19. maj 2024 kl. 22:11
Skrevet af Nazary95
Astralis banker tyskere
Det var en hurtig overstået gruppekamp, da Astralis vinder over BIG i CCT Global Finals 2024.
2-0 lød scoren på, da Astralis vandt sikkert over tyske BIG.
Kampen blev indledt på Dust2, hvilket var Astralis' første gang på mappet siden 2022, hvor de spillede mod Copenhagen Flames.
Det kom ikke som en overraskelse, at BIG valgte Dust2, da de er kendt for at vælge Dust2.
Men det var alligevel en overbevisende sejr fra Astralis' side af på mappet, da de vandt 13-6.
På kampens andet map, så var det BIG, der kom bedst ud af startblokken. De kom foran 8-4 på deres CT-side, hvor JDC endte med 17 kills.
Astralis vandt kampen efter sideskiftet, da de gik ubesejret på deres CT-side, hvorfor de vandt kampen 13-8.
Dermed er Astralis klar til en avancementskamp mod enten MIBR eller BetBoom, hvor vinderen ryger videre til kvartfinalen mod Aurora.
Astralis
2 - 0
BIG
Alle maps
Astralis | K - D | +/- | ADR | KAST | Rating 2.1 |
---|---|---|---|---|---|
Martin 'stavn' Lund | 41 - 26 | +15 | 110.0 | 77.5% | 1.63 |
Nicolai 'device' Reedtz | 35 - 23 | +12 | 85.2 | 72.5% | 1.45 |
Alexander 'br0' Bro | 25 - 19 | +6 | 68.7 | 80.0% | 1.18 |
Victor 'Staehr' Staehr | 25 - 22 | +3 | 77.8 | 75.0% | 1.11 |
Jakob 'jabbi' Nygaard | 27 - 23 | +4 | 67.6 | 75.0% | 1.01 |
BIG | K - D | +/- | ADR | KAST | Rating 2.1 |
---|---|---|---|---|---|
Jon 'JDC' de Castro | 36 - 30 | +6 | 88.5 | 77.5% | 1.21 |
Johannes 'tabseN' Wodarz | 22 - 31 | -9 | 67.0 | 57.5% | 0.75 |
Florian 'syrsoN' Rische | 20 - 32 | -12 | 66.0 | 52.5% | 0.74 |
Karim 'Krimbo' Moussa | 18 - 29 | -11 | 51.9 | 60.0% | 0.73 |
David 'prosus' Hesse | 17 - 32 | -15 | 49.1 | 57.5% | 0.63 |
Maps
13
6
13
8
stavn19 kills
Flest kills
stavn1.69 rating
Bedste rating
device1.72 rating
Bedste t-side
stavn1.88 rating
Bedste ct-side
Dust2 runder
JDC23 kills
Flest kills
device1.75 rating
Bedste rating
stavn1.24 rating
Bedste t-side
device2.57 rating
Bedste ct-side
Nuke runder
De er virkelig imponerende gode. Føler allerede vi nærmer os noget der ligner andet bedste hold Danmark har haft siden Astralis Prime holdet, man forstår godt hvorfor Heroic var gode førhen med stavn og jabbi på holdet, kæft nogle maskiner.
+1.
De spiller flot og selvsikker. Det har manglet :)
De spiller flot og selvsikker. Det har manglet :)
#5(Med 8 svar)
19. maj 2024 kl. 22:39
unclejakesAdmin
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
arh, synes stadig der er et stort skridt op til de pokaler + majorfinale + nr. 1 på verdensranglisten som Heroic trods alt formåede.
Det er da lidt ligegyldigt hvis du alligevel ikke vinder de finaler du spiller.
Men jeg må altså give han ret, hvis man kigger på deres individuelle niveau, der mener jeg de er noget bedre end heroic var.
Tænker også de finaler de kommer på et tidspunkt de skal bare spille lidt mere.
Men jeg må altså give han ret, hvis man kigger på deres individuelle niveau, der mener jeg de er noget bedre end heroic var.
Tænker også de finaler de kommer på et tidspunkt de skal bare spille lidt mere.
#9(Med 0 svar)
19. maj 2024 kl. 23:34
unclejakesAdmin
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
De vandt da 2 gange Blast, ESL Pro League og Cologne bl.a.
Det er fedt, at Astralis igen er med der hvor det er sjovt, og de er jo stadig i startfasen med det her hold med device som IGL og ruggah bag dem, så det bliver spændende at se, hvor langt de kan gå. Når de så har vundet en stor turnering, så kan vi begynde at snakke om det.
Det er fedt, at Astralis igen er med der hvor det er sjovt, og de er jo stadig i startfasen med det her hold med device som IGL og ruggah bag dem, så det bliver spændende at se, hvor langt de kan gå. Når de så har vundet en stor turnering, så kan vi begynde at snakke om det.
Enig. Der skal nogle titler på bordet.
Det er klart at dev1ce trækker Astralis individuelle niveau helt vildt op. Der havde Heroic ingen som ham.
Br0s individuelle niveau er stadig et spørgsmålstegn men Staehr trækker voldsomt ned.
Så jeg vil stadig sige at det gamle Heroic hold har en lille fordel
Det er klart at dev1ce trækker Astralis individuelle niveau helt vildt op. Der havde Heroic ingen som ham.
Br0s individuelle niveau er stadig et spørgsmålstegn men Staehr trækker voldsomt ned.
Så jeg vil stadig sige at det gamle Heroic hold har en lille fordel
Tror ikke vi to har set den samme staehr de seneste tre måneder 🤷♀️
Det er der 100%, holdene pt er også af en anden kaliber end dengang heroic var i deres prime, men nu skrev jeg jo også kun at “vi nærmer os”.
Jeg føler bare virkelig der er potentiale i det her hold, ikke blot kun pga deres firepower osv, men det er måden de vinder deres kampe på, de spiller så flot cs og alle på holdet præstere.
Jeg føler bare virkelig der er potentiale i det her hold, ikke blot kun pga deres firepower osv, men det er måden de vinder deres kampe på, de spiller så flot cs og alle på holdet præstere.
Heroic prime ville slå det her astralis hold 10/10 gange
Enig. Selv som Astralis fan, så tror jeg at prime Heroic ville slå det her Astralis hold som de er nu. Jeg tror dog det ville være ret tætte kampe. Men jeg er super begejstret over hvordan de har gjort det indtil nu og glæder mig til at se hvad fremtiden bringer. Det livet godt, hvis de kan fortsætte som de gør nu + bygge på det de har gang i nu.
Medmindre det var på LAN ..
Eller ikke.. hvor meget har astralis vundet på lan siden 2019? vs heroic på lan siden 2019?
Hvor mange majortrofæer har Heroic vundet siden... altid?
Hvis vi snakker nuværende Astralis konstellation vs Heroics tidligere/ prime, så giver det ikke mening at basere et ikke-eksisterende lineup (på det tidspunkt) vs et hold i topform.
Hvis vi snakker nuværende Astralis konstellation vs Heroics tidligere/ prime, så giver det ikke mening at basere et ikke-eksisterende lineup (på det tidspunkt) vs et hold i topform.
Samme antal som astralis de sisdste små 5 år
Men din #14 siger vel jabbi/stavn på lan er skidt, de har choket samtlige playoff kampe indtil videre.. så fair nok
Men din #14 siger vel jabbi/stavn på lan er skidt, de har choket samtlige playoff kampe indtil videre.. så fair nok
Er skidt/ var skidt. Heldigvis udvikler man sig. Jeg var mest spændt på hvordan de ville fungere uden Casper. Det ser ud til at gå ok/ bedre nu, hvor de virker til at have fundet den rigtige roster.
Men, jeg spurgte ikke om de sidste 5 år. For taler vi hold, organisation eller ren hypotese? Det må du vurdere - for det der med at tage X da de var bedst, og sammenligne Y på skæve tidspunkter for st det hele understøtter din agenda bedst, er sgu lidt for skør en måde at debattere på 🙂
Men, jeg spurgte ikke om de sidste 5 år. For taler vi hold, organisation eller ren hypotese? Det må du vurdere - for det der med at tage X da de var bedst, og sammenligne Y på skæve tidspunkter for st det hele understøtter din agenda bedst, er sgu lidt for skør en måde at debattere på 🙂
Det er sådan folk herinde gør hele tiden?
Det har hele tiden været "men astralis har 4 majors" lige meget hvor meget bedre heroic var i flere år. Mens nu hvor folk kan sætte EPL og Chengdu ind, så astralis er bedre i lige de her events. Hvis vi kigger udenom major og katowice, SÅ er astralis bedre.
Så at cherrypicke må du spørge nogle andre om..
Det har hele tiden været "men astralis har 4 majors" lige meget hvor meget bedre heroic var i flere år. Mens nu hvor folk kan sætte EPL og Chengdu ind, så astralis er bedre i lige de her events. Hvis vi kigger udenom major og katowice, SÅ er astralis bedre.
Så at cherrypicke må du spørge nogle andre om..
Heroic’s prime var også lidt en anden tid, en ting var at størstedelen af den var online, derudover var der ikke nær så gode hold som der er lige nu. Det kan godt være at prime heroic ville slå dem nu, men når det her Astralis hold har spillet sammen i 6 mdr, så tror jeg de ville komme til at tøre røv i det gamle heroic.
Alle husker blast fall finals i royal arena online?
Men måske lidt komisk din kommentar kommer efter astralis har vundet en kamp, online..?
Men måske lidt komisk din kommentar kommer efter astralis har vundet en kamp, online..?
Nu er blast jo os kendt for ikke rigtigt at være et event som holdene har som milepæl at vinde, ikke at det ikke er flot de vandt, fordi det var det. Vi kan dog ikke benægte at holdene nu er langt bedre samt der er flere gode, end da heroic ramte sin prime, ligeså vel som de os er bedre end da Astralis var i sin prime.
Hvorfor er det komisk, har da på intet tidspunkt sagt der er noget galt i at vinde online
Men hvis man siger at det her Astralis hold ikke har potentiale til at blive langt bedre end heroics hold var førhen, så er man simpelhen alt for biased, ligeså vel som hvis man stadigvæk har det nuværende heroic hold til at være bedre end det nuværende Astralis
Hvorfor er det komisk, har da på intet tidspunkt sagt der er noget galt i at vinde online
Men hvis man siger at det her Astralis hold ikke har potentiale til at blive langt bedre end heroics hold var førhen, så er man simpelhen alt for biased, ligeså vel som hvis man stadigvæk har det nuværende heroic hold til at være bedre end det nuværende Astralis
Lige nu? Scenen er absurd dårlig pt.. der er mange udskiftninger på vej og vi laller bare rundt før sæsonen slutter fordi major/katowice er slut og der ikke er så meget at spille for mere.
G2, MOUZ, Spirit, Astralis, FaZe, Vitality, NaVi er hold som alle kan vinde Majoren. Der har altid været mange udskiftninger, men det ændre ikke på udgangspunktet i min kommentar.
Derudover har vi hold som Liquid, Complexity, Falcons, Heroic, VP og EF, som alle har potentiale til også at kunne blive rigtig gode hold, men som dog nok lige mangler tiden eller en udskiftning.
Derudover har vi hold som Liquid, Complexity, Falcons, Heroic, VP og EF, som alle har potentiale til også at kunne blive rigtig gode hold, men som dog nok lige mangler tiden eller en udskiftning.
Når man forsøger at snige astralis ind her hahahaha, delulu fanboy
Hunt du begynder at være pinlig… mange udskiftninger på vej hos de gode hold? Jeg tror flere mindre gode lige har lavet deres udskiftninger og de er på vej til at finde deres niveau… Heroic er vel blandt dem udenfor top 10 som måske bliver top 10 med deres seneste udskiftning.
Troede Sanders advarsel havde været nok til man kunne begynde at debattere ordentligt med dig igen, men det var tilsyneladende ikke tilfældet. :-)
Så nu melder jeg mig igen ud af alle debatter med dig.
Så nu melder jeg mig igen ud af alle debatter med dig.
Delulululah Astralis fanboy wEkz out, ✌🏻😂
- jeg var liiiige ved at være imponeret over den sagelige tone haha
- jeg var liiiige ved at være imponeret over den sagelige tone haha
Man havde vel lov til at håbe at visse personer ændrede sig, når se indså deres handlinger kunne begynde at få konsekvenser, men man bliver klogere. Det er akkurat ligeså håbløst som før 🫡😂
Ligeså snart man intet konstruktivt har at svare tilbage, så er man bare en delululululullu fanboy🙃🙃
Ligeså snart man intet konstruktivt har at svare tilbage, så er man bare en delululululullu fanboy🙃🙃
Det giver 0 mening, at man ikke kan se, at Astralis med NUVÆRENDE lineup, faktisk er en contender til at vinde trofæer. De har i den grad spiller materialet til det nu, når de først knækker koden, så bliver de farlige, PRÆCIS som vi så med TSM/Dignitas da de hele tiden chokede :D
Jeg er med på, at de flog FaZe på i en semi ligegyldig kamp første gang, men hallo. Kan de slå FaZe, så er er de vel også gode nok til at gøre det igen, og toppen er seriøst tættere end nogensinde før 🤷🏻♂️
Men ja og så nej, Hunt er bare biased ang Astralis. Det er blevet bedre, men han refererer stadig til tidligere lineups, i stedet for at forholde sig til nuværende 🥲
Jeg er med på, at de flog FaZe på i en semi ligegyldig kamp første gang, men hallo. Kan de slå FaZe, så er er de vel også gode nok til at gøre det igen, og toppen er seriøst tættere end nogensinde før 🤷🏻♂️
Men ja og så nej, Hunt er bare biased ang Astralis. Det er blevet bedre, men han refererer stadig til tidligere lineups, i stedet for at forholde sig til nuværende 🥲
Må vel gerne grine af du forsøger at snige Astralis ind med faze, Spirit, vitality osv 😂
Hvorfor ikke Ast har da slået Faze og Vitality, Face flere gange endda. Du vil bare ikke være fair i debatter, bare bias gang på gang.
Fordi astralis intet har vundet eller vist hvorfor de skulle være med i toppen når det gælder en major, katowice eller cologne?
Hvornår var de sidst i en finale eller vandt noget der ikke var en cct cup?
Hvornår var de sidst i en finale eller vandt noget der ikke var en cct cup?
Okay så når hold ikke har vundet noget med deres nuværende lineup har de ingen chance for at vinde en major. Logik for Hunt only tænker jeg 😉
Ikke at man har 0%, alle har vel i teorien en chance. Selv mig og mine venner i mm kan vinde. I teorien.
Men chancen for det sker? Meget lille.
Men fair nok, tro du bare på astralis vinder majoren.. måske vi skal se om de overhovedet når så langt?
Men chancen for det sker? Meget lille.
Men fair nok, tro du bare på astralis vinder majoren.. måske vi skal se om de overhovedet når så langt?
Er enig i chancen er lille, og det var alt der blev diskuteret, chance…..
Men nej du skal lige have fanboy momentet ind, simplethen vildt du skal være toxi i den retning hver gang man ikke er enig i dine synspunkter som er meget ensporet og mega snæver når vi snakker Astralis. Du kan faktisk godt komme med gode points, jo 😔
Men nej du skal lige have fanboy momentet ind, simplethen vildt du skal være toxi i den retning hver gang man ikke er enig i dine synspunkter som er meget ensporet og mega snæver når vi snakker Astralis. Du kan faktisk godt komme med gode points, jo 😔
Men er chancen stor nok til at råbe sådan op om "nu vinder astralis majoren"?
Langt fra.. hvis du bare ser lidt realistisk på det.
Langt fra.. hvis du bare ser lidt realistisk på det.
#55(Med 1 svar)
20. maj 2024 kl. 14:22
brujaPro
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Blast er bare en turnering for partnerhold til at teste akademispillere. Ingen af de store hold tager blast seriøst.
Sådan skrev du for 2 år siden.. spøg til side, prime Heroic vil slå Astralis hvis de mødtes i morgen.
Men tror det nuværende Astralis-lineup har potentiale til at blive Astralis-GOAT på sigt.
Sådan skrev du for 2 år siden.. spøg til side, prime Heroic vil slå Astralis hvis de mødtes i morgen.
Men tror det nuværende Astralis-lineup har potentiale til at blive Astralis-GOAT på sigt.
Blast er et shitshow på mange måder, det holder jeg stadig ved. Der er dog typisk 4-5 af de bedste hold med stadig. Faze, Vitality, Navi, G2 og Spirit.
At vinde blast lige i royal arena, har nok også været mere et mål for astralis/heroic end nogen andre. (måske karrigan).
At vinde blast lige i royal arena, har nok også været mere et mål for astralis/heroic end nogen andre. (måske karrigan).
Så skal det nye Astralis skifte en spiller eller 2 først😉
Crazy stærkt
Jeg synes virkelig at de spiller godt hold CS det ikke bare Stavn eller Device show. Man kan se at det er en hold indsats, synes ikke det har været sådan siden den gyldne line up.
Syns også det er et meget homogent hold, de kan alle 5 nemt rykke hovederne af selv de bedste spillere. br0 gør det overraskende godt på holdet syns jeg og Stær er bare vokset under device, eller viser hans potientiale for alvor nu.
Håber de kan holde fast i udviklingen de er i gang med.
Håber de kan holde fast i udviklingen de er i gang med.
100%
Potentiale er der i holdet. Men de skal sgu liiiige vinde en turnering før man kan sammenligne dem med andre "vinder hold/gode top hold" 😅
Det netop derfor jeg skriver “vi nærmer os” 😝
Vi havde da halvanden dag, efter advarslen, med rar stemning herinde. Det skal vi huske at sætte pris på :)
Seneste aktivitet
Søger hold!
(0)
TSM taber igen
(16)