kalde ham cheater vil jeg nu ikke..
Øøøh hva? At han siger at han synes det se spøjst ud, men ikke vil Calle hack, når opslaget handler om hvor vidt han hacker er vel en meget fin kommentar?
Altså jeg har da snildt 15 "fishy" clip jeg har lagt op på min youtube som jeg synes var sjove gennem tiden. Når man har mange tusind timer må da have lavet noget spøjst på et tidspunkt :D Hvis jeg så nogle af mine klip out of context kunne man da godt tænke hmm.
Nu har jeg efterhånden spillet sammen med ham i noget der minder om 1½ år... Han har alle dage haft det sprødeste aim, både online og på LAN, så ser ingen grund til at det klip skulle indikere noget... Lagget der er synligt fra hans eget POV er vist rigelig forklaring :-)
Du kan også se mukki selv poster clippet fra sin pov hvor det tydeligt viser at det er et spike i hans net. Intet fishy der selvom det ser vold sketchy ud på demo og fra hans medspillere
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.