TeSeS, sjuush og Heroic er havnet i gruppe med både Cloud9 og NAVI.

Heroic og Astralis havner i samme kvalifikationsgruppe*

Grupperne til de lukkede RMR-kvalifikationer ligger nu fast, og her er Heroic og Astralis røget i samme pulje med MOUZ, Spirit og EYEBALLERS.

*Opdateret klokken 13:10: PGL har slettet sit oprindelige opslag på X og omfordelt grupperne.

Tirsdag aften blev den sidste åbne kvalifikation afgjort, og allerede torsdag venter den lukkede kvalifikation så, hvor vi skal have sendt 16 hold videre til de europæiske RMR-turneringer, der afgøres til februar.

Og nu er grupperne for de to lukkede kvalifikationer også fastlagt, og står det blandt andet klart, at Heroic og Astralis er i samme pulje.

Grupperne til de to lukkede kvalifikationer har PGL løftet sløret for på X onsdag formiddag.

Her er Heroic røget i gruppe 2, som desuden har Preasy og Astralis og desuden tæller navne som MOUZ, Spirit og Eternal Fire.

For ECSTATICs vedkommende er de røget i gruppe 1, som huser blandt andet NAVI, Virtus.pro og Cloud9, mens også BIG, BetBoom og OG er på holdlisten.

I alt er der 21 pladser på højkant til de to europæiske RMR-turneringer, fordelt med de otte bedste fra hver kvalifikationsgruppe.

Holdene, som ender på 9.-11.-pladserne i grupperne går videre til decider-kvalifikation, hvorfra de fem bedste går videre til RMR-turneringen.

Grupperne til de lukkede RMR-kvalifikationer er:

EU RMR 1

  • Danmark ECSTATIC

  • NAVI

  • OG

  • Zero Tenacity

  • fnatic

  • Virtus.pro

  • Cloud9

  • BetBoom

  • 9Pandas

  • Permitta

  • Nexus

  • 3DMAX

  • BIG

  • SAW

  • SINNERS

  • JANO

EU RMR 2

  • Danmark Astralis

  • Danmark Preasy

  • Danmark Heroic

  • MOUZ

  • Movistar KOI

  • IKLA

  • Entropiq

  • Spirit

  • AMKAL

  • Aurora

  • FORZE

  • Sverige EYEBALLERS

  • PERA

  • Eternal Fire

  • ex-ThunderFlash

  • sYnck

#1(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 12:14
zaioh
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Okay den skal Astralis satme videre fra. Preasy også med gode chancer.
#2(Med 1 svar)
17. januar 2024 kl. 12:16
Hunt
Alle 4 danske hold burde kunne gå videre herfra, når der er så mange pladser.
#3(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 12:26
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
+1
#4(Med 10 svar)
17. januar 2024 kl. 12:27
Hunt
De danske hold møder dem her i første kamp:

Ecstatic - Navi
Heroic - 9 Pandas
Astralis - Zero Tenacity
Preasy - Jano
#5(Med 4 svar)
17. januar 2024 kl. 12:35
DOMINA7HOR
#21(Med 3 svar)
17. januar 2024 kl. 14:19
resiarlleh
ØV - havde lige glædet mig til at se nogle kampe, men ufedt når man kender resultatet!! Omvendt kunne det jo være man skulle smide et bet??
#27(Med 2 svar)
17. januar 2024 kl. 15:00
DOMINA7HOR
Er ikke sikker på, om du var ironisk eller ej, men det er altså en simulator 😅
#46(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 16:22
Bergizzle
....
#109(Med 0 svar)
22. januar 2024 kl. 11:33
resiarlleh
pænt meget ironi - selvfølgelig :-)
#17(Med 4 svar)
17. januar 2024 kl. 14:06
bimse
Nu er det så:
Preasy - Entropiq
Astralis - ex-Thunderflash
Heroic - Forze
#18(Med 2 svar)
17. januar 2024 kl. 14:11
Hunt
De rettede grupperne, så det kører for dem...
#24(Med 1 svar)
17. januar 2024 kl. 14:36
bimse
Helt vildt, haha. Det var heller ikke for at rette eller pege fingre af dig, det var bare lige for at opdatere informationen :D
#30(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 15:05
Hunt
Tænkte det godt ;)

Klager bare lidt over (endnu) en fejl fra pgl...
#28(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 15:01
DOMINA7HOR
Og for ordens skyld, til dem der undrer sig, skal det også med, at ECSTATIC fortsat møder NAVI.
#6(Med 2 svar)
17. januar 2024 kl. 12:43
Udknud
Er der nogen som ved om der vil være seedningsfordel i RMR ved at gå videre med 3-0 fra Closed Qualifier?
#7(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 12:46
Hunt
Det vil der være ja.

Eller teknisk set gør det mindre forskel når de ikke bruges seeding på samme måde som før.

Før:
1v16
2v15

Nu:
1v8
2v7
3v6

9v16
10v15
11v14
#9(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 12:53
DOMINA7HOR
Det kan man altid diskutere frem og tilbage. Jeg ved ikke om statistisk set rent faktisk giver en fordel.

Nu parres de også anderledes end tidligere, som Hunt nævner i kommentaren ovenfor, så måske er fordelen mindre end tidligere.
#8(Med 4 svar)
17. januar 2024 kl. 13:02
DOMINA7HOR
Alt andet end lige bør alle danske hold gå videre, ikke mindst taget i betragtning, at de otte bedste hold (2x 3-0, 3x 3-1 og 3x 3-2) fra hver gruppe går videre, mens 5/6 hold fra decideren også går videre.

Det er altså kun nummer seks i decideren, ét af de seks hold der går 2-3, samt de seks hold der går 1-3, og de fire 0-3-hold, som ikke går videre til RMR'en.

Det bliver ikke nemt for ECSTATIC, men så længe de kan præstere bedre end nogle af de hold de skal måle sig direkte med, som f.eks. JANO, Nexus, Zero Tenacity, Permitta, SINNERS, samt til dels også OG, SAW og 9 Pandas, så skal de nok klare den. Jeg tror på dem.

Brackets ser i øvrigt umiddelbart således ud:
majors.im/24qual_copenhagen#Europe-A
majors.im/24qual_copenhagen#Europe-B

Plus det store overblik:
liquipedia.net/counterstrike/PGL/2024/Copenhagen/E..
liquipedia.net/counterstrike/PGL/2024/Copenhagen/E..
#13(Med 3 svar)
17. januar 2024 kl. 13:24
sneppen
ECSTATIC
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg ved ikke om det bare er mig, men runde 1 ser forkert ud ifht. matchups/seedings. Bedste seed (Virtus Pro) bør møde laveste seed. Sådan var det i hvert fald til sidste Closed RMR Qual: majors.im/23qual_paris#Europe-A
#14(Med 2 svar)
17. januar 2024 kl. 13:27
Hunt
De har lavet det om nu, tjek #7

Det er fordi at hvis seed #1 vinder deres kampe 3-0, har de kun slået lavt seedede hold og får en dårlig buchholz score og derfor lavt seed i næste stage, hvor de burde have højt seed pga de vandt deres kampe.
#15(Med 1 svar)
17. januar 2024 kl. 13:29
sneppen
ECSTATIC
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Spændende! Det havde jeg misset, tak :)
#16(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 13:30
Hunt
github.com/ValveSoftware/counter-strike/blob/main/..

Her er det rigtige svar, mit var lidt off
#10(Med 3 svar)
17. januar 2024 kl. 13:00
DOMINA7HOR
PGL har så åbenbart klokket i det, så fordelingen ikke var korrekt. Det er nu lavet om, og Heroic er endt i samme gruppe som Astralis og Preasy.
#19(Med 2 svar)
17. januar 2024 kl. 14:12
Udknud
Med Heroic som 16. seed.. :(
Så den står med stor sandsynlighed på Mouz - Heroic i anden runde.
Set i det lys er Astralis' 5. seed måske ikke så ringe frem for et topseed.

Hvis Astralis formår at slå Ex-Thunderflash, så venter der mest sandsynligt Amkal i 2. runde eller måske Preasy med et enkelt upset i de 4 øverste kampe.

Hvis både Heroic og Astralis vinder deres 2 første kampe er der en del scenarier hvor de mødes i bo3 i 3. runde om at gå 3-0.. det kunne jo være lidt sjovt for os allesammen tænker jeg 😉
Især fordi begge hold ville være 83% sikkert videre til RMR i det scenarie uanset udfald.
#20(Med 1 svar)
17. januar 2024 kl. 14:13
Udknud
Men ok, lad os nu lige se resultat af første kamp først.. 🙄
#26(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 14:55
DOMINA7HOR
Præcis. Man kan aldrig vide med de skide BO1's 😅
#11(Med 1 svar)
17. januar 2024 kl. 13:07
ninka
Der er et eller andet rod i listen i forhold til bracket / liquipedia.

JANO og Zero Tenacity er i 1/A
Entropiq og ex-Thunderflash i 2/B
#12(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 13:18
rask
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
PGL havde lagt forkerte grupper ud i første omgang. Det er rettet i artiklen nu.
#22(Med 66 svar)
17. januar 2024 kl. 14:33
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
8 russiske hold. Hold kæft man..........
#23(Med 16 svar)
17. januar 2024 kl. 14:34
Hunt
4 danske hold. Hold kæft man..........

8 EU hold. Hold kæft man..........
#33(Med 5 svar)
17. januar 2024 kl. 15:44
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hvordan er 4 danske hold i dine øjne det samme som 8 russiske hold?

8 eu hold? ØH okay ? :D Det er mixed nations.

Du er så blæst HUNT. Det så vildt, BAO
#36(Med 4 svar)
17. januar 2024 kl. 16:10
Hunt
Stop med at tude over russere har mange gode hold?

EU hold er internationale hold med min. 3 spillere fra EU og har derfor et europæisk flag. = EU hold.
#37(Med 3 svar)
17. januar 2024 kl. 16:13
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg tror ikke at DU er manden der skal fortælle folk de skal stoppe med at tude LMFAO Samtlige Astralis post's i hele sites levetid har du sat og tudet over hhv. Astralis og heroic xdddddddddddddddddd
#38(Med 2 svar)
17. januar 2024 kl. 16:11
Hunt
"moooar der er mange russere og dem kan jeg ikke lide"

"sig de ikke må væer heeeerrr"
#39(Med 1 svar)
17. januar 2024 kl. 16:12
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Er du okay?
#40(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 16:14
Hunt
Er du?
#64(Med 9 svar)
17. januar 2024 kl. 18:56
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Du kan egentlig godt skrive pænt til nogle, hvorfor skal du så lige gå amok over hans kommentar?
#66(Med 8 svar)
17. januar 2024 kl. 19:02
Hunt
Fordi det er en tåbelig kommentar?

Det er reelt set bare dybt racistisk hvad han skriver og dit problem er nu mig her?
#68(Med 1 svar)
17. januar 2024 kl. 19:40
Reddevil
Hvorfor er det racistisk at pointere der er 8 russiske hold … det at du med det samme tænker han mener de ikke bør være her gør vel dig til racisme yder og stereotyp for at antage det. Uanset tonelejet i hans kommentar skal man da aldrig drage sådan konklusioner om folk. Syntes jeg egentligt ikke er ok.
#73(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 20:59
Hunt
Den måde han typisk skriver omkring hold fra Rusland og den påpegning at det er negativt for ham der er mange hold fra Rusland med.

Jeg synes heller ikke hans tone i det er ok, men sådan er der så meget som ikke er ok.
#76(Med 1 svar)
18. januar 2024 kl. 00:23
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Siden hvornår er du blevet dommer over alt og alle ? Hvis hans kommentar er tåbelig, hvad er din så? Hvor er det racistiske henne? Reelt set, det må stå for din regning, fordi du antager at du ved hvad han mener?
Man må give dig, at du faktisk lykkedes med at ødelægge kommentarfeltet herinde og i de fleste nyheder. Ikke fordi din mening ikke er okay, men din tone og den måde du skriver om andre folk, som ikke har samme mening eller holder med de samme hold som dig. Du har jo virkelig nogle ting der må forstyrre dig, siden astralis og dust2 kommentarfeltet er det sted hvor du skal ud med alt dit had.
#77(Med 0 svar)
18. januar 2024 kl. 00:41
Hunt
Sjovt som du hakker på hvordan jeg skriver om andre folk, når 80-90% af "svineriet" går fra astrals fans i mod mig og ikke omvendt. Men alligevel sidder du her og kaster med mudderet mod mig.

Men oh well, jeg kan sige det igen "Kan vi vende det 180% og sige præcis det samme om de astralis fans herinde?" Ja.... rigtig meget ja..

Mit svar til folk handler om hvordan og hvad folk skriver. Hvis man som wake lukker imo lort ud, så kommer der også et lorte svar tilbage. Mens omvendt som flere og flere heldigvis herinde er begyndt på, at skrive til mig på en ordentlig måde, så får de sjovt nok også samme ordenlige svar tilbage.

Hvis du går ud på gaden og råber af en person, hvordan tror du så de vil svare dig? Fremfor hvis du stille og roligt sagde noget til dem? Kan du se det nu?
#78(Med 3 svar)
18. januar 2024 kl. 08:28
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Er det ikke fair nok, at man mener, at det er vildt, at der er otte hold med fra én nation? - Det er da imponerende.
#85(Med 2 svar)
18. januar 2024 kl. 10:16
Hunt
Det er hans kommentar hver gang der er noget med russiske hold?

Hvis det er 100% det han gør, så forstår jeg ikke i er sådan efter mig omkring Astralis?
#87(Med 1 svar)
18. januar 2024 kl. 10:26
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg læser det bare sådan.

Er det desuden ikke lidt noller at trække offerkortet, når du selv siger, at du baiter folk? :)
#89(Med 0 svar)
18. januar 2024 kl. 10:29
Hunt
Trækker da ikke offerkortet her?

Det må være enten eller, hvis A ikke er ok ifølge jer, så er B heller ikke ok. I kan ikke bare vælge jeres moralske ståsted hver gang, til hvad der lige passer jer.

Der er lidt bait jo, men det er der jo begge veje, så det kan hverken jeg eller andre blive krænket over.
#25(Med 47 svar)
17. januar 2024 kl. 14:37
bimse
Hvad er pointen med den her kommentar? Russerne må ikke spille med eller? Det er vel ikke deres skyld, at Putin bomber til højre og venstre?
#31(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 15:07
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Kan jo være, at han bare mener sin kommentar som " hold kæft man det vildt de har så mange hold der spiller godt" :D
#34(Med 45 svar)
17. januar 2024 kl. 15:45
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Vil du se majoren hvis der er 8 russiske hold i seminfinalen? :D
#35(Med 36 svar)
17. januar 2024 kl. 16:09
Hunt
Vil andre gide se Heroic - Astralis end os danskere?
#41(Med 1 svar)
17. januar 2024 kl. 16:14
bimse
Ud fra pure name value, så vil jeg sgu svare ja til den her, Hunt :D
#47(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 16:22
Hunt
Nu tænker jeg bare højt, er du måske en af os danskere der gerne vil se det?

Antallet af russiske fans der gider se det, er nok samme lave tal af os som vil se en spirit - VP finale.
#42(Med 1 svar)
17. januar 2024 kl. 16:21
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Øh ja? :D The fuck. Desuden er vi ikke 8 danske hold til at fylde alle kvartfinalepladserne? Forstår ikke din pointe
#48(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 16:23
Hunt
Det må falde ind under skill issue for alle andre end de 8 russiske hold så...
#45(Med 31 svar)
17. januar 2024 kl. 16:22
Unlucky-Luke
Ja Astralis har stadig pga. brand rigtig mange følgere world wide og der vil altid være mange der ser med. Heroic... det ved jeg ikke....
Det ville være en katastrofe for en major hvis man stod med 8 russer hold tilbage der skulle på scenen mod hinanden...
De vil altid drømme om at de hold der når der til er hold som Astralis, Faze, G2, Navi, vitality osv...
#49(Med 26 svar)
17. januar 2024 kl. 16:25
Hunt
#48

Vildt lige at sætte Astralis ind i den klub af hold, Astralis ry er helt nede efter de mange skandaler og det EG style resultater. Men jo folk vil helst se G2 - Faze - Vitality finaler, men ikke lige Astralis... Det er kun herinde i den lille klub af danskere folk gerne vil se Astralis i 2024
#50(Med 13 svar)
17. januar 2024 kl. 16:33
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Man mister seriøst hjerneceller af dine kommentarer, du fatter ikke at klubben bag spillere har en fan base på trods af hvordan de spiller.

Det ville svare til at sige manchester united ikke er en top10 klub i verden fordi de spiller dårligt pt.
Derfor er deres brand stadig meget værd. Alle der spiller cs ved hvem Astralis eller Heroic er... Alle der spiller cs ved skuda ikke hvad fanden 9pandas er. For ikke at tale om 1win der har skiftet org til et eller andet mystisk AMKAL
#53(Med 10 svar)
17. januar 2024 kl. 17:31
Hunt
Fan base i DK sure, ligesom VP har i Rusland.

Udenfor de lande? Ikke mere, ikke fordi Astralis har spillet dårligt. Men fordi der er bunkevis af lorte sager fra den org så folk kan helt simpelt ikke lide Astralis.
#57(Med 9 svar)
17. januar 2024 kl. 18:28
Kristja
Hold nu op... Der er sgu mange der stadig hepper på Astralis blandt andet fordi de elsker device, om de så har katastrofale sager over sig.

Og Astralis = device pt. Jeg er klar over at det ikke er = Astralis fanbase, men det er det jo så fordi han spiller der.

Der er også mange på hhv HLTV, reddit osv som stadig holder med Astralis uanset de sager de har haft oppe at vende. Det er et helt skørt postulat du kommer med...

Og om du vil det eller ej, så har orgen stadig vundet 4 Majors og er det mest dominerende hold igennem tiden af CSGO, derfor vil folk også gerne se dem endnu.

Jeg er enig med dig i, at de selvfølgelig har mistet mange fans på grund af diverse skandaler. Men det er ikke alle der sidder fast. Jeg personligt holder da stadig med dem, trods de brølere de nu har begået, og nej det er ikke bare fordi jeg er dansker. Det er selve historien man stadig elsker. Jeg forsøger at huske dem for alt det gode :)
#58(Med 5 svar)
17. januar 2024 kl. 18:32
Hunt
Du nævner det selv, du er dansker og er herinde på dust2.

Det gør din sag umulig at sammenligne med "de andre", aka folk udenfor vores lille bubble her. Om Astralis/Heroic fortsætter samme kaos de næste 5 år så er vi her stadig, men det er fans udefra altså ikke. Du ser bare ikke samme antal problemer hos G2, Vitality, Liquid. (Jo der er problemer alle steder, men hvor mange og hvor store..)
#59(Med 4 svar)
17. januar 2024 kl. 18:38
Kristja
Jeg refererer sjovt nok til andre steder end "vores lille bobbel her på dust2" og pointere også at det ikke er fordi jeg er dansker, at jeg har den holdning som jeg nu har?

G2 har da vitterligt også fået meget hate for at hente NEXA og folk siger Niko styre G2, så nej der er så mange andre orgs, der også laver fejl og fans som ytre sig negativt.

Selvfølgelig taber man sin fanbase hvis man kontinuerligt foretager valg, som pøblen er utilfredse med, det er vi da helt enige om, men det er ikke min pointe. Vi snakkede vel her og nu, og ikke om 5 år. Vender Astralis nu skuden, og vinder nogle store turneringer, så kommer diverse fans nok tilbage igen?

Jeg er ikke uenig med dig for at være på tværs, jeg synes personligt bare ikke at det er helt korrekt det du skriver. For som jeg lige har skrevet, så er der stadig folk der forsvare dem, og hepper på dem, andre steder end her på dust2. Så må det være dig der kun kigger i hate Astralis threads altså 😅
#61(Med 3 svar)
17. januar 2024 kl. 18:43
Hunt
"(Jo der er problemer alle steder, men hvor mange og hvor store..)"

Astralis har jo gjort det skidt de har i snart 5 år fra de alt kørte og fans udefra er bare ikke rigtig fans mere.

Jo der er nogle tilbage, men ift hvad det har været så ser det skidt ud nu kontra 3-4 år tilbage. Og det ligner ikke Astralis gør så meget i den rigtige retning, bare se på stabbi som lige er sket og hvor mange trænere de skal igennem i 2024?
#63(Med 2 svar)
17. januar 2024 kl. 18:55
Kristja
2020 til hvad slut 2023 er Kun 3 år de har skøjtet rundt, stadig lang tid ja.

Og ja det har ikke været en heldig omgang i forhold til at hente Stavn og Jabbi, trods det da er den rigtige vej at gå, at få nogle kompetente spillere, så de kan vinde noget igen? Den sag kørte jo kun af sporet fordi Heroic var så uprofessionelle at tude ud offentligt altså. Selvfølgelig er der meget mere til den sag, end du lige vil tro på. I din optik stak de jo cadiaN i ryggen, men i følge dem selv, så var det ikke sådan det foregik. Og hvorfor overhovedet tage parti med nogle af dem som smed deres coach under bussen, det er sgu også et backstab hvis det andet er 😅

Og ja indtil videre så der det ikke godt ud, at de ikke har fået styr på træner posten!

Jeg er generelt bare uenig i, at de KUN har fans tilbage som er her på dust2. Vi er enige om at de har mistet mange, og at de får meget hate/kritik udefra, men 80% af dem der giver dem hate, de har ikke mere en 60iq og ser ikke det store billede i diverse skandaler. Der er altid 2 sider af en sag hvis ikke mere. Men det er åbenbart bare normen, at tro på det værste og det første der kommer ud. Imo det er sgu mange naive haters der sidder der ude, ihvertfald ud fra hvad jeg har set, og ud fra alt den information jeg selv har fra diverse kilder tæt på i de pågældende sager :)
#75(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 21:07
Hunt
Det er jo stort set samtlige beslutninger siden man ikke ville give spillerne fri da de bad om det og frem til i dag med stabbi. De har bare kørt på fuld gas af dårlige beslutninger lige siden.

Ikke som at der ikke findes én anden fan et sted ude i verden, men antallet af dem er faldet markant ift tidligere og det går kun en retning. Samt der bliver flere og flere "haters" som ikke synes den måde astralis kører cs business på er særlig fedt.

"Den sag kørte jo kun af sporet fordi Heroic var så uprofessionelle at tude ud offentligt altså."

-Astralis kunne jo bare have opført sig ordenligt hver gang de skal ud og hente en spiller? Tænker både Heroic, Atlantic, Sprout og Heroic/FPX er enige. At skyde skylden på Heroic for at hænge Astralis ud for det lort de laver, den er på Astralis selv. Det er godt nok din fanboy hat der trygger lidt for meget her ;)
#80(Med 0 svar)
18. januar 2024 kl. 09:43
RasmusRoev
Igen. SPOT ON! Er så enig :)

Astralis er lidt som Tesla. De gik først, og derfor bliver de også ramt meget hårdere!

At de har dårlige resultater er vi da enige om.

@Hunt kan du nævne 3 positive ting om Astralis?
#79(Med 2 svar)
18. januar 2024 kl. 09:39
RasmusRoev
Du rammer den spot on!

Min fan"ånd" er kommet af, at de ændrede cs verdenen. De gjorde den MEGET mere proffesionel. De fik lortet ud til Hr og Fru DK!
#107(Med 1 svar)
18. januar 2024 kl. 20:33
Kristja
Det er bare svært at kommunikere med en der ser så snævert på tingene, og hele tiden forsøger at presse diverse holdninger og teorier ned i halsen på en 😅

Men ja jeg er enig i det du skriver i begge kommentarer 😄
#108(Med 0 svar)
21. januar 2024 kl. 19:11
RasmusRoev
Og det er der jeg taber lidt for hunt. Det bliver simpelthen for holdnings-baseret!
#56(Med 1 svar)
17. januar 2024 kl. 18:24
Vinther
Sludder, United er ikke engang top30 hold i verden pt., så nej de er ikke top10, bare fordi deres fanbase er og markedsværdi er.
footballdatabase.com/ranking/world/1
#60(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 18:45
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hvad fanden snakker du om? Du misser jo min pointe?
Jeg sidder jo netop og taler om at de spiller af lort, hvilket dit ranking så fint beviser. Jeg sidder og siger at klubbens størrelse er blandt top10 commercielt i verden? Hvad er det du ikke forstår?

Har intet at gøre med hvordan de performer, klubben er stadig top 10 i verden kommercielt.

De er nok kun top100 perfomance mæssigt pt.
#51(Med 7 svar)
17. januar 2024 kl. 16:37
ZoNe
Den fan rundspørge du basere det udsagn fra, vil du ikke smide et link til den? :D
#54(Med 6 svar)
17. januar 2024 kl. 17:33
Hunt
De cs fans der ytre sig?

Div desk folk, casters osv der ytre sig?

Der er en helt anden verden udenfor hyggelige lille dust2 og så resten af cs verdenen.
#72(Med 4 svar)
17. januar 2024 kl. 20:47
ZoNe
Så Device har ikke en stor fanbase uden for lille Danmark, eller de andre kendte stjerner på AST.
Tænker den negative overfor alt ang AST skinner (også) tydeligt igennem her. Men self så gætter både du og jeg omkring dette emne, selvom du self ikke kan rumme den tanke.
#74(Med 3 svar)
17. januar 2024 kl. 21:03
Hunt
Det er gæt til en vis grad, men det er jo ikke et blindt gæt uden grundlag.

Device i sig selv har fans ja, men antallet af Astralis fans de sidste 5 år siden de vandt majors er gået dybt ned af bakke, både fordi de har spillet dårligt men vil tro mest fordi de har fucket up så mange gange.

Ligesom Heroic også har gjort.

Så at kalde det gæt er ikke helt fair, det er på et grundlag. De "andre" på astralis er blamef som mest kun er kendt for at være buff og baite så meget han fik kaldenavnet "baitf". Samt "stabbi" som vel næppe behøver nogen forklaring.

Der er massere af grunde til at "hade" astralis efter alt det lort de har lavet. Det er mere bare folk herinde som jubler i deres egen lille verden, men alle andre bare sidder og kigger på det og tænker "shitshow".
#82(Med 0 svar)
18. januar 2024 kl. 09:45
RasmusRoev
Har du et link til denne ned af bakke af fans? :)
Har vi nogle tal?
#83(Med 1 svar)
18. januar 2024 kl. 09:46
RasmusRoev
HOLD NU KÆFT HVOR DU DOG KONKLUDERE UD FRA DIG SELV!

Seriøst? Læs lige de sidste 4 linjer du smider af?
#86(Med 0 svar)
18. januar 2024 kl. 10:20
Hunt
Det er en simpel observation? Det kræver trods alt ikke det helt store at se, medmindre man sidder fast i sin lille dust2/danske bobble.

De sidste 4 linjer? Behøver jeg nævne hvor mange lortesager Astralis har haft og hvordan mange nu tænker omkring den org? Hvis du ikke selv kan se det også, så er der ingen grund til at forsøge at pensle det endnu mere ud.

Der er ingen grund til at linke noget, det er baseret på en observation. Hvis du legit ikke tror Astralis mister fans/folk får et dårligere syn på dem når de gør de ting de gør? Bare se på stabbi, hvordan alle andre end boblen her på dust2/danmark griner af Astralis. Det er jo kun herinde folk legit tænker andet. Det er seriøst en kæmpe joke,

Havde regnet med wekz ikke ville kunne se så langt udover hans astralis briller, men havde forventet med logisk indsigt fra dig tbh,
#81(Med 0 svar)
18. januar 2024 kl. 09:44
RasmusRoev
Du glemte dit link.
#103(Med 0 svar)
18. januar 2024 kl. 18:46
Unlucky-Luke
fuldstændig forkert, de følges og kommenteres stadig stort world wide.
Bare fordi du ikke er fan så kan du ikke trække alle andre med ned...
Lev med det.
#104(Med 2 svar)
18. januar 2024 kl. 18:46
Unlucky-Luke
fuldstændig forkert, de følges og kommenteres stadig stort world wide.
Bare fordi du ikke er fan så kan du ikke trække alle andre med ned...
Lev med det.
#105(Med 1 svar)
18. januar 2024 kl. 18:49
Hunt
Bare fordi i 8 mand her på dust2 betyder det ikke alle andre også er fan
Lev med det.

Folk kommenterer jo kun på astralis hver gang de laver lort i den, ikke fordi folk er fans.
#106(Med 0 svar)
18. januar 2024 kl. 19:14
Unlucky-Luke
det er nærmest det samme... det er bare sure fans der ikke magter de har spillet dårligt i flere år ;)
og hey, der er mange flere end 8 på dust2 xD
#52(Med 3 svar)
17. januar 2024 kl. 17:01
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Jeg tror, desværre, at hunt har ret i, at Astralis stjerne er faldet en del siden dengang de trak samme seertal som FaZe, G2, NAVI og Vitality.

De trækker selvf stadig flere end hold som Gamerlegion bare på brand value, men det er lang tid siden, at de har været oppe og blande sig med de førnævnte.
#84(Med 2 svar)
18. januar 2024 kl. 09:49
RasmusRoev
Det vel også klart? Og de har jo heller ikke haft de kampe, som er sjovere at se?
Derfor vil jeg stadigvæk mene, at der ligger en "skjult" fanbase og venter på, at de kommer tilbage. Der er jo bare ikke kampe osv at se? Jeg gider da ikke købe en trøje, når de kun er med i gruppespillet? Ungerne kan jo ikke nå at bruge den :P

Man skal bare ikke undervurdere deres brand som Wake så fint prøver at forklare. Det sammme gælder ja Mc United og liverpool?

At hunt kører på skandaler omkring spiller og træner, og så holder med en org som Heoric, det er jo bare komisk! Hvis der er en org der har skudt og dolket deres træner/spillere i ryggen offentligt, så er det satme også dem!
#88(Med 0 svar)
18. januar 2024 kl. 10:26
Hunt
Du overvurderer klart den "fanbase" som skulle være der et sted? Det er jo virkelig minimalt hvor mange ikke danske fans fulde danske hold har.

Holder jeg med en org som Heroic på trods af de fejl de også har lavet? Ja, men jeg tæller med i den bunke af folk som er danske og holder med danske hold. Set på hele scenen er vi danskere bare ikke flere end vi er.

Hverken Astralis, Heroic, Preasy, Sprout, Ecstatic etc har en stor begrænsning i og de er danske og vi bare et ret få mennesker her. Det er noget jeg havde tænkt du godt vidste.
#92(Med 0 svar)
18. januar 2024 kl. 12:28
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Som jeg også skrev, så giver jeg jer da ret i, at de stadig har en masse pull, men det er bare ikke på samme niveau som tidligere.

Selv når de er nået langt, så høster de bare ikke samme seertal, som de helt store drenge i klassen. Det gælder både for deres holdkort anno 2023 og 2022.

Det har intet med hunt og hans personlige agenda at gøre.
#43(Med 1 svar)
17. januar 2024 kl. 16:19
HUNDEN
Major deltager
Vundet Dust2 Masters 3 gange
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sashi
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Der kan vel kun være 4 hold i semi finalerne?
#44(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 16:22
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Mente selvfølgelig kvart finalen dawg.
Stop med at kalde min hjerne for dum :D:D Shit happens når man ikke sover!! :PPP
#55(Med 5 svar)
17. januar 2024 kl. 18:17
Vinther
Ville være imponerende eftersom kun 4 hold spiller semifinale
#62(Med 4 svar)
17. januar 2024 kl. 18:47
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hvad der er imponerende er at du ikke kan læse kommentaren lige over din, de er skrevet 2 timer inden din, eller ligge 2 og 2 sammen omkring hvad jeg rent faktisk mente da jeg skrev den. Eller evt læse kommentaren i #42 et par minutter efter hvor jeg omtaler det kvartfinale.
#67(Med 3 svar)
17. januar 2024 kl. 19:13
Vinther
Sur type, har du ikke fået din skolemælk idag knægt?
#69(Med 2 svar)
17. januar 2024 kl. 20:22
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Når folk der tror de er voksne og kalder 30 årig for knægt. Jeg tager det som en kompliment, god aften.
#70(Med 1 svar)
17. januar 2024 kl. 20:19
Vinther
Det var bare fordi du reagerer som en 12 årig, beklager, min fejl
#71(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 20:23
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hvor er det jeg reagerer som en 12 årig? Er det min skyld du hverken kan læse eller forstå tråden før du kommenterer? :D
#32(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 15:30
DOMINA7HOR
Én ting er, at de har 8 hold med her... En anden ting er, der er gode chancer for, at alle 8 hold går videre til RMR'en.

Det er i hvert fald 8 yderst kompetente hold.
#29(Med 1 svar)
17. januar 2024 kl. 15:02
Bygning7
folk har godt nok korte lunter....jøsses
#65(Med 0 svar)
17. januar 2024 kl. 18:57
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Desværre ja
#90(Med 11 svar)
18. januar 2024 kl. 11:03
9600BAUD
@Hunt

Den største fejl hos Astralis var vel at tage en snyder ind og det var for Heroic at han havde snydt. En dygtig gut der blev blev fristet af at kunne se hvad der skete på mappet. Men det var Heroic der snød og nok umuligt at Cadian ikke vidste det.

De fleste andre “sager” er vist mere dig der ser på Astralis med lorte-briller på og det var vist resulteret i at noget af det sidder fast på dit ansigt.

Langt de fleste Astralis fans følger ikke så meget med i Astralis sager som du ser din livsopgave som og er nok mere ærgerlige over at de spillere de har forsøgt med ikke har haft niveauet til at præstere på et acceptabelt niveau.

Det nye Astralis har 4 spilere i top 16 fra sidste år samt en talentfuld kun 19 årig, så hvis det lykkes at få en dygtig coach også ser potentialet godt ud og du må måske se frem til en hårdt år som Astralis største hater :)

God fornøjelse med at følge Astralis tættere end de fleste fans som Astralis stadigvæk har rundt i verden - selvom du trækker ud af røven at de kun har nogle få danske fans herinde på dust2.

/Baudie
#91(Med 10 svar)
18. januar 2024 kl. 12:24
Hunt
Du antager en helt masse som "hvis og hvis og hvis" så bliver det godt.

At hente hunden har langt fra været den eneste fejl de har lavet.

De andre sager ser du måske udover, men det gør folk uden for dust2/dk boblen ikke på samme måde.

Jeg følger med i cs og dansk cs, det er ikke min fejl de danske orgs kegler rundt som om de ikke aner hvad de laver. Det må du spørge Astralis, Heroic, Flames, Tricked, OG om...

4 Astralis spillere i top 20? Ja, 2 af dem for deres niveau for Heroic, det er vildt du forsøger at give Astralis credit for stabbi. Stavn havde 0,80 rating for Astralis i 2023.. lol

Trækker ud af røven? Da slet ikke på samme niveau som din kommentar, hvis du lige får dit hoved trukket ud af din egen røv og får hevet den astralis fanboy hat af og får set lidt mere objektivt på det, så kom igen.

/Hunt

Du kan også se din kommentar her: dust2.dk/nyheder/42881/saa-meget-ville-astralis-gi..

Du har legit 0 indsigt i hvordan astralis gør ting og hvor meget du fucker up. Du labber bare en omgang Danmarks turne i dig og så er alt godt igen.
#93(Med 8 svar)
18. januar 2024 kl. 12:33
ZoNe
Du fordrejer igen det folk prøve at forklare: "4 Astralis spillere i top 20? Ja, 2 af dem for deres niveau for Heroic, det er vildt du forsøger at give Astralis credit for stabbi. Stavn havde 0,80 rating for Astralis i 2023.. lol"
Han antyder da ikke AST tager credit for deres placering på Top20 listen, han forklare dig bare at et hold med 4 top20 spillere vil også have en fanbase uden for Dust2.
Men det vil du bare ikke forstå, for det passer ikke ind i dit hade billede af AST
Syns du kommer flere gode input så længe dit had til AST ikke driver dine input/opslag......desværre må jeg sige.
#94(Med 7 svar)
18. januar 2024 kl. 12:41
Hunt
"Du antager en helt masse som "hvis og hvis og hvis" så bliver det godt."

Han kan antage alt det han vil, men så længe vi intet sportsligt har set i årsvis og hver gang det er noget omkring Astralis så det fordi de har hentet hunden på helt legit vis, hentet andre spillere på helt legit vis.

Hvornår var Astralis sidst i medierne pga de var gode til cs? Og ikke fordi har havde lavet endnu en skandale?
#96(Med 6 svar)
18. januar 2024 kl. 12:47
ZoNe
Igen du forholder dig ikke til en præcis kommentar (min), bevist tog jeg ikke andet med så det ville nemt at forholde sig til den åbenlyse fordrejelse du laver på 1 punkt.
#97(Med 5 svar)
18. januar 2024 kl. 12:52
Hunt
Det er ham og dig der antager alt muligt, ser hvad i vil se.
#98(Med 4 svar)
18. januar 2024 kl. 17:06
ZoNe
Må sige du snakker i tåger, du fordrejer en kommentar og vil/kan ikke se det selvom de store udskårne pap ord ligge lige foran dig. Dælme vildt :)
#99(Med 3 svar)
18. januar 2024 kl. 17:17
Hunt
De pap ord antager en sandhed som jeg ikke ser være særlig realistisk samt at alle andre har skylden for alt det lort astralis selv har lavet.

Vågn op og se indad, astralis er selv skyld i meget af det lort de stod og stadig står i.
#100(Med 2 svar)
18. januar 2024 kl. 17:21
ZoNe
Du snakker uden om og forholder dig ikke til noget som helst, køre bare derudad i samme rille. Det er håbløst :D
#101(Med 1 svar)
18. januar 2024 kl. 17:55
Hunt
Så længe du ikke kan se astralis selv er skyld i det lort de er i, så har du intet fattet...
#102(Med 0 svar)
18. januar 2024 kl. 18:15
ZoNe
Du snakket uden om og pådutter andre alle mulige ting.
#95(Med 0 svar)
18. januar 2024 kl. 12:53
9600BAUD
På hvilken måde giver jeg Astralis kredit? Jeg nævner blot at deres roster har 4 spillere fra top 20 sidste år og der dermed er et vist potentiale. Om de får udnyttet det er et åbent spørgsmål. Jeg kan på ingen måde se hvordan det skulle være et “fanboy,” indlæg men nok mere endnu et ynkeligt forsøg på et personligt angreb fra din side uden nogen form for substans.

Men det var en fejl at tage en snyder ind i org’en, men det var ikke for Astralis at han snød. Hvad synes du om at Heroic er taget i direkte at snyde i officielle kampe?

Hvad ved du om hvilken indsigt jeg har i Astralis? 0, så lidt pinlig kommentar igen fra din side :)

Er det ikke sørgeligt at skulle lægge ord i munden på andre for at angribe dem? Jeg kan ikke forestille mig noget mere ynkeligt. Jeg har tydeligvis overvurderet dine evner til at forstå og diskutere emner på et acceptabelt sagligt niveau, hvilket naturligvis er min fejl.

/Baudie
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.