Haha ville faktisk skrive først at de skulle ændre navn fra FoaR til HoaR og så bruge et billede af knaldperlen på steam. Så kunne jeg lige se han havde svaret uden at bruge knappen, så istedet for at troll, endte jeg med at være behjælpelig xD
Har I virkeligt brug for 2 af de samme opslag inden for 8 minutter af hinnanden? Hahah.
Btw, I burde nok linke hjemmeside, facebook, twitter mm. Det her ser meget amatør-agtigt ud. Også det faktum at der er stavefejl, og grammatiske fejl. (:
Hej jeg søger også team.
er 20 år gammel og bor i vestjylland.
Har 2700 elo på faceit. Kan træne mandag- onsdag, og nok også andre dage.
steam: steamcommunity.com/profiles/76561198198272479/ skriv på min profil hvis det kunne være noget
hej mit navn er Sebastian/ST4L3N/Frederiksen jeg vil meget gerne ind på jeres hold jeg ligger lige pt i lvl 8 på faceit jeg kan spille alle roller er bare ikke lige så god til igl men er mega god med awp eller er også god til at lurke jeg ved godt at i ikke rigtig leder efter en awp eller lurker men tænkte bare jeg ville skrive så kunne vi finde på noget og kan også godt lidt igl men ikke meget jeg kommer også selv fra midtjylland så der ville ikke være langt fra hinanden. jeg er 15 år gammel så men jeg synes selv jeg har en god gamesens og et godt aim praccer mit aim vær dag og øver en del smokes og sådan noget