Xyp9x skal fremover hjælpe sycrone og MOUZ. Foto: MOUZ

MOUZ HENTER XYP9X I UVANT ROLLE

Xyp9x kommer ikke til at være på serveren som spiller.

Mandag blev det annonceret, at Xyp9x stoppede sin karriere i Astralis, og siden da har fans naturligvis spekuleret over, hvor han ville fortsætte karrieren.

Nu er der ikke længere behov for at spekulere, da han fremover kommer til agere som assistenttræner i MOUZ.

Det afslører MOUZ lørdag på X.

For første gang i karrieren kommer Xyp9x derfor ikke til at sidde på serveren som spiller, men i stedet være med til at stå for det taktiske bag MOUZ-holdet.

Her kommer han til at arbejde sammen med danske sycrone, der har været en del af MOUZ lige siden juni 2021 som træner af NXT-projektet. Her var han træner frem til januar 2022.

I forbindelse med skiftet har Xyp9x til MOUZ sat et par ord på sin nye rolle.

For mig tilbød MOUZ præcis det, jeg ledte efter, og jeg er virkelig spændt og motiveret for at arbejde med disse unge og talentfulde spillere, Dennis og alle omkring holdet. Jeg tror på, at jeg kan bringe meget af min erfaring ind og have en indflydelse på dette hold, samtidig med, at jeg er Dennis' højre hånd. Jeg tror, dette er det rette sted for mig, og jeg glæder mig til at komme i gang med at arbejde med denne gruppe af mennesker, siger Xyp9x i pressemeddelelsen.

Xyp9x spillede sin seneste kamp på HLTV helt tilbage i juni 2023, da han spillede sammen med Astralis Talent.

MOUZ består derfor nu af:

  • siuhy

  • torzsi

  • xertioN

  • Jimpphat

  • Sverige Brollan

  • Danmark sycrone (Coach)

  • Danmark Xyp9x (Assistenttræner)

#1(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 15:03
rizc
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Den havde man ikke regnet med, men så fedt at Xyp stadig kommer til at være en del af scenen! Han bliver en klasse Head Coach en dag, det er jeg sikker på!
#2(Med 3 svar)
16. marts 2024 kl. 15:05
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Spændende! Men lyder godt nok som et sats, at ligge sin tillid til en spiller som stort set har været inaktiv siden cs2 udkom, jeg kan godt se han kan bidrage med erfaringen osv, men tvivler da på han er særlig updated på metaer osv
#9(Med 1 svar)
16. marts 2024 kl. 15:58
zyppp
Vinder af Dust2 Fight Club
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
tager sgu da ikke lang tid at blive opdateret på meta haha
#23(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 17:12
Kristja
Under en måneds grind, så burde den sgu være i hus, hvis man vel og mærke ved hvad man foretager sig. Og må man vel forvente at en 4x major vinder gør 😅
#59(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 23:24
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
For en spiller som har vundet det han har, igennem alverdens meta-skift, værende kendt for det netop xyp er - så er jeg egentligt mest overrasket over at han tager assistent skridtet, og ikke et mindre hold som coach.

Helt sikkert det mest fornuftige at gøre - og tænker det bliver spændende at følge.
#3(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 15:07
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Fedt!
#4(Med 47 svar)
16. marts 2024 kl. 15:12
Hunt
Fedt move for Xyp9x, men godt nok (endnu) et selvmål af Astralis ikke at beholde ham i en træner rolle..
#5(Med 46 svar)
16. marts 2024 kl. 15:32
rALF
Du ved da ikke, om xyp er blevet tilbudt en stilling ved Astralis - og blot har valgt at sige nej tak ☺️
#7(Med 45 svar)
16. marts 2024 kl. 15:41
Hunt
Du ved da heller ikke om han ikke er blevet det.

Nu antager vi bare ting, det kan vi ikke bruge til noget. Fakta er at det er en spildt mulighed for Astralis.
#10(Med 13 svar)
16. marts 2024 kl. 15:59
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
"Du ved da heller ikke om han ikke er blevet det."

"Nu antager vi bare ting, det kan vi ikke bruge til noget. "

"Fakta er at det er en spildt mulighed for Astralis."

Det giver ingen mening
#13(Med 12 svar)
16. marts 2024 kl. 16:09
Hunt
Det giver 100% mening at sige det er en spildt mulighed for Astralis der kunne have beholdt xyp men ikke gjorde det. (For whatever reason vi ikke ved).

ralf antager bare at xyp sagde nej, hvilket vi ikke ved. Hvorfor det ikke giver mening at antage det..

Håber du forstår nu, det er ikke så kompliceret :)
#24(Med 11 svar)
16. marts 2024 kl. 17:14
Kristja
Nej hunt, du er sgu helt galt på den her haha! Du antager jo også at det er en spildt chance for Astralis? Med mindre du ved, at han ikke er blevet tilbud en stilling hos dem 😄
#27(Med 10 svar)
16. marts 2024 kl. 17:37
Hunt
Ligemeget om de ikke hat tilbudt et træner job eller de har og xyp har sagt nej, så er det endnu et L for astralis.
#33(Med 4 svar)
16. marts 2024 kl. 20:04
Dennis
Det eneste L her, er det du er nødt til at æde.

Der snublede du sgu over dig selv 😅👍
#35(Med 3 svar)
16. marts 2024 kl. 20:31
Hunt
Nah, det er ikke mig som har mistet en træner som mange mener burde blive rigtig god. Uanset grund. Kæmpe L.

Men okay fair nok, Astralis har jo styr på det med træner alligevel så det går nok.. kekw
#40(Med 2 svar)
16. marts 2024 kl. 21:35
Dennis
Jeg er fuldstændig ligeglad med hvem/hvad Astralis har mistet. Du antog noget, og når modsvaret var en ny antagelse, angreb du personen pga de bare antog noget. Altså; et smukt selvmål.
#47(Med 1 svar)
16. marts 2024 kl. 22:11
Hunt
Det er et tab for Astralis at xyp ikke bliver hos dem i en træner rolle, men tager til en konkurrent.

Intet mere eller mindre.
#72(Med 0 svar)
18. marts 2024 kl. 10:09
Dennis
Enig, og korrekt formuleret. Det var bare ikke sådan du skrev det til at starte med. Der skrev du at det var et selvmål af Astralis.

Kan du se det nu?
#36(Med 4 svar)
16. marts 2024 kl. 20:37
Kristja
Jeg forstår skam godt din pointe! Jeg påpeger blot, at det du selv skrev, var en antagelse ud fra måden det blev formuleret på. Og havde du nu bare erkendt det, så slap du for at diskutere med alle andre og tildels snakke uden om :D
- det er klart et loss for Astralis, at de ikke har formået at erhverve ham i en stilling. Men hvorfor også blive i Astralis, når du kan komme ud og have langt større indflydelse, på de her unge gutter, som med garanti vil lytte til dig! 🔥
#39(Med 3 svar)
16. marts 2024 kl. 20:57
Hunt
Folk kegler jo også rundt, jeg påpeger som de fleste er enige i. Det er et tab for Astralis at xyp ikke bliver hos dem i en træner rolle, men tager til en konkurrent.

Intet mere eller mindre.
#41(Med 2 svar)
16. marts 2024 kl. 21:36
Dennis
Nej, det er kun dig der kegler rundt champ 😉
#46(Med 1 svar)
16. marts 2024 kl. 22:11
Hunt
Det er et tab for Astralis at xyp ikke bliver hos dem i en træner rolle, men tager til en konkurrent.

Intet mere eller mindre.

Stop med at kegle rundt :)
#73(Med 0 svar)
18. marts 2024 kl. 10:09
Dennis
Jeg kegler ikke rundt. Uanset hvor mange gange du skriver det, kan du ikke ændre på sandheden.
#12(Med 7 svar)
16. marts 2024 kl. 16:06
eyM
Læs det lige igen… langsomt.

Absolut 0 mening at hente.
#14(Med 6 svar)
16. marts 2024 kl. 16:09
Hunt
læs #13

Håber du forstår nu, det er ikke så kompliceret :)
#51(Med 5 svar)
16. marts 2024 kl. 22:47
eyM
Der er hvad…. 5 personer, der pointerer det samme som mig, kan jeg se.

Det du skrev gav ingen mening. Den er ikke længere. Men det ser nok anderledes ud i din verden, går jeg ud fra. Der hvor dét at indrømme, man tager fejl eller formulerede sig forkert er en dødssynd.
#52(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 22:49
Hunt
Langt fra.

Men igen: "Det er et tab for Astralis at xyp ikke bliver hos dem i en træner rolle, men tager til en konkurrent.

Intet mere eller mindre."
#64(Med 3 svar)
17. marts 2024 kl. 01:09
Danovitsj
Det giver helt fin mening. Der mangler måske bare et komma. At du og nogle andre ikke forstår det betyder ikke at det ikke giver mening - det betyder bare at I ikke firstår det.
#68(Med 2 svar)
17. marts 2024 kl. 08:47
eyM
Det har intet med manglende tegnsætning at gøre.

Han skriver, det er en dumt af astralis ikke at have beholdt ham i en trænerrolle. Hertil bliver der sagt, at han ikke kan vide om xyp9x er blevet tilbudt det. Og så skriver manden “du ved heller ikke, at han ikke er det… nu antager vi bare ting…. Men fakta er at det er en spildt mulighed for astralis.”

Og det er ikke fakta…. Når man ikke ved om det har været på bordet.
#70(Med 1 svar)
17. marts 2024 kl. 20:01
Danovitsj
Jeg vil mene at det er en spildt mulighed, ligegyldigt hvordan man ser på det. Hvis han ikke har fået tilbuddet er det en kæmpeblunder af Astralis. Hvis han HAR fået tilbuddet og har takket nej, bør man tænke over hvorfor han afviser det hold hvor han fejret de største triumfer og haft det absolutte toppunkt af sin karriere. Det er nok ikke for sjovt han vælger Astralis fra - hvis det er det han har gjort.
#77(Med 0 svar)
18. marts 2024 kl. 15:55
eyM
Det er muligt, du mener det.
Men det giver stadig ikke mening, hvad han skrev.

“Amen nu gætter vi bare, men fakta er….” Og nej, det er ikke fakta. Det er ikke en spildt mulighed, hvis astralis rent faktisk har prøvet. Hvilket vi ikke aner noget om.
#15(Med 11 svar)
16. marts 2024 kl. 16:10
rALF
Kom nu makker, helt ærligt.

Du kan jo ikke kalde det et selvmål, når du ikke VED, om han er blevet tilbudt en stilling ved dem. Det er jo direkte på Donald Trump niveau, at du kalder situationen for fakta.
#16(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 16:14
AwF
Det er en Hunt Classic.
#17(Med 9 svar)
16. marts 2024 kl. 16:35
Hunt
Ikke at tilbyde en kontrakt er direkte et selvmål for Astralis.
#18(Med 1 svar)
16. marts 2024 kl. 16:49
rALF
Haha, jeg håber seriøst du troller 😂

For ellers så er det eddermame op ad bakke 👀
#19(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 17:03
Hunt
I lige måde lol
#20(Med 6 svar)
16. marts 2024 kl. 17:04
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Har du noget insider på de ikke har gjort det eller ANTAGER du bare?
#22(Med 5 svar)
16. marts 2024 kl. 17:06
Hunt
Ligemeget om de ikke hat tilbudt et træner job eller de har og xyp har sagt nej, så er det endnu et L for astralis.

Svar gerne med ja eller nej
#26(Med 4 svar)
16. marts 2024 kl. 17:27
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Se, det du skriver der, det ved vi jo lige præcis ikke om er sandt, da han aldrig har prøvet det.
#28(Med 3 svar)
16. marts 2024 kl. 17:39
Hunt
Nu antager jeg godt nok, men mon ikke mouz har lavet noget research og har haft snakket med xyp om muligheden og lavet en vurdering ud fra hvad de ved og har lært om ham.

Det er en antagelse ja, men der er forskel på hvor realistisk en antagelse er. Den her er 99,99999% mens det andet er noget nær 50/50..
#29(Med 2 svar)
16. marts 2024 kl. 17:44
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du simpelhen så skæg :D
#30(Med 1 svar)
16. marts 2024 kl. 18:10
Hunt
Du simpelthen så dum, skal jo skære ting helt ud i pap før du fatter bare lidt😂
#31(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 18:53
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg kan se de andre i tråden forstår din pointe! Min fejl! Det altid lille Hunt der har ret!
#43(Med 10 svar)
16. marts 2024 kl. 21:52
_Jeppe_
du siger det et selvmål af ledelsen ikke at beholde ham som træner, hvor du så lige efter siger til rALF at han ikke ved, hvordan det er foregået, hvor du så dertil indrømmer at du heller ikke ved noget om det.... Det giver ikke mening, og din kommentar er blot endnu et forsøg på at svine Astralis ledelsen til.

det er ikke en forspildt MULIGHED, hvis den aldrig var der. (hvis xyp9x fra start ikke var interesseret)
#45(Med 9 svar)
16. marts 2024 kl. 22:11
Hunt
Ligemeget hvad er det en spildt mulighed.
#48(Med 3 svar)
16. marts 2024 kl. 22:21
Groggster
Epic LOL.
#49(Med 2 svar)
16. marts 2024 kl. 22:31
Hunt
Du er uenig?
#50(Med 1 svar)
16. marts 2024 kl. 22:42
soga
Ved du hvad ordet mulighed betyder?
#55(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 23:00
Hunt
Ja, gør du?
#56(Med 4 svar)
16. marts 2024 kl. 23:05
_Jeppe_
Er det så også en spildt mulighed, at jeg ikke blev præsident for USA?
nej vel..
Hvis der aldrig var en mulighed for at jeg blev præsident, så er den ikke spildt.
#57(Med 3 svar)
16. marts 2024 kl. 23:07
Hunt
Ville du kunne gøre et godt job som præsident for usa? næppe

Ville xyp kunne gøre et godt job som træner for astralis? god chance

Hvorfor at du ikke er præsident ikke er en spildt chance, men xyp er.
#58(Med 2 svar)
16. marts 2024 kl. 23:21
_Jeppe_
forspildt definition: "undlade at udnytte en gunstig lejlighed til at opnå eller gøre noget bestemt"
Astralis har ikke nødvendigvis undladt at udnytte en gunstig position, hvis de ikke var i en gunstig position til at starte med. Det hr intet med xyp9x evne til at coache holdet, der definerer en forspildt mulighed vel?

definition mulighed: "chance for eller udsigt til stor succes, fri udfoldelse, en gunstig udvikling, el.lign."
Der er ikke udsigt til succes for Astralis ledelsen, hvis xyp9x ikke havde i sinde at være coach for dem til at starte med. Derfor er det heller ikke engang en mulighed.

DU siger en forspildt chance defineres ved at xyp kunne have gjort et godt stykke arbejde.
Er det sp også en forspildt mulighed at United ikke signer Liverpool's mohammed salah? Det vil da også være fantastisk for United, men der er ingen chance for at Salah vil skifte til en for det første ringere klub (sportsmæssigt) men også den største rival... SELVOM han vil gøre et super stykke arbejde for United.

så det konkluderer det vist...
#61(Med 1 svar)
16. marts 2024 kl. 23:40
Hunt
Nu antager du jo en hel masse ting vi ikke ved og alt skal være sket præcist efter dit hoved før det kan passe sådan.

Urealistisk.
#62(Med 0 svar)
17. marts 2024 kl. 00:22
_Jeppe_
nejjjjjjjjjjjjjjjj hunt. Det jeg siger her er et modsvar til dit, hvor du skriver det er en forspildt chance. Jeg skriver oven i købet "nødvendigvis" et sted, for at sige at vi ikke nødvendigvis ved, hvordan det er forholdt sig. OG derfor er det forkert at sige det er en forspildt chance. Da vi ikke ved om det er det, da vi ikke ved, hvordan det har forholdt sig.

SÅ for at skære det ned i så bitte små stykker som muligt.

1. du siger at det er en forspildt chance.
2. Jeg siger til dig, at vi ikke ved, hvordan det har forholdt sig derinde, og vi derfor ikke ved at det er en forspildt chance.
3. du siger at en forspildt chance defineres ved, at der potentiale i at xyp blev hos astralis (ergo han vil gøre det godt)
4. Jeg kommer med officielle definitioner på "forspildt" og "Mulighed" , hvorledes jeg derefter knytter en kommentar til, for at modbevise din lille "definition"
5. afslutningsvis kommer jeg med et andet perspektiv i form af fodbold, for igen at feje din ide om at potentiale indenfor et bestemt transfer definerer om noget er en mulighed eller om det er muligt.
¨
Jeg antager ingenting. Jeg fortæller dig bare, hvordan begrebet "forspildt mulighed" hænger sammen med den virkelige verden, og ikke den Anti-Astralis verden, du lever i.

FOr sidste gang. HVIS xyp ikke havde lyst til at blive til at starte med. Er det ikke en mulighed. Uanset, hvor meget Astralis ønskede det.
#6(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 15:34
Unlucky-Luke
xyp9x og sycrone team work kan kun blive godt.
#8(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 15:49
zaioh
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Spændende. En rigtig god læremester og så kan han tage skridtet op efterfølgende. Det skal nok blive godt!
#11(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 15:59
DOMINA7HOR
Jeg er vild med det! Sikke en duo de får med ham og sycrone. To kæmpe kapaciteter og CS-hjerner!

Og glædeligt, at clutch ministeren fortsat vil være en del af CS-verdenen!
#21(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 17:04
thenoodle
Håber det bliver godt for ham! Helt sikkert bedre end at sidde på bænken på et tabt hold der ikke kommer til at vinde noget. Måske han bliver mere motiveret igen på Mouz og får delt sin erfaring til nogen med potentiale for at vinde noget!
#25(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 17:17
Kristja
Spændende hvad de kan udrette sammen, og om han kan bringe det sidste stabilitet til deres spil, som de står og mangler for at kunne vinde 🏆🏆🏆🔥
#32(Med 9 svar)
16. marts 2024 kl. 19:07
Madsen
Fandme synd at han stopper som spiller jeg synes han har nogle flere gode år i sig og kigger man på hvordan han spillede til sidst på main holdet gjore han det faktisk godt..
#34(Med 8 svar)
16. marts 2024 kl. 20:06
Dennis
Jeg kunne forestille mig at han ikke var klar på at rykke lidt ned i niveau, bare for at hive en løn hjem. Det kan man kun beundre - at han selv vælger hvornår hans fantastiske spiller-karriere skal slutte.
#37(Med 7 svar)
16. marts 2024 kl. 20:43
Madsen
Jeg synes det var en fejl af astralis at bænke ham og Gla1ve…

Bare se hvordan Gla1ve blomstre nu!! Klart at han ikke kunne præstere det sidste stykke tid i astralis når han kun for spillere som buzz osv…
#38(Med 1 svar)
16. marts 2024 kl. 20:45
JakobHelms
Lad os ikke klandre Buzz, der spillede utroligt fint i sine roller, for de problemer Astralis havde. Det er jo ikke fordi det er stjernespillere Gla1ve har nu, hvor han spiller godt.
#54(Med 0 svar)
16. marts 2024 kl. 22:57
Madsen
Buzz havde en hård start det var først til sidst at han gjore det ok

Udover det er jeg helt enig jeg mener bare at astralis ikke kan forvente resultater når man ikke gav Gla1ve de rigtige brikker det nytter jo ikke noget at han for academy spillere som oveni købet ikke passer ind på holdet rolle mæssigt :-)
#42(Med 4 svar)
16. marts 2024 kl. 21:40
Dennis
Jeg tror Glaive klarer sig godt nu fordi han har fået en ny udfordring. Manden er i mine øjne den bedste IGL nogensinde. Han mistede sgu nok bare sulten, og hans vinder-mentalitet er tilbage efter skiftet.

Xyp derimod, han har ikke været sig selv i mange år. Jeg tror ikke han kan/vil genfinde den motivation der har været før.
#53(Med 3 svar)
16. marts 2024 kl. 22:55
Madsen
Xyp spillede faktisk rigtig godt i sin sidste tid på main holdet 😊
#74(Med 2 svar)
18. marts 2024 kl. 10:12
Dennis
Jeg har også haft nogle ret vilde games. Men overordnet set er jeg ret elendig. 😂 jeg er ikke enig, jeg synes Xyp var meget langt fra sit normale niveau i flere år. Han er tydeligvis selv enig, siden han har valgt at blive træner.
#76(Med 1 svar)
18. marts 2024 kl. 10:51
Madsen
kig på stats tallene taler for sig selv!!!!!
#78(Med 0 svar)
20. marts 2024 kl. 07:09
Dennis
Ja det gør de bestemt.

Se hans rating for 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 og 2023. Kan du se forskellen?

hltv.org/stats/players/4954/xyp9x?startDate=2018-0..
#44(Med 1 svar)
16. marts 2024 kl. 22:09
_Jeppe_
Det er ret interessant, at man før man går ind på et opslag, kan se på antal kommentarer, om hunt har været på tasterne...
#67(Med 0 svar)
17. marts 2024 kl. 08:17
Hemandk
ROFL
#60(Med 1 svar)
16. marts 2024 kl. 23:33
WolmiN8ter
Hey Hunt.. Har et spørgsmål til dig. Intet hate til info. Jeg kender dig ikke, og er som sådan ikke biased som andre måske er.

Men du siger det er en “spildt mulighed for Astralis”.
Med mindre du har inside information, så forstår jeg bare ikke hvordan du kan sige det.

Astralis og organisationen må uomtvisteligt være dem der kender ham bedst. Kender hans styrker, svagheder osv. Herunder om han evt. ville kunne gøre sig godt i en træner konstallation.

Hvem ved om de ikke allerede har har testet det af. Det kunne jo tænkes, uden at man har råbt højt om det. Eksempelvis på Astralis Talent, hvor han jo har bidraget efter hans bænkning.

Med mindre du kender ham personligt, har insides eller lign, så bør man stille sig selv disse kritiske spørgsmål, inden man slynger om sig med så hårdnakket en konklusion - som man tilsyneladende forsvarer til den bitre ende.

Men hey - ligger du inde med dette, så har du min respekt.

Peace…
#63(Med 0 svar)
17. marts 2024 kl. 00:26
_Jeppe_
jeg kan med 110% garanti fortælle dig, at han ingen information ligger inde med. Han er her for at debattere usagligt og indtage "deluded" holdninger.

Hunt har, ligesom alle os andre, en masse holdninger og tanker, som bare viser sig at være fuldstændigt i mod logisk sans og fornuft.
#65(Med 4 svar)
17. marts 2024 kl. 01:43
Danovitsj
Hunt har ret.

Enten har Astralis ikke ville tilbyde Xyp rollen som assistent (hvilket ville være dybt inkompetent af Astralis) ellers ville Xyp hellere til Mouz (hvilket vel ville være et kæmpenederlag for Astralis. Ligemeget hvad har Astralis fejlet her.
#66(Med 2 svar)
17. marts 2024 kl. 02:05
Johnnyw0w
Hvad skulle astralis dog gøre anderledes, hvis vi nu antager at xyp ikke gad rollen hos dem?
#69(Med 1 svar)
17. marts 2024 kl. 19:54
Danovitsj
Nok ikke så meget. Jeg mener bare at hvis Xyp ikke ville have tjansen his Astralis, hvor han har haft den bedste tid i sin karriere, så må der være noget galt. Han har måske ikke været helt tilfreds med deres behandling af ham.
#71(Med 0 svar)
18. marts 2024 kl. 00:13
Johnnyw0w
Eller også er der noget ego på lineuppet som han ikke føler han kan komme igennem til. Det er ikke sikkert den ligger på orgen
#75(Med 0 svar)
18. marts 2024 kl. 10:17
Dennis
Du misser hele pointen, ligesom Hunt gør.

Ved du om Astralis har tilbudt Xyp at være assistent?

Nej - ergo ANTAGER Hunt blot at Astralis har dummet sig ved IKKE at gøre det.

Og Hunt var netop efter en anden her i tråden, fordi brugeren modsagde Hunts antagelse ved at svare med en antagelse.

Det er virkelig trist at han ikke kan holde niveauet lidt højere. Når han en sjælden gang gør, så er det nemlig ret underholdende og faktisk godt for debatten. Det bliver røvsygt at læse 30 Astralis fans circlejerke.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.