Gjorde jeg gerne, snus er dog klammere og spade teenagere smider lortet over alt, klasker det på vinduer osv. kmi, bare fordi noget er lort/forkert, retfærdiggøre/forbedre det ikke noget andet lort.
Hvorfor er snus klammere? Jeg kan forstå at du ikke bryder dig om det, og jeg er enig i at man lige skal overveje hvor man smider det. Jeg ser dog stadig flere skodder end snus stykker på jorden.
I den forstand hvordan folk håndtere det og smider det omkring, skodder er også klamt at se ligge rundt, men sgu lidt klammere at se sådan en klam klat snus klasket på væggen, vinduerne, smidt et sted i skole, fitness, butik osv. Folk er jo fucked.
Du brokker dig over at snus er klamt fordi folk smider det over det hele. Det er hvad du skriver i kommentaren jeg har svaret på. Jeg prøver ikke at godtgøre hvorfor at snus er ok, jeg synes bare det er vagt argument.
100% enig. Arbejder i Københavns Lufthavn og det ligger og flyder over ALT på stort set alle fly, det er simpelhen så modbydeligt klamt og så ligner de os bare kæmpe idioter når de propper det i kæften. Men som du selv nævner, største delen er jo bare teenagere som ikke vil ryge og som derfor tror snus er sundere.