Faceit grind til lvl 10(senere idag).
+18 (alder)
+ level 7
0% rage
0% baiting
smid en steam eller discord, hvis du/i skal med.
Snakkes.
Skynd jer får, trash alle posts der kommer.. mæææææh
+ level 7
0% rage
0% baiting
smid en steam eller discord, hvis du/i skal med.
Snakkes.
Skynd jer får, trash alle posts der kommer.. mæææææh
Pas på du ikke møder chesters ven
Hmmm tør du spille? nu når der er såååå mange cheaters
Har du overvejet esea? du møder ikke andet end cheaters på faceit. Lmao <3
Det var faktisk et reelt spørgsmål.
lol. Altså hvis du nu mener der er den mængde cheaters du påstår, hvorfor ikke skifte til esea? altså det var faktisk et reelt spørgsmål men igen.
Modent mæææh.
Modent mæææh.
Damn du moden 26. Shit man kan ikke engang svare på et reelt spørgsmål fordi men ikke mener man kan udtale sig......
Smh ZodiAc men hf med det hvis du har den attitude midt game.
Smh ZodiAc men hf med det hvis du har den attitude midt game.
Damn bumpers du får ved at sige Mæææhhh ;) håber du får et Mæææh game med ekstra Mæhhh til dig voldsomme Mæææææh forbrug.
Mææææææhhhhhh'est!
damn et liv. Mangler ClinT <3
at du gider bruge tid på at skrive mæh.
Utroligt at du bliver ved med at svare ham. Ved ikke, om det er fordi du vil have mange posts på dust2dk, eller fordi du virkelig har så lidt hjerneceller som ham.
Rolig nu. Det er ikke os allesammen der er lige gode til at flirte xD
Drop grindet og "get a room" drenge :)
Drop grindet og "get a room" drenge :)
Fxrtune jeg syntes det skide skægt.
Fordi han sidder og "råber" omkring stor mængde cheaters på faceit men aligevel blive ved med at spille det. Hmm ud over det er det blot skide fucking sjovt.
Fordi han sidder og "råber" omkring stor mængde cheaters på faceit men aligevel blive ved med at spille det. Hmm ud over det er det blot skide fucking sjovt.
Nej, har jeg aldrig nogensinde råbt om, men du har det sjovt med at sprede løgne, ligesom at du sagde at jeg skaber mig i DPL, på trods af at jeg stadig aldrig nogensinde har spillet i DPL :) faiiiilll!
MæææææææhhMæææææææhh
MæææææææhhMæææææææhh
har ikke decideret sagt du har råbt jeg skrev "råber" i den forstand du snakker voldsomt aggressiv omkring cheaters men aligevel ikke gør dit for du undgår det.
Nu det bare lige sjovt du kalder det løgne.
Når det er din stream hvor du så har spillet dpl hmmmmmmm så løgne argh. kmi m8.
Såå det dig som "fail"ed. :) kom igen besse
Nu det bare lige sjovt du kalder det løgne.
Når det er din stream hvor du så har spillet dpl hmmmmmmm så løgne argh. kmi m8.
Såå det dig som "fail"ed. :) kom igen besse
Ja du failede sku men du må hygge dig skal sku ikke svare dig igen. Føj.
Syncrone Jeg har ikke spilet faceit i langt tid nu da jeg har taget en pause fra cs. Kan ikke se om du laver pis eller hvad du gør. Men er der kommet mange snydere på faceit? Er folk begyndt at kode så meget at de han undslippe clienten? :D