Kasper Hvidt er bag spillerne ved RMR-turneringen.

Kasper Hvidt inden trænerdebut: "Jeg skal prøve at stoppe en negativ rytme"

Kasper Hvidt gør debut som træner, når Astralis møder Vitality i RMR-turneringen.

'Dødsgruppen' i RMR B-turneringen er blevet skudt i gang, og inden længe skal Astralis i aktion, hvor Kasper Hvidt desuden gør debut som træner.

Den tidligere håndboldmålmand overtager casles rolle, da den tidligere MASONIC-træner er bannet fra Valve-turneringer grundet brug af snyd i en turnering tilbage i 2020.

Kasper Hvidt regner dog ikke med at skulle have den helt store indflydelse på kampene, da han erkender, at det ikke er meget tid, man har til at snakke til holdet under en kamp.

Astralis' sportdirektør har ifølge ham selv én rolle; han skal prøve at stoppe den dårlige rytme under kampene.

Hvis drengene spiller godt, så går det godt. Og hvis ikke, så går det sikkert også godt, siger Kasper Hvidt med et smil til Dust2.dk og tilføjer:

Man kan sige, at Valve har gjort, at træneren ikke har en specielt stor rolle. Man har fire gange 30 sekunder, hvor man kan prøve at ændre et eller andet. Der når man jo stort set ikke engang at sige: "Så der timeout, gutter", og så spiller vi igen. Hvis holdet gør det, de skal, som vi har vist de sidste par uger, så tror jeg, at det bliver en rigtig fint turneringsforsøg.

Har du fået nogle tips fra HUNDEN eller casle?

Nej. Hvis Peter (casle, red.) var her og kunne stå bagi, som vi jo selvfølgelig alle sammen ønsker, så kunne han måske prøve at ændre taktikken en gang imellem. Men det skal jeg slet ikke. Jeg skal prøve at stoppe en rytme, hvis der er en negativ rytme, eller runder, hvor der ikke bliver kommunikeret.

Det er ofte det, der gør, at holdet begynder at tabe. Det er, at man mister den interne kommunikation. Så vi får den genstartet.

Astralis og Vitality støder sammen klokken 13:45.

#1(Med 37 svar)
11. april 2023 kl. 13:09
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Satme op af bakke det her...
Negativ rytme? Der skulle satme ikke gerne være nogen negative rytmer fordi man taber et map eller et par runder på det niveau der. Tror han det er astralis talent?

Coachen skal kunne spotte når spillerne ser sig blinde på hvad der virker og hvad der ikke virker.. det sker i kampens hede man mister overblikket og det er coaches perfekt til at rette. Kasper hvidt aner ikke en skid om csgo. Det gør man reelt set ikke efter man har grindet spillet og virkelig gået i dybden med de forskellige ting. De kunne lige så godt have spillet uden coach.
Hvis det er Kaspers egen beslutning at gå med som coach er han en størrere idiot end jeg havde regnet med.
Ved han overhovedet hvordan ts fungerer?

Man har ikke brug for at der står en eller anden uvidende omme bag en og bruger ens 30sek puster på at sige kom så gutter i kan godt det her, for at prøve at løfte moralen hvis man er lidt små tiltet. Man har brug for løsninger på de ting der går galt og få det ordnet, så løfter moralen sig når tingene igen spiller. Der er ikke noget mere frustrerende end problemer der ikke bliver løst på trods af man tager en pause for netop at løse det.
#2(Med 21 svar)
11. april 2023 kl. 13:09
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Altså han kan vel godt se hvis de begynder at tabe for mange runder i streg og ikke får korrigeret.
Det hænder da at spillere selv glemmer at tage en timeout.
#3(Med 20 svar)
11. april 2023 kl. 13:11
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Altså sidst jeg så ham røre ved en mus løb han og kiggede ned i jorden.
Hvad skal en silver rette ingame hos et elite hold? Jeg forstår ikke helt det her.
En pause løser ikke problemet. Øjne udefra løser det derimod. Da coachen har overblikket, men hvis ham med overblik ikke fatter spillet. Så er det jo ligegyldigt.
#4(Med 3 svar)
11. april 2023 kl. 13:15
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Tror bare, at man skal tage den moralske støtte, der nu kan komme ud af manden. Han har jo trods alt en sportslig hjerne, så den del skal han nu nok kunne klare. Det er naturligvis ikke lige så stabilt som at stille med en rigtig coach.
#5(Med 2 svar)
11. april 2023 kl. 13:20
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Også fedt at have chefen stående omme bag sig der ikke forstår hvad man laver og give "moralsk opbakning" i de 30 sekunder man har til at løse et problem inde i spillet. Sorry, men uanset hvordan jeg vender og drejer den synes jeg det her er latterligt. Han skal bare holde sig til det administrative, og der har det jo så også sejlet det sidste lange stykke tid kan man sige.

Jeg kunne måske forstå det i hvilken som helst anden turnering, men det er fucking major kvallen. Og så den sidste i csgo!?
#53(Med 1 svar)
11. april 2023 kl. 23:18
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Men deres trænere kan ikke stå der, og han kan vel ikke skade. Kan han give bare 1% til én af de fem spillere er det bedre end ingenting.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Astralis hellere ville have en anden stående, men man har jo taget netop det valg med åbne øjne :)
#55(Med 0 svar)
12. april 2023 kl. 09:57
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
De skulle bare have sat R0nic ind.
#9(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 13:31
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Fx her nu efter 5 tabte i streg kunne man da godt lige kalde en pause.
#15(Med 10 svar)
11. april 2023 kl. 13:48
diOnysos
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Altså i anden sport er det heller ikke Elite spillere der er trænere, at være træner er så meget mere end bare spillet.

Jeg tror sagtens han kan bringe noget positivt med ind, f.eks som Martin skriver når spillerne har stirret sig blinde eller helt har glemt at der er noget der hedder timeout.

Derudover kan måske få vendt evt. stemning om og generelt være den mentale opbakning når teamet har brug for det.

Tror ikke hverken Sepp Piontek, Richard Møller Nielsen eller Åge Hareide har spillet Elite fodbold, de har dog på trods af det stået bagom det danske herre landshold.
#18(Med 2 svar)
11. april 2023 kl. 13:57
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det er noget helt andet de herre du nævner forstår spillet. Kasper hvidt forstår ikke spillet. Desuden kan man ikke sammenligne fodbold og cs på den måde der. En manager i fodbold har ikke samme opgaver som en coach i csgo.

Hvad er det du vil have ham til at rette op på når de har stirret sig blinde siger du? Manden forstår ikke spillet.

Du ser heller ikke nogle hold ikke engang i tier3 tage spillere ind der ikke har en eller anden form for erfaring i spillet.
Og så en major kval der er så vigtig. Sku grotesk.
#24(Med 1 svar)
11. april 2023 kl. 14:04
diOnysos
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Ro på, du får det til at lyde som om man skal have en kandidatgrad i raketvidenskab for at forstå hvad csgo er og hvordan det spilles.

Der er så mange "uden for banen" parametre der også hører sig til når man spiller csgo/fodbold/håndbold som sagtens kan opfyldes af en som ikke spiller.
#27(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 14:07
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Der er vi så bare totalt uenige.
Csgo kan ikke coaches og spilles af folk der ikke har teknisk viden omkring det og ikke engang kan komme over silver i matchmaking.
Nej man skal ikke have en kandidat grad, men man skal fandme have nogle timer kørt under huden, om det er 1.6 css eller csgo er ligegyldigt. Selv en 3k elo faceit spiller vil have mere viden om spillet og løsninger ingame end Kasper hvidt..

Tror du helt ærligt han kan fortælle dem at der er en smoke der fejler i et sæt strat eller der er en af dem der står for langt fremme eller er ude af timing ift til de andre når han ikke engang har forstand nok på spillet til at vide man ikke skal pege crosshairet ned i jorden når man spiller???
#21(Med 5 svar)
11. april 2023 kl. 13:59
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg ved ikke med Richard Møller, men de to andre har landskampe på cv’et. Og Hareide en tur i Manchester United tror jeg.
#23(Med 2 svar)
11. april 2023 kl. 14:02
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det er så en anden side af sagen, jeg ikke valgte at kommentere på. Var godt klar over Hareide havde spillet i United men ikke på landsholdet :D også underlig ting at nævne uden selv at fact tjekke det...
#28(Med 1 svar)
11. april 2023 kl. 14:07
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg tænker en mand som Hvidt må have noget i bagagen. Han var målmand på verdensklasseniveau i flere år. CS mæssigt? Nok ikke meget bedre jeg selv er.

Det man kan undre sig over er, at de vidste både casle og hunden har bans. Måske have en i trænerteamet de kunne skyde frem.
#29(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 14:09
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Du giver dig selv for lidt credit. Jeg tror du har mere erfaring i cs end Kasper hvidt har taktisk.
#26(Med 1 svar)
11. april 2023 kl. 14:06
diOnysos
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Ja ok det tjekkede jeg ikke lige op med, men ideen er at fordi man er træner betyder det ikke man er Elite spiller, for så havde man jo nok spillet i stedet for at være træner.
#30(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 14:12
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Øh nej. Alle trænere har erfaring i spillet både i cs og fodbold, men er bla. I fodbold blevet for fysisk gamle. Det er altså et skrækkeligt argument du kommer med der.

Se Arteta, pep, klopp, Tuchel, eth jeg kunne blive ved.

Major skal sammenlignes med topholdene vel? Ikke et miniput hold i fodbold som en eller anden randoms far coacher.
Der er ikke nogen tophold i fodbold der har en træner uden spille erfaring på topplan.
#38(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 15:47
detura
Sorry, men de 3 trænere du nævnte, har tidligere været professionelle fodboldspillere :/ Som wake påpegede, har de nævnte trænere derudover også indgående kendskab til det taktiske via deres dannelse og licenser.
At man kan hjælpe med en timeout og lidt moralsk opbakning, er jo ingenting.. Det kan nærmest enhver jo tage sig af. Bare man har relationen og ikke går i ét med stueplanterne/panelerne.

Kasper Hvidt vil ikke kunne agere coach for et elitehold i CSGO. Manden har ikke kendskab nok til spillet. Han ville sagtens kunne gøre det for et håndbold hold, men man sætter jo heller ikke sepp piontek til at coache et valorant hold, bare fordi han er sportsdirektør og forstår sig på elitesport.

Enten er relationen KH og spillerne imellem rigtig god og man derfor gør brug af denne her løsning, eller også sejler det bare stadig. Jeg holder på sidstnævnte, men vi kender desværre ikke hele narrativet, som efterhånden i enhver anden astralis nyhed 🤷🏻‍♂️
#32(Med 3 svar)
11. april 2023 kl. 14:47
DOMINA7HOR
Er du helt væk, eller hvad? Eller skriver du bare som du gør, fordi det er Hvidt, og du har set dig sur på ham som resten af HvidtOut-sekten?

Han skal jo netop ikke rette noget ingame. Det er ret obvious.
Og hvis du ikke ved hvad en dårlig stime, en negativ rytme, og manglende momentum er, så er det jo dig, som er helt væk...
#33(Med 2 svar)
11. april 2023 kl. 15:17
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Er du helt væk eller hvad? Hvad fanden tror du en coach laver? Forveksler du ham med en mental coach eller hvad? Tror du de allesammen bare står bag ved deres hold og klapper i hænderne og jubler? En coach skal rette fejl der sker og give planer når man er kørt fast.
Gider slet ikke diskutere det. Hvis du tror en coach kun er med for at give mental støtte er du slet ikke min tid værd 😂
Bare det at starte en sætning med om jeg er helt væk, og så bagefter vise din uvidenhed. 👏👏
#34(Med 1 svar)
11. april 2023 kl. 15:22
DOMINA7HOR
Hvor er deres coach henne i dette tilfælde? Er Hvidt deres coach? Godt så. Han er ikke deres .ucking coach og bliver det heller ikke af, at han står bag dem nogle dage, eftersom ingen i coach staben har mulighed for at stå bag dem? Så hvad fanden forventer du han skal gøre, når det nu engang er ham der står bag dem under disse kampe? Han forklarer jo endvidere blot, hvad hans rolle er, og at han ikke er inde over det taktiske. At du så fatter hverken det, eller hvad betydningen af momentum og negativ rytme er så hvad det er. Jøsses altså.
Han er netop ikke deres coach, så hvorfor fanden skal du lyde som en klaphat og forældre Gud og hver mand hvad en coach bør, gør og skal? Vågen er du i hvert fald ikke.
#40(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 16:25
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Du ved godt hvad det er du har kommenteret på ikke? Hvidt er registreret som deres coach under Majoren 🤦🤦
#11(Med 12 svar)
11. april 2023 kl. 13:33
Boblashdk
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Vi kan sagtens blive enige om, at det på ingen måde er optimalt at det er Hvidt der er registreret som coach.
Men kan du ikke lige forklare hvad der skal til for at man kommer over stadiet "aner ikke en skid om csgo" Jeg tænker manden har trods alt arbejdet med det i over 6 år, han har blandt andet også ageret cs coach tidligere.

Jeg vil da gerne vide hvor meget der skal til før jeg kan påstå, at jeg ved bare lidt om cs
#19(Med 11 svar)
11. april 2023 kl. 14:00
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Prøv at starte med at sætte dig ned og så få nogle timer kørt under huden så man ved hvad det drejer sig om. Det var dog et mærkeligt spørgsmål. Manden render og peger sit crosshair ned i jorden når han spiller cs. Og sejler rundt som en silver.

Og nej han har ikke været cs coach tidligere. Det her er hans debut du kommentere på. Kasper hvidt har udelukkende været mental coach og haft administrative pr stillinger i Astralis. Han har intet haft med spillet at gøre what so ever.

Jeg tør vædde med den beslutning her ikke er noget spillerne har været inde og sige var en mulighed, men Kasper har nok sagt der ingen andre alternativer var selvom du har et helt talent hold siddende med 10k plus timer på kontoen.
#37(Med 10 svar)
11. april 2023 kl. 15:35
Boblashdk
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Det er vidst en samtale der ikke giver meget mening at fortsætte. En ting er at du gentagende gange har brugt hans crosshairplacement som et argument for at han ikke han bidrager med noget selvom det INGEN relevans har i forhold til den opgave han skal ind og løse.
Men at du derefter begynder at nævne talentholdet, som er fremtiden for Astralis virker jo bare absurd, især taget i betragtning af, at de efterhånden er tæt på at spille på samme niveau som main holdet, og at de i øvrigt havde kamp samtidig...

Slutteligt bliver det rigtig svært at have en konstruktiv dialog når du benægter fakta og i stedet opdigter din egen.
Hvidt har tidligere ageret som coach, blandt andet for Snappi, es3tag og Niko og har ligeledes interageret en del med spillerne over tidens løb.

Jeg er med på, at du ikke er den store fan af Hvidt, det er jeg sådan set heller ikke. Men så hårdnakket at benægte virkeligheden for at få manden til at fremstå dårligere, får desværre heller ikke dig til at fremstå særlig godt.
#39(Med 9 svar)
11. april 2023 kl. 16:23
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
1: Så læs hvad jeg skriver så finder du sammenhængen
2: Så du siger til mig at hvilken som helst mand på talent holdet ikke havde hoppet ind som coach i en fucking major fremfor en ligegyldig kamp i en talent turnering?
3. Ja mental coach, aldrig ingame coach. Hold nu op altså 🤦🤦🤦

Fremstå dårligere? Jeg smider fakta ud? Hvad du tager med fra det må du selvom. Du læser mine argumenter helt forkert og tager det uden at se kontekst.
4. JA det er væsentligt at manden faktisk har spillet spillet når man coacher et hold på top niveau. Tro det eller lad være.......... Altså wtf.
#43(Med 8 svar)
11. april 2023 kl. 16:49
Boblashdk
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
1: Jeg læser hvad du skriver... Det er desværre det der er problemet... Hvilke ingame kompetencer Hvidt har, har meget begrænset relevans i forhold til den opgave han skal ind og løse. Han skal ikke kalde en timeout for lige at lære BlameF hvordan han skal placere sit crosshair. Han skal kalde en timeout hvis han eksempelvis opdager der er dårlig kommunikation midround, hvilket koster dem et par runder.. Den opgave har han faktisk en fin forudsætning for at løse. - Lad mig endelig understrege, jeg mener ikke Hvidt er en dygtig cs coach, ligeledes mener jeg heller ikke at det er den bedste løsning de har truffet. Min kommentar er møntet på din udtalelse om at han ikke aner en skid om cs, hvilket jeg er dybt uenig i.

2: Nej det var ikke det jeg sagde. Der er sikkert flere der havde tænkt det kunne være en fed og spændende oplevelse. Men det ændre stadig ikke på at det havde været en tåbelig beslutning.
Derudover så er rammerne således at du ikke løbende kan skifte coach under majoren. Så det er ikke bare "en ligegyldig kamp" man går glip af, men derimod en længere periode hvor du sætter egen og holdet udvikling i stå fordi man pludselig synes det er vigtigere at agere coach for et andet hold.

3: Nej ikke mental coach men ingame coach. Han har blandt andet tidligere ageret coach for Heroic (dengang det var under RFRSH) - Hvilket ikke ændre sig uanset hvor mange tåbelige emotes du vælger at lave - Selvom du igen prøver at benægte fakta, så vil jeg råde dig til at google det, bare så du ikke fortsætter ned at den sti du ellers er godt på vej ned af.

4: Jeg benægter på ingen måde at det kan være en KÆMPE fordel at man har erfaring med spillet, også meget gerne på højt niveau. Men der hvor en coach VIRKELIG gør en forskel det er ved siden af kampene, og der har de faktisk stadig 2 super kompetente folk. Der er STOR forskel på hvad en træner laver under en kamp og under en træning. De opgaver der skal løses under en træning har Hvidt INGEN forudsætning for at løse, der vil han mildest talt være ubrugelig. Men han har faktisk fine forudsætninger for at løse mange af træneropgaverne under kampen.
Som sidebemærkning er det i øvrigt værd at bemærke, hvis uheldet skulle være ude og de får brug for 2 stand-ins er de nød til at bruge Hvidt, da man kun må have en stand-in registreret og dernæst må træneren træde til.
Dette er nok den største bekymring, omend chancen for det sker er minimal
#44(Med 2 svar)
11. april 2023 kl. 17:08
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
1: Igen er du fejl på den, en coach skal kunne ændre ting taktisk hvis holdet er kørt fast og ikke virker.
At du tror jeg har sagt at han skal pause fordi en spiller ikke har sit crosshair det rette sted forstår jeg ikke lige? Jeg henviser igen til #39 punkt 1 hvor jeg skriver du skal forstå hvad det er jeg skriver :)

2: Det var præcis det du sagde, jeg henviser til #37 Linje 7.
"og at de i øvrigt havde kamp samtidig..."

3: Hvidt har i 2017 været med under dække som coach i SL i-League Invitational Shanghai 2017, altså i starladder.
hltv.org/events/3190/sl-i-league-invitational-shan..
En turnering med dårlige hold, hvor Heroic spiller 8 maps og taber 6 af dem, i streg.
Hans egne ord var Bla. At han tog en timeout og sagde stop med at diskutere og kom videre.
Det er helt klart det Astralis har brug for til en major, men du har da ret i han lige var med som publikum på første række for heroic for 5 år siden i en lorte turnering LOL

4: Det er jo ikke bare en fordel, det er det det hele handler om, at være bedre end modstanderen, hvis du så har en coach der slet ikke har kendskab til spillet og hvordan man spiller det. Andet end på silver niveau, så kan han ikke bidrage med noget i en 30 sekunders pause udover at sige huhej hvor det går godt, eller huhej hvor det går skidt. SOM HAN ENDDA SELV SKRIVER.
Hvorimod en coach der rent faktisk har erfaring i spillet kan rette til der hvor der er behov for det.

Altså jeg fatter slet ikke hvorfor du argumentere for at det er en god ide at Astralis har en coach til majoren der ikke har indblik i hvordan spillet spilles på bare nogenlunde niveau? Er jeg virkelig baffled over.
Igen det er en fucking major. Ikke hvilken som helst turnering.
#46(Med 1 svar)
11. april 2023 kl. 17:28
Boblashdk
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
1: Vi kan blive ved sådan her længe... Jeg vil også anbefale dig at læse hvad det rent faktisk er jeg skriver..
Jeg siger IKKE at DU har sagt han skal pause for at forklare crosshair placement. Jeg forklarer derimod at det ikke er ingame kompetencer som skal sættes i spil, men at det derimod kan være ting som kommunikation, strategi m.m. Hvilket jeg giver et konkret eksempel på. Jeg er ikke uenig med dig i, at det er en fordel at kunne byde ind med forskellige taktikker, men det er LANGT fra den eneste opgave træneren har.

2: Nej, det var det ikke. Det jeg derimod gjorde opmærksom på, var at talentholdet er i en rigtig god periode og at de efterhånden er tæt på at have samme niveau som mainholdet. Så at amputerer talentholdet og dets udvikling for at agere coach i nogle kampe vil være et kampe selvmål for organisationen.
Det du citere er en bisætning - Det vil kort sagt sige, at det er en mindre vigtig sætning som IKKE er det primære punkt, men derimod en lille ekstra detalje som blot bekræfter problematikken - Her kan jeg jo passende henvise til hvad du selv skriver om at man skal forstå hvad der bliver skrevet og citere dig for følgende "Du læser mine argumenter helt forkert og tager det uden at se kontekst." ;) Lidt ironisk ikke?

3: I orden, jeg kan godt forstå opgaven med at google fakta kan være svær ;)
Den nyeste artikel jeg lige kan finde er TV2 der nævner det i følgende artikel: sport.tv2.dk/e-sport/2023-04-10-derfor-staar-kaspe.. - alternativt kan du se på SL i-League Invitational Shanghai her kan du finde holdkort hvor du kan se hvem der spillede på holdet :)

4: Jeg antager ikke du har meget erfaring med trænerarbejde hvis du tror DET HELE handler om strategier. Esport og i særdeleshed CS handler RIGTIG meget om kommunikation og samarbejde.
OG her kan små detaljer som hvis folk reagere sent på et executes være et kæmpe problem. Tro mig, selvom man ikke har spillet cs på pro niveau, så kan man godt se om spillerne bevæger sig eller de står stille. Ligeledes kan man os godt høre om du snakker eller de er stille - Dette kræver faktisk ikke, at man har været professionel.

5: Mig bekendt argumenterer jeg ikke for, at det er en god idé at Astralis har en coach med som ikke har indblik i spillet.
Det jeg derimod prøver at forklare dig (Desværre uden held) er, at en trænerolle består af meget mere end "bare" at kunne en masse strategier og taktikker, og i den forbindelse fortæller jeg blot, at NOGEN (IKKE ALLE) at de kompetencer man skal besidde for at varetage trænerrollen har Kasper Hvidt rent faktisk.
#50(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 17:47
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Tog det dig 20min At sammensætte den besked der? Jeg rettede punkt 3. indenfor et minut.
Hold da helt fast.

2: Hvor ser du jeg skriver det er coachens eneste arbejde henne? Jeg skriver, og jeg understreger det lige nu. AT HAN SKAL KUNNE de andre ting også, ikke kun stå og heppe på holdet eller løfte moralen, igen det er en major.....

4: Jeg har rigelig med erfaring, det behøver du slet ikke stille spørgsmålstegn til... Nu er det ikke mig det handler om :) Jeg har heller aldrig sagt det hele handler om strategier, igen du river bare ting ud af røvhullet.
Det kræver derimod kendskab til spillet at rette på folks spil. fx. At reagere på hinanden, og det kan hvidt ikke fordi han ingen spil erfaring eller kendskab til spillet ingame har. Og lad nu være med at skrive det har han, for det har han ikke ffs :D

Og jo du sidder og argumentere mod at jeg synes det er ekstremt dårlig ide at Hvidt er coach under majoren istedet for fx. At rive R0nic op som coacher talent holdet ( De kan iøvrigt stadig spille uden coach)
Og det er jeg slet ikke er enig i. Det er direkte grotesk at du tror hvidt kan gøre det bedre eller tildels ligeså godt som en person der har erfaring i spillet på nogle som helst måder LOL
#45(Med 4 svar)
11. april 2023 kl. 17:20
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Et eksempel hvis device tilter ingame, er det sidste da han har brug for at kasper hvidt lige kommer med den der, kom nu lidt moralen skal op
så var jeg tiltet endnu mere istedet for en coach der kommer med en plan og en løsning over det man tilter over.
Device highlights hvor han smadre skærme eller mus igen incoming?

Det er btw skrevet lidt i sjov, lige i tilfælde af du tager det bund alvorligt, man ved jo aldrig.
#47(Med 3 svar)
11. april 2023 kl. 17:31
Boblashdk
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Enig! Og hvis Dev1ce dropper en molo i hovedet af ham selv 3 runder i streg, kunne det os være lækkert med en coach der lige kan sige; "Prøv at brug venstremuseknap i stedet for højre, så kaster du din molo meget længere" ;)

Men mon ikke, at vi til en "fucking major" kan forvente lidt af spillerne også? :)
#48(Med 2 svar)
11. april 2023 kl. 17:37
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Når ja undskyld, det er jo ikke fordi Device ikke har smadret skærmen før til en Major. Har du ikke fulgt med de andre år? :D
#49(Med 1 svar)
11. april 2023 kl. 17:39
Boblashdk
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Point taken

Måske man ikke skal forvente så meget af dem alligevel xD
#51(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 17:54
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
youtube.com/watch?v=oSWAf3wdTTk

Her er lidt underholdning, må jeg lige minde dig om det kun er fra i år. :P
#36(Med 1 svar)
11. april 2023 kl. 15:35
DOMINA7HOR
I øvrigt fantastisk at du sidder og kloger dig på elitesport i kommentarsporet, når du ikke er nået længere op end den hylde Hvidt tog sit håndklæde fra og tørrede sin røv med efter en kamp, som rent faktisk var på elitesports niveau. Men din ELO er vel betragteligt høj til at du kan kalde dig guru...

Og hey, Hvidt kunne jo være en større idiot end du havde regnet med. Så du er også lidt et matematikgeni. Til med også en større idiot end de fleste herinde nok lige havde... "regnet med."
#42(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 16:33
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Den eneste der ligner en idiot her er da en person der kan finde på at skrive den smøre der og tage det så personligt når beskederne ikke engang er myntet til dig. 😂 Kunne smide en masse tilbage til dig, men synes bare folk selv skal se hvor torskedumt du selv udstiller dig med de spydige kommentarer uden argumenter. Og ja jeg mener i ramme alvor at selv jeg ville kunne gøre det bedre end hvidt nu du i øvrigt nævner det. Jeg har trods alt erfaring med spillet på et okay niveau. Ja selv Martin ville taktisk set kunne gøre det bedre.
Fordi man har spillet håndbold bliver man ikke automatisk en god cs coach. Helt sygt at sidde og sammenligne med.
Jeg vidste i øvrigt heller ikke det var at kloge mig på elitesport at påpege at hvidt ikke har nogen som helst kendskab til at guide et presset cs hold under en major.
#6(Med 2 svar)
11. april 2023 kl. 13:18
Hunt
Stærkt han ikke kan se hvad en 30sek timeout overhovedet kan bruges til, "man når jo ikke at sige noget"

Mens det er præcis det samme i håndbold, nej der er ikke tid til en længere forklaring eller lign, men ligesom i håndbold kan man sagtens nå at rette flere ting i en timeout.

Som wake siger så er det en ærgerlig tilgang han kommer ind med, har astralis ikke stadig LOMME ansat? Eller hvem som helst anden de kunne have smidt en, r0nic eller endda en spiller fra talent holdet kunne have hjulpet mere end Hvidt kan..
#7(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 13:19
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Helt enig. Selv igl fra ast. Talent ville kunne løse mere end hvidt. Det havde været en langt bedre løsning og en kæmpe tillidserklæring.
#35(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 15:26
JakobHelms
LOMME er ikke længere ansat hos Astralis, nej, og har ikke været det i en 4 måneders tid. Enig med dig i at r0nic, som sidder og laver analyse-arbejde sammen med MistR, Casle og HUNDEN (som man kan se på BlameF's instagramprofil), nok havde været et fint valg til at have bag drengene.
#8(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 13:31
Durazell
Jeg oplevede ham på første hånd da Astralis tabte den første Blast finale i Royal. Da teamet ville hilse på fans gennede han hele holdet ud med beskeden. “I skal ud vi har tabt”. Så meget for fan pleje. Sikkert dygtigt men ikke særlig sympatisk.
#10(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 13:32
TheOneAndOnly
De kalder ham slangen.
#12(Med 1 svar)
11. april 2023 kl. 13:35
TheOneAndOnly
Hvorfor spørger dust2 ikke ind til de nye sager der er kommet på HUNDEN?
#22(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 14:00
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Det har vi skam også forsøgt, ligesom vi har forsøgt at få et interview op og stå med HUNDEN og VNG, men ingen af dem har ønsket at svare på spørgsmål relateret til det. Vi kommer selvfølgelig stadig til at prøve at få noget ud af dem omkring de ting, Richard Lewis lagde frem, men vi kommer ikke til at bruge enhver lejlighed til at spørge, når de nu ikke vil forholde sig til det. Det er de i deres fulde ret til, og det respekterer vi, ligesom vi respekterer det fra alle mulige andre kilder. Der er mange ting, som er interessante at dække, og det vil vi jo også gerne gøre, som fx at Kasper Hvidt nu skal agere coach.

Vi dækkede jo også Heroic fra andre vinkler end udelukkende coach-bug-anklagerne fra HUNDEN, dengang det kørte, og det gør vi jo stadig.
#20(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 13:59
bat
Astralis er gået fra at være en “forgangsorganisation” til en stående joke..
#25(Med 1 svar)
11. april 2023 kl. 14:05
BEDST
Flot at smide endnu en svindler bag holdet - lad os krydse fingre for et hurtigt exit i morgen..
#31(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 14:19
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvorfor er han svindler?
#52(Med 0 svar)
11. april 2023 kl. 21:46
TheOneAndOnly
Hvis hunden stopper hos ASTRALIS så er han færdig inden for csgo, han kan måske være med i et reality show, hvor han er på samme hold som Kasper Hvidt
#54(Med 0 svar)
12. april 2023 kl. 00:37
granzales
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Ville give lige så meget mening som at sætte Umut til at stå for timeouts for Danmarks Herrelandshold i håndbold.

30 sekunder - ikke nok? Diverse håndboldtrænere får da talt 2-3 angreb igennem på de timeouts de holder, selvom Forevigt spiller med fuld smadder over højtalerne. Det ved han da også godt? Vås

Mvh
zales
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.