mithR sætter ord på Astralis-sagen.

mithR: "Det er trist, at det skal ende ud i sådan noget her"

Liquids danske coach, mithR, reagerede på tirsdagens drama i København.

Dust2.dk til stede i København ved BLAST Premier Fall Final 2024

Liquids kaptajn udeblev fra mediedagen i en pagt med fem andre kaptajner, mens holdet og mithR var tilstede for at repræsentere holdet.

Tirsdagen var booket til mediedagen inden BLAST-turneringen i København skulle løbes af stablen. Det blev dog en helt og aldeles special omgang af en mediedag, da seks ud af otte kaptajner udeblev fra mediedagen i protest mod BLASTs håndtering af Astralis' indskiftning af cadiaN.

Dust2.dk fik fat i mithR til en længere snak om sin tid i Liquid og selvfølgelig også hele sagen om BLASTs håndtering af Astralis-sagen.

Kort inden interviewet havde syv ud af otte holdkaptajner sendt et åbent brev til BLAST, da de var utilfredse med, at Astralis havde skiftet cadiaN ind efter roster lock, og holdningen fra kaptajnernes side lød på, at træneren ruggah skulle spille i stedet for den sygemeldte og bænket br0.

Nu har jeg ikke været med til at skrive det åbne brev. Jeg har faktisk heller ikke læst det. Men jeg står fuldstændig bag kaptajnernes udmelding om, at de protesterer. Så det forstår jeg godt. Selvfølgelig skal Astralis ikke have lov til at stille med cadiaN, når de har en træner. Efter sigende, lyder rygterne på, en br0, som er fuldstændig rask og klar til at spille, siger mithR.

"Det ender med et lidt uetisk træk"

Fem minutter inden interviewet med mithR lagde BLAST en pressemeddelelse ud på det sociale medie X, hvor de gav grønt lys til Astralis og cadiaN.

Den danske coach kan dog se begge sider af sagen i forhold til, hvordan det gavner BLAST og dansk CS, men måden det sker på er han ikke tilfreds med. Derudover har han empati for de danske spillere.

Jeg forstår godt, at BLAST er interesseret i, at cadiaN skal spille i arenaen, jeg tror i og for sig, at det er et godt træk både for Astralis, BLAST og jeg tror, at det er et godt træk for de danske fans, at cadiaN får lov til at spille i arenaen i Danmark inden for CS, hvor der er brug for noget succes.

Jeg synes jo, at det er lidt tragikomisk, at det første, der sker, når den gamle HEROIC-core kommer sammen igen, at det ender med et lidt uetisk træk. Det synes jeg er synd, når det er så dygtige spillere, fortæller mithR og fortsætter:

Det er nærmest for godt til at være sandt. Det er trist, at det skal ende ud i sådan noget her. Det ærgerligt, at det ender ud i så meget kaos og så mange sure miner.

Den danske coach og Liquid-mandskabet starter turneringen ud mod Spirit onsdag aften i København.

Dette er første af et todelt interview med mithR. I anden del sætter vi fokus på mithRs tid Liquid.

#1(Med 51 svar)
25. september 2024 kl. 00:14
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Forstår slet ikke folk/spillere vil skabe det her problem. Spillerne burde kæmpe for at få lavet ændringer, så der ikke skal spilles med et dødt hold til sådanne store turneringer. Ikke græde over Astralis stiller med stærkest mulige hold
#2(Med 49 svar)
25. september 2024 kl. 00:18
Hunt
Fordi det giver hold A en fordel som hold B, C og D ikke kunne få.

Det er vel ikke så svært at forstå... At reglerne ikke gælder lige for alle. Det er ret simplet faktisk.
#4(Med 38 svar)
25. september 2024 kl. 00:24
RAVN
Tænk at du har postet linket til reglerne op til flere gange og stadig ikke forstået dem.
#9(Med 23 svar)
25. september 2024 kl. 00:28
Hunt
Tænk du har fundet det link og DU ikke forstår dem..
#13(Med 22 svar)
25. september 2024 kl. 00:38
w0LF
Du har vitterligt selv linket til reglerne hvor der står ingen steder det som du selv påstår men til gengæld at det er fuldt ud lovligt og vi kender ikke alt bag scenen men du har selvfølgelig digtet historien om at Astralis er nogle svin igen uden beviser andet end dem du har modbevist dig selv med. Der står ingen steder at coach er den næste i rækken men at det er en mulighed og en ret de har men ikke en pligt at bruge coach som sub eller stand-in. Grunden til Heroic som du elsker så højt fik et nej var på grund af visum problemer som har intet med blast at gøre men kun holdet og faze fik nej fordi konfig allerede var registreret som sub hos et andet hold. Så det er helt andre situationer fra tidligere og noget andet nu hvor reglerne siger at de godt må uanset hvor meget du råber at det er løgn og fake news selvom der helt tydeligt står noget andet. Har du været i lære hos Trump?
#21(Med 21 svar)
25. september 2024 kl. 00:51
Hunt
Du tolker det anderledes end mig, det er okay. 99% af alle andre udenfor dust2 / dk tolker det præcis ligesom mig. Så tror det er okay.
#24(Med 5 svar)
25. september 2024 kl. 00:55
Madsen
Det er ikke noget med at tolke det anderledes?? Det er fakta han skriver?? Prøv lige at læse regel sættet igennem endnu engang og så overvej de 3 vidt forskellige situationer som på ingen måde kan sammenlignes..
#25(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 00:54
Hunt
Jeg har svaret på de præcis samme spørgsmål mange gange i dag, du er velkommen til at læse hvad jeg har skrevet.
#41(Med 3 svar)
25. september 2024 kl. 06:35
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Fakta er at cadian blev tilføjet roster efter der var låst iden gyldig grund. Og det et brud på reglerne. Astrale lavere en flask sygemelding og bast giver lov. Det lidt synd for scenen. Jeg elsker Cadian og syntes han sksl have lov at spille sp meget som muligt, men reglerne skal følges..
#44(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 08:49
fremilyset
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hvordan ved du den er falsk?
#45(Med 1 svar)
25. september 2024 kl. 08:51
Madsen
Har du beviser på at Astralis har lavet en falsk sygemelding? Fordi det er tom snak.. det kan sagtens være at Br0 har nægtet at spille som flere skriver

Jeg synes man skal være forsigtig med at beskylde forskellige for alt muligt når man ikke kender hele sandheden! Det kunne være rart at høre Br0’s version og Astralis’ version men det er bare svært når de ikke må sige ret meget
#77(Med 0 svar)
27. september 2024 kl. 06:23
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Beviset er at de melder en spiller syg som ikke er syg? Hvis han nægtede at spille er det jo kontrakt brud hvilket bør få juridiske konsekvenser for ham. Men derfor er han ikke syg og de må ikke få en ny spiller ind
#27(Med 14 svar)
25. september 2024 kl. 00:59
w0LF
Øh nej de tolker det ikke på samme måde som dig jeg ved ikke hvilken fantasi verden du lever i. Men hvis du ikke har opdaget så har du været i ret meget modvind idag i forhold til holdninger og facts og der er faktisk ikke ret mange der holder med dig hvis du ikke har lagt mærke til det. Det er regler som er skrevet ned sort på hvidt og ikke en filosofisk tekst man kan tolke eller tænke over. Præcis det der står er præcis det de mener du kan ikke tolke på det selv om du ellers gør et forsøg på det. Der forskel på visumproblemer og så det her det kan ikke tolkes uanset hvor meget du vil. Reglerne skal læses og forstås som de står og tolkes til hvad du mener de kan betyde og så presse det ind i dit narrativ. Så må du virkelig bruge dine filosofi analyse redskaber nogle andre steder og de der 99% du snakker tror jeg at 90% af dem læser reglerne som de står og ikke tolker på dem som du gør men det er ellers smart gjort når man har et narrativ og en historie om at gøre Astralis til synderne bare synd at fakta og virkeligheden virkelig taler imod hvad du siger. Sikker på du ikke var været i lære hos Trump?
#28(Med 13 svar)
25. september 2024 kl. 01:00
Hunt
Sjovt du nævner fantasi verden, det er jer astralis fanboys der lever i en fantasi verden hvor astralis er gud og intet kan gøre forkert, ligemeget hvor meget lort de laver.
#31(Med 12 svar)
25. september 2024 kl. 01:12
w0LF
Så blev du personlig igen fordi du ellers ikke kunne forsvare endnu engang. Jeg har flere gange idag endda i samme kommentarer sagt inden du selv smed regelbogen på bordet som så siger at du tager fejl iøvrigt at Astralis har fucked up så de skal straffes for det men så kom du selv med regelbogen som modbeviste dig og viste at det var efter reglerne hvad de gjorde og så har du tolket fordi du tog fejl og skabt en historie uden beviser. Men nu skal jeg fortælle dig noget, en regelbog er fakta og det kan man ikke tolke på fordi det som står skal læses som det står og betyder det som står og skal ikke tolkes. Det er hverken en filosofisk tekst, roman eller digtsamling som du kan tolke det bliver du nød til at forstå. Det er ren rå fakta som skal forstås som det står. Jeg ved om du skal gå op eller ned i styrke i dine læsebriller men kig lige forbi et sted og få dem skiftet for de virker tydeligvis ikke. Men jeg har selv sagt til dog at Astralis har dummet sig så skal de straffes men nu viser det sig så at være efter reglerne og det kan du ikke acceptere men det har du vist glemt og blevet sur, hidsig, barnlig, latterlig, patetisk, personlig og tabt hoved og hale i dine opdigtede argumenter og tolkede regler for du er vitterligt den eneste der har "tolket" regelbogen og ikke underligt nok kun til din fordel
#34(Med 11 svar)
25. september 2024 kl. 01:31
Hunt
Sygt du forsøger at hænge mig ud for at blive personlig, men ikke nævner et ord om alle dem som bliver personlig mod mig.. Dobbeltmoral?

Bare fordi du skriver en lang tekst og har en anden tolkningen af en englesk rulebook, gør ikke du nu har ret. Sjovt nok læser fx karrigan,/faze heroics GM og hooxi/g2 den ligesom mig.

Sure du kan sige de læser reglerne til deres fordel når det er omkring dem, ligesom astralis og blast gør nu. Men problemet kommer jo af at man enten fra blast side vil samarbejde om at få flest muligt stærke hold med eller ikke.

Det er et fair argument at vil have astralis med fuldt hold med, men så skulle præcis samme argument også have hjulpet faze, g2 og heroic. Men der var åbenbart ikke lige til blast fordel eller hvordan?

Du kommer ikke udenom at blast seriøst har fucket up med hvordan de tolker (og skriver..) deres egne regler.

Samt hvor mange i er herinde som bakker astralis og blast op, men INGEN som i fucking INGEN af jer stod op og var i mod at g2, faze og heroic alle sammen skulle spille med coach..

Er ret ligeglad med om blast lægger en hård eller blød linje ift at skifte ud last minute, men det SKAL bare være samme linje for alle. Hvilket det tydeligvis ikke er.

Du snakker meget fakta her, sjovt som fakta nu er brugbart, det plejer det ikke at være hvis jeg bruger det og det så ikke lige passer ind i astralis fansene herindes ideer..

Igen sjovt du nævner opdigtede arugmenter fra min side, men omvendt er alt hvad du og andre herinde tolker, tror og påstår, det gælder bare som fakta nu? Så må du jo bestemme dig.. samme linje hele vejen, ligesom med blast.

Det er JER ANDRE som bliver personlig efter mig, jeg forsøger efter bedste evne at holde det hele til at ville snakke cs. Det må du også havde læst mange gange jeg har skrevet. Hvis ikke, så må du sgu læse igen.

"sur, hidsig, barnlig, latterlig, patetisk, personlig og tabt hoved og hale i dine opdigtede argumenter og tolkede regler for du er vitterligt den eneste der har "tolket" regelbogen og ikke underligt nok kun til din fordel"
- Kan sige det PRÆCIS samme til dig, astralis fanboys, blast og astralis. Fordi ALLE vi andre har ikke tolket det sådan, som igen INGEN FUCKING andre. Men det holder du på at jeres klikke klub af astralis fans ved bedre end alle andre....
#66(Med 6 svar)
25. september 2024 kl. 17:08
w0LF
De bliver personlige imod dig fordi du er personlige mod dem. Det er skræmmende hvor mange herinde der så gerne vil være enige med dig men ikke så længe det er på børnehaveniveau. De er personlige fordi du "debatterer" som du gør med svinere og påstande uden bevis til højre og venstre og fordi du er på ingen måde modtagelig for noget som helst der bliver sagt til dig og du har ingen plads til nuancer. Så fuck det der offerkort du smider konstant og brænd det for ja der er folk ude efter dig og der er nogle stykker men du er selv ude om det og du er ikke uskyldig på nogle måde men til gengæld lige så skyldig som dem som er efter dig. Hunt du er ikke offer men medskyldig uanset hvor lidt du vil indse det. Jeg har bestemt at jeg ikke vil lade mig irritere af mennesker på nettet som dig men jeg var fandme tæt på nogle gange igår fordi intet man fortæller dig tager du til dig selvom folk virkelig gerne vil. Alene det at du fortolker en regel som ikke skal tolkes fordi reglerne er som de står og hverken kan eller skal fortolkes me det forstår du ikke uanset hvor mange der siger det til dig at du ikke kan tolke på fakta. Du startede fornuftigt igår men endte sur, bitter og hidsig og det ødelagde det bare for dig selv at mange mere bare grinte af dig især efter at du "fortolker" på regler og det kan ikke nævnes nok som du ikke kan. Du smed selv regelbogen på bordet og opfandt at coach er den næste i rækken som sub men det står vitterligt ingen steder at det er sådan. De må bruge ruggah men skal ikke. Astralis måtte godt ifølge reglerne og du tog fejl men det vil du ikke indse eller acceptere at dit korstog til at omvende folk til Astralis haters slog fejl og så op finder du ting som slet ikke står i regler og begynder at "fortolke" dem så de passer til dig. Du vil heller ikke acceptere at de tidligere situationer er noget helt andet og ikke kan sammenlignes eller så vil du ikke indse. Men INGEN FUCKING andre har læst reglerne som dig og folk der hader Astralis i forvejen så hvis du ikke har set det så er du i mindretal og ikke flertal. Du er et groft eksempel på polarisering for du ser kun dem som er enige med dig og dit narrativ ikke alle de andre som siger noget andet og taler efter reglerne. Så stop det der offerkort for du er ikke offer men medskyldig på samme måde som andre ligesom jeg selv er, stop med at opdigte fakta og "fortolke regler" for det er ikke sådan det fungerer med regelbøger at du kan tolke på dem, stop med at blive snakke udenom og blive personlig, få noget selvindsigt og tag imod hvad folk siger til dig istedet at snakke udenom og sende svinere, indse at reglerne siger noget andet end du vil have dem til at sige og så bare finde på ting og at Astralis godt måtte og du tog fejl, indse at de andre situationer er noget helt andet. Det her har du kun startet fordi det er Astralis havde det været andre var det fint men fordi det er Astralis reagerer du sådan her. Jeg siger ikke at vi ved mere end andre men du opfører dig som om du ved meget mere end andre men du ved ikke en skid mere end os andre. Jeg ved godt at intet af det vil du lytte til eller tage til dig fordi du tror du er offer selvom du er medskyldig og du er ikke flertal men mindretal læs fra begge sider som jeg har gjort og få noget nuance i det her og du vil se at du er i mindretal men du vil nok ikke se eller acceptere. Jeg får intet fornuftigt af dig fordi dit had blænder dig meget og du har bestemt du er klogest og ved mest og bedst og der er ikke plads til andre og jeg er et forpulet møgsvin fordi jeg ikke er enig med dig. Så jeg stopper her for at være den voksne selvom du nok ikke ser det sådan men jeg gider ikke på det her niveau du leverer, så kan du hygge i dit raseri og så kom videre for helvede. Det er ikke liv eller død for nogle, det er bare cs
#69(Med 5 svar)
25. september 2024 kl. 17:19
Hunt
"De bliver personlige imod dig fordi du er personlige mod dem"

Nope, det er direkte omvendt. Hvis du ikke fatter mere end det i linje 1, er det spild af tid at læse resten.
#71(Med 4 svar)
25. september 2024 kl. 20:18
w0LF
Du snakker udenom igen igen igen igen igen igen igen og se nu verden længere end egen næse du starter selv med svinere om du vil være ved det eller jeg. Slap nu af for fanden knejt det er sgu da kun cs
#72(Med 3 svar)
25. september 2024 kl. 20:19
Hunt
Det er det eneste du har gjort i lange baner nu... så hvorfor er det nu et problem?
#73(Med 2 svar)
25. september 2024 kl. 20:28
w0LF
Jeg har forsøgt at stille de samme spørgsmål og komme med samme pointer konstant men istedet svarer du på højest en af gangen og sender en sviner istedet så jo du snakker udenom og jeg er ikke den eneste der har sagt det inden for de sidste 24 timer til dig
#74(Med 1 svar)
25. september 2024 kl. 20:33
Hunt
Vend den 180 grader...
#75(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 20:39
w0LF
Du har ikke svaret på en skid. Du har svaret på en pointe af gangen maks i samtlige diskussioner du er i og så sender du en sviner for resten. Fandme ikke mærkeligt at folk er ude efter dig vend den 180 grader selv og kig ind for du er fandme ikke perfekt og jeg er heller ikke men jeg har da mere perspektiv end du nogensinde får. Opbygningen af dine kommentarer er hvis man er heldig at svare på en pointe med maks 10 ord, så snakker du udenom og så får man en sviner. Hyg dig Hunt og hop ned fra din høje hest som du har sæt på en kæmpe piedestal for nu gider jeg sgu ikke mere for jeg spilder min tid på ingenting andet end svinere og ubrugelig snak
#67(Med 3 svar)
25. september 2024 kl. 17:11
ZoNe
Du er helt væk, benægter fakta gang på gang som ALTID.
#68(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 17:18
Hunt
Eller er det dig og de andre astralis fans der benægter virkeligheden som ALTID.

Det tror jeg nu mere er sandheden..
#70(Med 1 svar)
25. september 2024 kl. 20:11
w0LF
Lad Hunt være han lever i sin egen virkelighed som kun passer efter ham
#76(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 22:03
ZoNe
Du har ret.
#10(Med 13 svar)
25. september 2024 kl. 00:33
MeRo
+1
#14(Med 12 svar)
25. september 2024 kl. 00:41
Thuumes
Svare han ikke igen? 😂
#15(Med 11 svar)
25. september 2024 kl. 00:44
Hunt
Så er du her igen, 2 ud 2 kommentarer fra dig er at gå efter mig personligt, i stedet for at forholde dig til alt det lort astralis laver hahaha du vild. Hvorfor er du ikke ude og sige det astralis og blast laver er noget lort?

Hvad vil du have jeg skal svare på en "+1" kommentar? Skal jeg skrive "-1"?
#19(Med 10 svar)
25. september 2024 kl. 00:49
Madsen
Hej kære Bao/Hunt
Jeg kunne godt tænke mig at se dig svare på #13.. eller har du tænkt dig at stikke halen mellem benene endnu engang når folk disker op med fakta?
#20(Med 9 svar)
25. september 2024 kl. 00:50
Hunt
Hvem er Bao?
#22(Med 8 svar)
25. september 2024 kl. 00:52
Madsen
Kan du ikke lige svare på #13? Som faktisk beskriver hvordan hele situationen ser ud? Eller vil du endnu engang vinkle historien til din fordel?
#23(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 00:54
Hunt
Jeg har svaret på de præcis samme spørgsmål mange gange i dag, du er velkommen til at læse hvad jeg har skrevet.
#26(Med 6 svar)
25. september 2024 kl. 00:55
Thuumes
+1
#29(Med 5 svar)
25. september 2024 kl. 01:02
Hunt
Skal jeg så skrive "-1"?

Du er på 3 ud af 3 kommentarer bare igang med at spamme "+1" lol.

Sjovt nok uden selv at svare på noget af det jeg skriver til dig... hvorfor mon du samtidig er efter mig for ikke at svare? Er det dobbeltmoralen der kommer frem eller hvordan?

Typisk astralis fanboy at være så dobbeltmoralsk..
#30(Med 4 svar)
25. september 2024 kl. 01:13
Thuumes
Har skrevet +1 den ene gang, udelukkende for at provokere. Og det virkede 😂 har skam svaret på alt du er kommet med, du mangler bare lige at vende tilbage. 😏 Demens har ingen alder ved du nok 🤗 du mangler at svare på 87# forresten i den anden artikel. Samt 82 😤😤
#32(Med 3 svar)
25. september 2024 kl. 01:22
Hunt
Jeg har svaret på så meget i dag, ser ingen grund til at svare på det samme igen og igen. Henviser til mine andre kommentarer fra i dag.
#37(Med 2 svar)
25. september 2024 kl. 01:38
Thuumes
Sjovt som du ellers har travlt med, at kommentere det samme, på de 100 andre kommentarer idag? 😂
#38(Med 1 svar)
25. september 2024 kl. 01:41
Hunt
Hvad er din egen holdning til blast og astralis håndtering af hele sagen?

Mener du at hverken astralis eller blast har gjort noget forkert?
#40(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 02:16
Thuumes
Som jeg ser det, kan jeg kun gisne og antage hvad der er sket. Da ingen af dem kommer ud med noget.

Astralis har meldt bro sygemeldt, ikke nødvendigvis fordi bro er syg. Men kunne også være fordi han nægter at spille med holdet, af den ene eller den anden grund.
Her spiller cadian så istedet for. Skulle ruggah spille? Som jeg ser det, står ruggah ikke som sub, men som coach. Og derfor ikke pligt til at spille, men en mulighed.

I det tilfælde har Astralis hørt sig hos blast, som har givet dem grønt lys til at bruge emergency sub reglen. Om blast tager fejl her, ved jeg af gode grunde ikke. Fordi der ingen information er kommet omkring sub liste osv.

At bros agent går ud og siger bro ikke er syg, og fit for fight. Kan sikkert være rigtigt? Men hvis bro har nægtet at spille, så må Astralis vel spille 4vs5 eller bruge en dårlig regl?
#7(Med 3 svar)
25. september 2024 kl. 00:25
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Læs nu hvad jeg skriver? Jeg synes jo, at hold B, C og D også skal have den "fordel" hvis de har brug for det. Der er ingen pointe i, at et hold stiller op til et stort event med et dødt hold, når de har muligheden for at bruge deres rigtige hold.
Hvis de nu stopper det der rosterlock, når tuneringerne kører over flere måneder, så sker det her jo ikke.
#12(Med 2 svar)
25. september 2024 kl. 00:36
Hunt
Problemet er jo at hold B, C og D ikke har fået fordelen, men nu går hold A pga obv grunde. De er samme ejer mere eller mindre og astralis/blast er dem som vinder KLART mest på at cadian spiller. Det stinker langt væk.

Det holder jo ikke i kommer og siger nu "men de andre skulle også have haft lov" så ok, hvor var du og alle i andre da heroic, faze og g2 skulle spille med coach? Var i ikke ude og brokke jer der?

Tydeligvis ikke...
#17(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 00:47
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Nu skriver blast jo selv der er forskel på visa problemer og sygdom. Nogle af de tilfælde du beskriver, er visa problemer, så det kan ikke sammenlignes, jeg vil ALTID være for, at alle hold stiller med det bedst mulige roster, uanset hvem det favoritiserer.

Det er naturligvis den forkerte måde det her bliver gjort på. Jeg havde været mere for, at blast spurgte alle hold, om de ville være okay med at Cadian spillede, og at de i tilgang til det laver reglerne omkring roster lock om, så et hold ikke er låst i flere måneder
#18(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 00:48
w0LF
Er det meget svært for dig at forstå at det bliver behandlet "case by case" og derfor bliver bliver behandlet forskelligt alt efter situationen. Heroic fik et nej på grund af visumproblemer som er holdets problem og ikke blasts eller noget blast kan gøre noget ved og faze fik nej fordi konfig var registreret som sub hos et andet hold, jeg kender ikke til G2s situation men de andre 2 er af helt andre årsager end den her og derfor behandlet anderledes men jeg ved godt at det ikke passer ind i din historie
#33(Med 5 svar)
25. september 2024 kl. 01:27
uedzorn
Vi kan jo så give alle holdene lov til at lave en sen udskiftning. Spørgsmålet er så om nogen overhovedet ville benytte sig af det pt ud over Astralis. Det er ene og alene ud fra en betragtning om at Astralis antages at være svagere med br0 frem for cadiAn; med så kort prac så tvivler jeg faktisk om det ikke mere er et styrkemæssig nedgradering indtil at cadiAn har er kommet ordentligt ombord. Og folk skal også lige huske at alle de her beslutninger træffes af en ledelse som ikke er spillerne selv.
#35(Med 4 svar)
25. september 2024 kl. 01:35
Hunt
G2 med monesy, faze med (?) og heroic med degster ville nok gerne have haft den mulighed. Hvorfor sige nej 3 gange i træk men så sige ja gang nummer 4 fordi det er astralis? Man kan ikke sige A flere gange i træk og BUM så sige B. Det er som at se en politkker skifte mening fordi der er flere stemmer i at sige B i stedet for A.

Det har intet at gøre med om astralis er bedre med spiller A end B, realistisk set taber de 2 kampe og er ude ligemeget hvilke astralis spillere de finder frem. Det er pricippet af udskiftningen fra blast og astralis der er problemet.

Det er orgen og TOen ja, ingen, ej heller mig er jo efter fx stavn eller device fordi de skifter ulovligt ud. Kritikken går jo kun efter blast som TO og Astralis som ORG.
#36(Med 3 svar)
25. september 2024 kl. 01:37
uedzorn
Har de andre søgt om udskiftning og fået afslag?
#39(Med 2 svar)
25. september 2024 kl. 01:42
Hunt
Ja, både g2, faze og heroic. Med heroic stod sashi også klar med spillere til låns.
#42(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 06:48
9600BAUD
Henvis lige til reglerne hvor der står noget med at man har ret til at udskifte en spiller med visum problemer? Det gør der ikke og er det er årsagen til at Heroic fik nej!

(Jeg har fundet reglen med sygdom, så det er jo den, der er i brug denne gang. Hvis du har beviser for at br0 ikke har lagt en sygemelding, så vis os venligst beviset).

Hvad skulle blast gøre, hvis konfig fik lov at spille for Faze (som ikke havde ham registreret), og Heroic så får en syg spiller umiddelbart inden turneringsstart?! Lade Konfig spille for begge hold til samme turnering? Så havde du netop skrevet hvor amatøragtige blast er. Det er lidt sødt at du selv har skrevet at det var risikabelt for Heroic at hive en russisk spiller ind, da det er forudsigeligt at vedkommende kunne få problemer med visum (som ikke er undtaget i reglerne), men nu du skaber en agenda mod Astralis - så går du mod det du selv tidligere har skrevet. Det bliver altså for infantilt at skifte standpunkt uafbrudt, blot fordi du ser rødt og kan digte en konspirationsteori om Astralis endnu engang.

/baudie
#58(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 12:11
Chiporino
Man skal sgu da ikke til at hive spillere fra andre hold ind som låns. Kan du seriøst ikke se forskellen? Faze prøvede at få fat i en, som stod som sub hos Heroic... Hvad havde de seriøst regnet med.
#6(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 00:25
Butler
Helt enig…
#3(Med 4 svar)
25. september 2024 kl. 00:19
Hunt
btw lad os lige hænge mithr som siger det præcis samme som jeg har sagt i dag....
#5(Med 3 svar)
25. september 2024 kl. 00:24
warwhale
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Der er så langt mellem hvad og hvordan i siger tingene.
#8(Med 2 svar)
25. september 2024 kl. 00:28
Hunt
Hvordan vi siger det, det er rigtigt. Jeg behøver ikke noget filter som en tier 1 coach har.

Hvad vi siger, præcis det samme
#11(Med 1 svar)
25. september 2024 kl. 00:33
warwhale
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Han nævner da ikke noget om alle de ulovligheder der er blevet begået. Desuden, selvom jeg har den dybeste respekt for ham, så tager faktuelt fejl.

Og så tror jeg faktisk at han modsat dig, ikke er sur på Astralis, men blasts regler.
#16(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 00:46
Hunt
Jeg er også primært sur på blast og deres regler til en start, at astralis så går ud og smidder sig ikke bare dobbelt men 3-4-5-6 dobbelt ned og skider i bukserne igen og igen, for at redde den lille trust der var tilbage fra cs scenen uden for lille dust2 og dk....
#43(Med 10 svar)
25. september 2024 kl. 07:14
Pingomania
Kan i ikke bare udveksle numre og diskutere det der 😁 i ødelægger hvad der skulle være en god faglig tråd
#46(Med 9 svar)
25. september 2024 kl. 09:46
Madsen
Det er utroligt at dust2 ikke griber ind og fjerner Hunt..
#47(Med 8 svar)
25. september 2024 kl. 09:57
warwhale
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Dit og Hunts saglige niveau ligger på Ca. Samme niveau. Han er dybt begravet i at hade Astralis og du er lige så dybt begravet i at elske dem. Det forblænder jer begge.
#48(Med 7 svar)
25. september 2024 kl. 10:07
Madsen
Jeg er ikke forblændet? Jeg har sat mig ind i sagen og forholder mig til den information der er tilgængelig.. jeg opdigter ikke ting til fordel for Astralis
#50(Med 6 svar)
25. september 2024 kl. 10:40
Hunt
Shit en god joke, jeg har jo det samme.
#51(Med 5 svar)
25. september 2024 kl. 10:53
Madsen
Du har sat dig ind i tingene ja men du har misforstået nogle ting/vinklet dem til din fordel

Det er lidt sjovt du har travlt med at være efter Astralis når dit hold slet ikke har rent men i posen😅😂😂

Men jeg gider ikke diskutere mere med dig fordi uanset hvor godt et argument man har eller direkte beviser så finder du altid en vej udenom eller trækker du offer kortet og siger at alle bare er mega personlige mod dig😂
#53(Med 4 svar)
25. september 2024 kl. 11:36
Hunt
Du har sat dig ind i tingene ja men du har misforstået nogle ting/vinklet dem til din fordel

Hvordan kan du vide det ikke er dig som er galt her..?
#59(Med 3 svar)
25. september 2024 kl. 12:11
Madsen
Jeg kan da tage fejl! Men ud fra den information der er meldt ud af de forskellige så kan man ikke helt sige hvem der har fucket up og hvem der ikke har

Når der er mere information (hvis det kommer) så kan man konkludere hvem der er synderen.. som flere nævner kan Br0 godt have nægtet at spille og det kan også være Astralis der er galt på den men lad nu vær med at dømme nogle før der rent faktisk er information/beviser nok
#61(Med 2 svar)
25. september 2024 kl. 12:35
Hunt
Sjovt som der skal være beviser nu, men mod maniac var det ok bare at dømme ham uden nogen form for bevis overhovedet..

Men oh well, dobbeltmoralen er her jo stadig!

Ja jeg hiver offer kortet frem, fordi folk herinde sviner mig til personligt i stedet for at snakke cs. Hvilket kun siger noget om folk herinde.. at de ikke kan skille det...

Hvis man siger noget negativt om astralis herinde, så kommer der en hel bunke fans efter en fordi de tuder over man ikke forguder alt astralis foretager sig..
#62(Med 1 svar)
25. september 2024 kl. 12:39
Vinther
Jeg tror at udfordringen her, at du uanset hvilken artikel omhandlende Astralis, får vinklet det til noget negativt og altid skal kalde dem noget plat og lige snige en sviner ind.

Its getting old

Og nej Hunt, jeg holder ikke med Astralis
#64(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 13:43
Hunt
Det ville blive nemmere hvis ikke hver artikel omkring astralis var omkring endnu en skandale...

De gange astralis vinder eller gør noget godt eller smart, så roser jeg dem jo også for det. Det er bare ikke super ofte pt..

Det retter heller ikke på hvad jeg skriver i #61 og at det er rigtigt..
#49(Med 8 svar)
25. september 2024 kl. 10:35
Pingomania
Facts er vel at br0 rask, det har hans agent sagt og det er den mest troværdige kilder.

Derfor burde Astralis ikke kunne skifte ud i rooster.

Så er den lukket og slukket. Alle ønskes en god Blast turnering 😃
#52(Med 7 svar)
25. september 2024 kl. 11:11
9600BAUD
Han kunne være rask nok til at spille online, men fx symptomer og en positiv test med corona - dermed kan br0 ikke spille LAN :)

/baudie
#54(Med 6 svar)
25. september 2024 kl. 11:38
Hunt
Antager du..

Han kunne være fint rask og astralis er en scum org.. antager jeg

Begge er muligheder, set efter historikken ved jeg godt hvad jeg mest tror..
#55(Med 2 svar)
25. september 2024 kl. 11:56
9600BAUD
Jeg sætter pris på at du langt om længe har indset, at det er muligt at alle dine konspirationsteorier i de seneste par dage endnu engang ikke er fakta - men derimod noget der med sikkerhed eksisterer oppe i dit hovede, og at alle dine beskyldninger om at de lyver og snyder i Astralis ikke med sikkerhed er sandheden. Det er muligt at det er løgn, men også muligt at det er sandt. Det er dog bevist at Heroic har snydt gentagne gange i officielle kampe, men alligevel er Astralis de stygge i dit parallelle univers. Havde det været omvendt, at Heroic havde ansat tidligere snydere fra Astralis - så ved 99% herinde :) at det stadigvæk havde været Astralis der var de slemme og havde snydt, mens Heroic blot giver folk en ny chance efter at have udtjent sin straf!

Præcis ligesom med kvinden, der blev gramset på, hvor du var meget grov og nedladende overfor kvinder (at de skal acceptere at blive gramset på gentagne gange, hvis de tillader sig at danse kl 2 om natten), og du gladeligt delte ud af din konspirationsteori om, at du på genial vis havde gennemskuet at det var hendes venner mm. og endnu engang var du helt galt på den - og lavede endnu engang den mest pinlige retræte; krøb væk fra debatten, da beviserne var langt større end de løgne du havde trukket ud af røven!

br0 kan være sygemeldt, Blast kan have reageret korrekt og dit sandhedsvidne (alene fordi det er forudsætningen for præmissen med din aluminum's hat) kan have informeret om at br0 ikke er langtidssygemeldt og dermed er rask til at underskrive en ny kontrakt i nær fremtid.

/baudie
#56(Med 1 svar)
25. september 2024 kl. 11:56
Hunt
Vildt du er super klar til at jeg kan antage ting, men vend den 180 grader og ALT jeg mener er 100% korrekt.. det er bestemt en mulihged..
#57(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 12:02
9600BAUD
Ja, det er bestemt en mulighed hvilket jeg godt kan se. Jeg hverken straffer eller accepterer noget, før jeg ved hvad der er hovede og hale i kritikken.

Hvis Astralis snyder og har meldt br0 syg for at snyde, så er det ikke acceptabelt for mig. Men modsat dig har jeg ikke besluttet mig for hvad der er fakta og hvad der er konspiration - ligesom med kvinden - men du har allerede din agenda klar som du trækker ned over hver eneste post, med at Astralis er slemme og den værste org nogensinde - at de skal diskvalificeres og sikkert også at org’en skal opløses, og sikkert skal de også i fængsel - for ikke alene snyder de, det er jo også ulovligt i din verden!

/baudie
#60(Med 2 svar)
25. september 2024 kl. 12:17
Chiporino
Fuck du verdens største hater. Folk er jo ikke forblændet af Astralis. De er bare træt af at høre på dit løgnagtige, ufaglige og ligegyldig lort. Du er den værste debattør i mands minde. Du opdigter og fordrejer sandheden. Du holder dig ikke til facts. Du er bare en stor hater.

Det var vel også derfor Dust2 tog fat i dig sidst. Hver eneste gang du har muligheden, så skal du svine astralis til.

Hvis de havde givet mad til hele afrika, så havde du brokket dig over det kun var til afrika og ikke alle andre.

Tag dig sammen. Du pinlig. Og hvis du synes det er personligt, så det fordi det er sådan din person er.
#63(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 12:41
Vinther
+1
#65(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 13:48
9600BAUD
+1

Haha tænker at du måske ikke helt kender dybden af Hunt’s had og sølvpapirshat. Det ville være en klokkeklar indrømmelse af Astralis, at de godt ved at de er de største svin - så de er nødt til at gøre noget så desperat som at give mad til sultende, for at dække over virkeligheden, som Hunt naturligvis har deduceret sig frem til via sin krystalkugle. Det er jo altid ren ondskab der styrer Astralis og hvis de skulle gøre det utænkelige at gøre noget positivt, så er det helt sikkert for at dække over noget andet slemt som de har gjort! :) Sikkert også at de forsøger at få afrikanske fans, fordi 99% af fans i udviklede lande har gennemskuet at Astralis er ondskaben selv!

/baudie
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.