Utroligt at du bliver ved med at svare ham. Ved ikke, om det er fordi du vil have mange posts på dust2dk, eller fordi du virkelig har så lidt hjerneceller som ham.
Fxrtune jeg syntes det skide skægt. Fordi han sidder og "råber" omkring stor mængde cheaters på faceit men aligevel blive ved med at spille det. Hmm ud over det er det blot skide fucking sjovt.
Nej, har jeg aldrig nogensinde råbt om, men du har det sjovt med at sprede løgne, ligesom at du sagde at jeg skaber mig i DPL, på trods af at jeg stadig aldrig nogensinde har spillet i DPL :) faiiiilll!
har ikke decideret sagt du har råbt jeg skrev "råber" i den forstand du snakker voldsomt aggressiv omkring cheaters men aligevel ikke gør dit for du undgår det.
Nu det bare lige sjovt du kalder det løgne. Når det er din stream hvor du så har spillet dpl hmmmmmmm så løgne argh. kmi m8.
Syncrone Jeg har ikke spilet faceit i langt tid nu da jeg har taget en pause fra cs. Kan ikke se om du laver pis eller hvad du gør. Men er der kommet mange snydere på faceit? Er folk begyndt at kode så meget at de han undslippe clienten? :D