Hej dust2.dk
Så blev det min tur til at finde HOLDET jeg kan udvikle mig med ingame samt outgame.
Mit navn er Sune Hastrup, men mest kendt under navnet Kisky. Jeg er 16 år gammel, og til hverdag arbejder jeg i stedet for skole, eftersom jeg droppede ud af efterskole, og ikke havde lysten til at starte op på en 10 klasse et nyt sted. Dette gør også at jeg har super meget tid til at sætte af til CS, både teoretisk men også praktisk i form af aim pracc, demo analyse, den taktiske del og hvad der nu følger med i at spille CS seriøst.
Det jeg søger er et projekt, gerne noget der har været kørende i lidt tid, men er også frisk på at starte noget op, som har et mål om at komme op og spille med hvor det er sjovt, i form af POWER ligaen og/eller boblerne i Danmark. Jeg vil primært fungere som IGL og AWP, men er frisk på andre roller, såfremt tilbuddet er det rigtige.
For at man som et hold kan komme op at spille med hvor det er sjovt, kræver det at man har den samme attitude til tingene, samme motivation samt samme tankegang ift. kommunikation, træning og hvordan et hold fungerer, for at nævne et par af de vigtige punkter.
Kommunikation:
For mig er kommunikation det vigtigste overhovedet i hele CS. Man kan sagtens have EN person som er en stjernespiller, men hvis man ikke forstår sig på at tilbyde nades for ham, kan man ikke vinde kampen. På samme måde er det super vigtigt at man ikke sidder og bliver tiltet/sure på hinanden, og ødelægger humøret på holdet.
Træning:
Jeg forventer at man tager træning lige så seriøst som officielle. Hvis man gør det forkert til træning, har man efter min erfaring også lettere ved at gøre det forkert i officielle, og omvendt.
Jeg vil gerne Pracce så mange dage som overhovedet muligt om ugen, men er også klar over at folk har arbejde osv. de skal passe, så det nok ikke er muligt med 6 gange pracc om ugen.
For at nævne nogle af de bedre hold jeg har spillet med, har jeg spillet for Frequl way way back som IGL, Wickedgaming som AWPer og seneste HDE.HYPE, hvor vi kvallede os til Power ligaen, som AWPer og IGL, så jeg har erfaring med hold.
Lige i øjeblikket ligger jeg på 3000 elo (
faceit.com/en/players/Kisky/stats/csgo) med 5675 ish timer.
Hvis I vil have mere at vide er I velkomne til at skrive en kommentar, skrive en DM på Twitter (
twitter.com/Kiskycs) eller adde mig på steam (
steamcommunity.com/id/Kiskycs) .
Ellers fortsat god dag til jer alle, og glæder mig til at høre fra jer!