karrigan er medforfatter på det åbne brev til BLAST.

ÅBENT BREV TIL BLAST FRA 7 HOLDKAPTAJNER: RUGGAH BØR SPILLE

karrigan, Snappi, Aleksib, snax, Twistzz, apEX og chopper har skrevet et åbent brev til BLAST.

Dust2.dk ved BLAST Premier Fall Final 2024.

De syv In-Game Leaders ved BLAST Premier Fall Final, der ikke hedder cadiaN, er gået sammen om skrive et åbent brev til BLAST, som er blevet udgivet via HLTV.

Her påtaler de hele situationen med Astralis' indskiftning af cadiaN og opfordrer til, at ruggah skal spille i stedet for br0 ved turneringen.

Her er brevet på dansk

Der er to ting, vi som IGLs gerne vil adressere i vedrørende BLASTs beslutning om at tillade cadiaN at spille for Astralis ved Blast Fall Finals.

For det første er integritet af allerstørste vigtighed. Reglerne om "roster lock" er etableret med netop dette formål. Der har været to separate tilfælde, hvor coaches blev tvunget til at spille for deres respektive hold: HEROIC ved BLAST Premier Fall Groups og G2 ved BLAST Premier Spring Final. Nødudskiftninger er tidligere blevet afvist, og i dette tilfælde mener vi, at hvis br0 rent faktisk ikke er i stand til at spille, skal Astralis' træner ruggah træde ind og spille i hans sted.

Resultaterne ved BLAST Premier Fall Final har en betydelig indflydelse på RMR-ranglisten samt en stor indflydelse på de hold, der i øjeblikket kæmper for afgørende point til at kvalificere sig til BLAST Premier World Final.

Den anden ting, vi ønsker at adressere, er vores faste standpunkt mod misbrug af mentale eller fysiske helbredsproblemer som en måde at begrunde tilladelse af en nødudskiftning. Vi mener, at sådanne sager aldrig bør tages let på. I tilfælde af, at en spiller står over for en nødsituation i fremtiden, er det essentielt at respektere deres privatliv og ønske dem en hurtig bedring.

Vi beder ikke om beviser for br0s situation, og vi sender vores bedste ønsker og respekt til ham, hvis der rent faktisk er tale om en nødsituation. Som nævnt tidligere, så er regler regler, og ifølge den præcedens, der er sat af BLAST, så skal træneren være den primære udskifter, hvis ingen udskiftninger er blevet tilføjet før eventet.

Under de givne omstændigheder mener vi, at ruggah bør fungere som udskifter og have tilladelse til at spille, hvis han er sund og rask og i stand til det.

Slutteligt, hvis Astralis skulle modtage en straf eller sanktion, går vi ind for, at enhver bøde, der måtte blive pålagt, bør gå som donation til et velgørende formål for mental sundhed.

Med venlig hilsen,
karrigan, apEX, Snappi, Aleksib, Twistzz, snax, chopper

#1(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 18:01
SlotsØl
Fedt, lade hovederne rulle.
#2(Med 22 svar)
24. september 2024 kl. 18:06
MoX
Ha ha Kujoner.:D
#8(Med 21 svar)
24. september 2024 kl. 18:30
Hunt
Vildt du stadig ikke kan se det er blast/astralis der er seriøst galt på den....

"Der har været to separate tilfælde, hvor coaches blev tvunget til at spille for deres respektive hold: HEROIC ved BLAST Premier Fall Groups og G2 ved BLAST Premier Spring Final. "

Hvorfor fik faze og heroic ikke lov til at skifte ud? endda med legit grunde for at skifte ud, kontra astralis der lyver om br0 er syg, mens hans agent siger br0 har det fint..... DSQ astralis fra blast og lad et lokalt hold (sashi?) spille..
#50(Med 4 svar)
24. september 2024 kl. 20:06
Unlucky-Luke
rolig nu, ingen af os kender jo sandheden. Hvem siger han ikke er syg. Eller har meldt sig syg, er sur og ikke gider hjælpe dem. Vi har kun sølle 4 ord fra hans agent der skal "sælge" ham til andet hold og har sagt "han er ikke syg"
Men hvis det er sandt så er det 100 en ommer og burde ikke ske, men det er jo ikke første gang sådan ting sker... Der er til tider en meget slatten tilgang til regler inden for pro cs. Cheaters bliver unbanned efter noget tid osv. osv.
Ja Teses snød for få uger siden i en kamp og de trak bare det ene map fra så var den sku iorden igen........
Var det bare en fejl og han havde glemt det magiske keyboard ikke måtte bruges ? ja det tænker jeg faktisk at det var, men igen kan man sige okay........ så man kan bare prøve om den går og så sige det var en fejl hvis man bliver opdaget....

Nå prøver egentlig bare på at sige at alle de store, blast, esl osv. skulle stamme op og overholde alle regler 100% så igen var itvivl.
#53(Med 3 svar)
24. september 2024 kl. 20:10
Hunt
Hans agent siger han er frisk og klar til at spille, det er det vi ved.

Teses fik jo også en straf, de blev taberdømt det map. Hvilket er hårdt men også helt fair.

Så taberdøm astralis i de kampe de spiller med en ulovlig spiller
#75(Med 1 svar)
24. september 2024 kl. 21:20
Dennis
Er det Astralis der har valgt at Heroic og G2 ikke fik lov?

Hvis 3 børn spørger om en slikkepind, og kun 1 får lov, er det ene barn så ondere end de andre? Det er dem der håndhæver reglerne der er forkert på den.
#102(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 08:17
JustaRadom0ldDude
... hvis det ene barn så fortæller en historie som både er en løgn og omhandler andre end sig selv om noget man slet ikke må udtale sig om for at få slikpinden, er det så i orden.
#100(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 08:05
Unlucky-Luke
nu var det jo en agent der skulle "sælge" mod resten, så hvorfor skulle vi dengang automatisk bare tro på ham og ikke dem? MEN MEN MEN, nu lader det jo til br0 er på prøve i Ence så nu tyder alt stærkt på at Astralis har været fulde af løgn og det burde straffes hårdt.....
Der burde virkelig strammes op på regler og ensretning af dem....
Du misser pointen med teses eller også vælger du bare side fordi du bedre kan lide heroic ?
Du kalder det en hård straf for at blive taber dømt 1 map selv om du har snydt?
Igen må jeg sige der skal strammes op.... Ellers skal det jo igen være ens for alle.... dvs. alle kan forsøge at snyde for det værste der kan ske hvis vi bliver opdaget er at vi taber 1 map... Og igen det var nok en dumme fejl, men det kan alle jo så bare påstå hvis de bliver snuppet.
#55(Med 10 svar)
24. september 2024 kl. 20:15
Chiporino
Der er sgu gået Heroic i den. Desværre
#56(Med 9 svar)
24. september 2024 kl. 20:18
Hunt
Det her er langt værre end heroic nogensinde har været, astralis har set heroic ved coach buggen og sagt mega fuld "hold my beer" og nu et par år senere...
#61(Med 8 svar)
24. september 2024 kl. 20:39
Chiporino
At snyde ingame vil altid være det væreste man nogensinde kan gøre IMO.
Tænkte nu mere, at hele Astralis' staff er gamle Heroic folk xD
#63(Med 7 svar)
24. september 2024 kl. 20:44
Hunt
I see haha

Men hvorfor ikke? Hvis reglerne alligevel ikke gælder til blast, så er det da bare at fyre op for en omgang wh.. blast har jo lagt linjen med regler kun er til for hyggens skyld
#65(Med 6 svar)
24. september 2024 kl. 20:49
Chiporino
Ahhhr - der er nu en markant forskel. Og indtil videre har der, må vi gå ud fra, været en undersøgelse som har konkluderet, at man ikke mener Astralis har løjet. Også har der været en total bitter agent som udmærket vidste hvad det tweet ville skabe.

Det er bestemt ikke godt håndteret - men mere ved vi sådan set ikke.
#66(Med 5 svar)
24. september 2024 kl. 20:51
Hunt
1. Hvis br0 rent faktisk er syg, så ok. Men pt det eneste meldt ud er at br0 er frisk og klar til at spille.

2. Så skal ruggah spille ikke en 3. spiller man lige henter ind hurtigt.
#67(Med 4 svar)
24. september 2024 kl. 20:57
Chiporino
Men det skal han jo så åbenbart ikke ifølge Blast?
Du kan da ikke klandre Astralis for at spille med Cadian fremfor deres træner, hvis Blast giver lov? Det havde de andre hold jo heller ikke gjort.

Er han derimod meldt syg. Kan det jo godt være der er lidt gigt i hånden, han er jo en gammel herre ;)
#70(Med 3 svar)
24. september 2024 kl. 21:01
Hunt
Hvorfor ikke? Skal de ikke følge reglerne?

Ruggah var fint med til mediaday, så helt syg er han ikke.

Desuden er br0 lige præcis så syg han spillede 10 faceit pugs i går faceit.com/en/players/-_BR0/stats/cs2
#71(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 21:07
Vinther
+1
Helt på månen at Cadian får lov at spille.
Det skal og bør være Br0 og vil man ikke bruge ham, så må man bide i det sure æble og bruge Ruggah!
#78(Med 1 svar)
24. september 2024 kl. 21:23
Chiporino
Hvem sætter reglerne? Astralis? Nej vel.

Kan godt være det er latterligt Cadian får lov at spille. Men den må man tage med blast udelukkende.

Har astralis egentlig nogensinde meldt ham syg? Var han ikke bare "unfit to play"?
#85(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 22:00
Vinther
Var Nikolai Nyholm (nuværende direktør i Astralis) ikke ejer af RFRSH (Nu kendt som Blast), det er da pudsigt at reglerne falder ud til hans nuværende holds fordel.
#77(Med 4 svar)
24. september 2024 kl. 21:24
w0LF
Jeg siger ikke at Astralis ikke har dummet sig eller gjort noget forkert for det har de og selvfølgelig skal de have en straf for det, men det er seriøst hver eneste artikel om det her hvor du er inde og fortælle flere folk om hvorfor Astralis er nogle dumme svin og hvorfor de har dummet sig fordi det har de men den her heksejagt du har gang i i hver eneste artikel om det her er seriøst latterlig. Udover det så tager du kun den ene side som den rene skære sandhed uden nuancer og Astralis er løgn og latin. Det er jo ikke første gang vi ser det fra dig at den side som går mod Astralis er den rene skære sandhed og den kan der ikke pilles ved og det passer perfekt i dit narrativ mens Astralis' side er det rene skøre løgn. Vi så det da cadian blev bænket, vi så det med jabbi og stavn, vi så det med hunden og vi ser det igen nu og det er ikke bare når der er en shitstorm. Det er også bare når de har spillet en kamp, taber var de pivfuckingringe og vinder de var de heldige. Der tegner sig et mønster og det er at alt der går mod Astralis og dit narrativ og had til dem er helt perfekt og sandheden og der er ingen nuancer i det og alt hvad Astralis gør er svinsk eller heldigt.

Hvis du skulle være helt ærligt over for dig selv og os andre hvis nogle af de her shitstorme der er gået Astralis' vej hvis det nu havde været G2, FaZe, navi, vitality, mouz, sashi, nip, spirit eller et eller andet hold så havde du ikke siddet og råbt skreget om straf og hvorfor de er nogle dumme narrøve på samme måde som du gør nu, så havde du faktisk ikke tænkt de store tanker over det. Men fordi det har været Astralis gentagne gange nu som har dummet sig så ser du muligheden for at svine dem til og køre dem over som var de et pindsvin på motorvejen og du har gjort det flere gange efterhånden hvor du kun tager den ene side og siger det er sandheden og den kan ikke laves om for dig for det er sådan den er fordi den går mod Astralis og passer perfekt i dit narrativ og had til hvorfor du ikke kan lide Astralis mens alt Astralis siger er noget lort og passer ikke og der er vitterligt ingen nuancer i det du siger og der er absolut heller ikke plads til dem.

Men alle de her artikler hvor du nærmest har startet en heksejagt og fortæller gud og hver mand at de burde diskvalificeres lugter lidt af en mand som har brug for nuancer i sit liv. Fordi selvfølgelig skal Astralis straffes og det ser rimelig meget ud som om at de lyver og selvfølgelig skal ruggah spille istedet for, men hvem siger at Bros agent er det eneste sandhedsvidne og hvem siger ikke at det måske er mere Bros agent som er lidt tøsesur over en manglende takketale til Bro og hvem siger at Astralis ikke bare har en lille smule sandhed i det de siger. Som Astralis fan siger jeg at Astralis har dummet sig (igen) og selvfølgelig skal det have et udfald i form af en straf og selvfølgelig skal ruggah spille som det er efter reglerne. Men lav de regler om for det gavner ingen at de er sådan så vi ikke står i denne her situation igen. Det er nok også kun fordi det er Astralis og blast der her, havde det været ESL og falcons var det ikke blevet kørt op på samme måde. Men hunt gå ud få noget luft, rør noget græs, tag en øl med dine venner og så fald lidt ned og stop Astralis heksejagten bare lige 2 sekunder for det her er ved blive for meget og for pinligt og jeg ved efterhånden ikke om jeg grine eller skraldgrine af det. Men Astralis har dummet sig og så giv dem en straf for det og jeg vil ikke bestemme hvad det skal være men en diskvalifikation er måske lige voldsomt nok til noget som hurtigt kan ordnes og så kom videre i teksten. Fordi man må sige at Astralis haters virkelig har fået noget at se til især dig men lad nu være for selvfølgelig skal der gøres noget men det sker altså ikke ved at du sidder derhjemme og de her klummer du nærmest skriver nogle gange om de virkelig gavner dig på nogle måde for det gavner ikke omverdenen og der sker ikke noget ved den der jagt Astralis-had-heksejagt du har haft kørende i lang tid efterhånden. Husk ingen kender den virkelige sandhed herude
#80(Med 3 svar)
24. september 2024 kl. 21:26
Hunt
Hvorfor ikke bare vende den om og spørge sig selv, hvordan kan astralis fucke så meget up så tit, at det er grundlag for at hate så meget på dem?

Du læser kun få ting jeg skriver tydeligvis, for fx med teses snaptap var jeg helt enig i straffen og sagde det var dumt. Samme med heroic og degster hver gang han ikke kan spille. Det er dumt at heroic der henter en russer i 2024...

Men de ting ser du jo sjovt nok ikke....
#83(Med 2 svar)
24. september 2024 kl. 21:57
w0LF
Du hatede jo på dem allerede inden de dummede sig gentagne gange så det var længe før og du har gjort det i lang tid og forhold dig til alt hvad jeg skriver og ikke kun den del du lige følte du havde et modsvar til som iøvrigt har intet med det her at gøre med heroics snaptap og jo jeg har set da du skrev om snaptap og degster men det fik ikke så meget opmærksomhed fra dig som når det omhandler Astralis fordi heroic dummede sig også og de fik en straf for det. Jeg læser stort set alle artikler omkring Astralis herinde og især kommentarene for at få noget nuance i det, men du dukker altså op flere gange især hos Astralis og kun med negativt og uden nuancer for noget men altid kun mod Astralis mens når det er Heroic eller andre hold og jeg læser en del nyheder herinde så får det lige et par kommentarer og slet ikke i samme sviner-stil som du gør mod Astralis.

Du har jo hatet på Astralis i lang tid allerede inden de dummede sig og det er og var nærmest ligegyldig hvad de gør så er de en flok dumme svin. Men som jeg har skrevet at hvis du skal være ærlig er det så ikke mest fordi det er Astralis den igen er galt med og så lige med blast at den bare får maks gas på tastaturet men havde det været et hvilket som helst andet hold og du må vælge helt kvit og frit hvilket det skal være så havde du ikke skænket det de store tanker andet et par kommentarer maks ligesom med heroic med snaptap og degster for hverken heroic eller andre hold har fået de samme kroniker fra dig med svinere som Astralis har gjort gennem tiden. Fordi jeg giver dig ret selvfølgelig skal de straffes men lad os nu være ærlige det er kun fordi det er Astralis og så især lige med blast at det krippler sådan i fingrene for lige at skrive sådan om dem for jeg ser dig ikke svine de andre hold til på samme måde og jeg har ellers ledt og set flere af dine kommentarer gennem tiden.

Du snakker generelt meget uden om det jeg skrev blandt andet at ingen af os kender den virkelige sandhed for der er altid tre sandheder 1. den ene 2. den anden 3. den rigtige som ingen kender. Men alligevel hopper du i med begge ben på den ene gang på gang fordi det er den som passer for dig og går imod Astralis og besluttet på forhånd at de lyver.

Det her var heller ikke pustet op på den her måde hvis ikke Br0s agent havde sagt noget og så havde du aldrig skænkt det en eneste tanke hvis det ikke var blevet sagt højt det er kun fordi det er ude nu og så griber du muligheden for at flere svinere mod dem.

Men gider du lige forholde dig til noget af det andet jeg har skrevet istedet for det udenom snak med heroic og snaptap og degster som jo har intet med det her at gøre som sådan. For Astralis har dummet sig og det skal der gøres noget ved men ro på bassemand de har ikke bestukket nogle eller skudt en modstander, de kommer ikke længere frem i turneringen og starter foran de andre hold. De har spurgt om de måtte udskifte en spiller fordi han ligesom skulle spille med dem fremover og Blast har givet lov og Astralis har ikke skrevet reglerne men dermed ikke sagt at Astralis er uskyldig.

Måske skulle man overveje når man til tider har halvdelen af dust2 på nakken og som kan skyde en i sænk med argumenter at måske tager man selv fejl og man har ikke den eneste sandhed der er noget værd og andre er ikke nogle idioter bare fordi de siger og mener noget andet end en selv. Stædighed er godt men der findes en grænse for det.
#84(Med 1 svar)
24. september 2024 kl. 21:58
Hunt
Henviser til "Hvorfor ikke bare vende den om og spørge sig selv, hvordan kan astralis fucke så meget up så tit, at det er grundlag for at hate så meget på dem?"

Og fordi der sidder 15 fanboys herinde og støtter astralis i alle de lorte ting de laver, gør ikke det er okay.
#86(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 22:12
w0LF
Så henviser jeg til ''Du hatede jo på dem allerede inden de dummede sig gentagne gange'' du har gjort det i lang tid drop det der bullshit med at det kun er fordi de har dummet sig flere gange for du gjorde det lang tid inden og det er vi flere der kan bevidne. Det er ikke kun 15 ''fanboys'' som du elsker at kalde dem men det er mange forskellige fans af forskellige hold der siger det og jeg siger lige præcis at Astralis har gjort noget dumt og skal have en straf og jeg siger det gentagne gange men det er lidt som om at det kniber med læsebrillerne hos dig. Men jeg har vitterligt sagt flere gange at det ikke er okay

Men du får jo fint understreget min pointe at det er kun fordi det er Astralis du kører op i sådan en spids fordi du siger at de laver lorte ting og har flere gange sagt blastalis og flere gange svinet dem og deres fans til. Havde det været et andet hold var du pisseligeglad.

Så drop dit pis med fordi de har fucked op flere gange så kan man hade dem for det er ikke derfor for du har hatet på dem lang tid inden det. Fordi hvis det kun er det så fair nok men ud fra det så påstår du kan at have hatet på dem under 1 år og det passer på ingen mulig måde for det er flere år du har gjort det. Så drop dit pis og lort med det der for det passer jo ikke og det ved du godt selv vær nu lidt ærlig, det eneste shitstormene har gjort at nu har du faktisk en reel grund til at hade dem. Men nu begynder du også at blive personlig og det er som regel når du løber tør for ting at sige og så skal der sendes et surt opstød afsted og bliver personlig. Men det er svært når man kun har 2 argumenter i værktøjskassen og det ene ''fuck astralis for de er nogle møgsvin for det siger jeg'' og det andet virker kun en gang og så bliver man personlig. Så kan du hygge dig i din heksejagt og raseri for jeg får da intet fornuftigt ud af dig som så mange andre før mig heller ikke gjorde. Men gå lige ud og få luft til hovedet for jeg kan se på dine kommentarer at du har vist siddet herinde hele dagen.
#3(Med 4 svar)
24. september 2024 kl. 18:11
kagemandtoga
hold kæft et shitshow, men stor respekt til de andre IGLs, virkelig fedt de råber op om det med fysisk og mental helbred, at det ikke skal udnyttes
#14(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 18:34
Hunt
+1 helt enig, der er muligt at skifte ud normalt fx stew til G2 ved dallas, hvis det reelt set er en spiller som ikke kan spille. (for whatever grund).

Så man skulle helst ikke udnøtte den tillid der er nu, til der skal til at stilles spørgsmålstegn ved om en spiller nu er syg..
#52(Med 2 svar)
24. september 2024 kl. 20:09
Unlucky-Luke
kæmpe brøler og mega fedt de råber op, men at de så selv melder sig falsk syg virker de jo ikke meget bedre selv....
De burde alle have mødt op.... Så kunne de råbe højt om netop problemet og sige at de kun vil snakke om det og ellers sætte sig ned og nægte alt andet.... Som på en rigtig arbejdsplads.....
Man melder sig ikke falsk syg fordi der er problemer.....
#57(Med 1 svar)
24. september 2024 kl. 20:19
Hunt
"Man melder sig ikke falsk syg fordi der er problemer....."

-sjovt du nævner det... haha
#101(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 08:11
Unlucky-Luke
og det er sjovt fordi?
Nu er de jo ikke bedre... de har så valgt at gøre det samme hvilket er både plat, barnligt og en helt forkert måde at håndtere det på.
Men jeg vil da bruge den hvis jeg bliver taget for at køre for stærkt.... de andre gjorde det jo først så nu må det jo være okay.....
#4(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 18:15
Krat
Det bare i orden det her. Og kunne da ikke være mere enig, Astralis som org skal stoppe med og gradbøje reglerne til deres fordel.
#5(Med 2 svar)
24. september 2024 kl. 18:16
farlig
Major deltager
Nøglespiller
Vinder af Dust2 Fight Club
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Spændende spændende
#6(Med 1 svar)
24. september 2024 kl. 18:20
casle
Dansktoppen
Major deltager
Gaimin Gladiators
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Findes du stadig? :D
#41(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 19:38
farlig
Major deltager
Nøglespiller
Vinder af Dust2 Fight Club
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
I ny og næ. :)
#7(Med 1 svar)
24. september 2024 kl. 18:27
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Men jeg forstår ikke, hvorfor er det KUN igl's der vælger at trække sig fra media dagen, hvorfor er det ikke hele holdet?
Og hvorfor vælger alle holdene ikke bare at nægte at spille?
#11(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 18:32
Hunt
Ville også true med slet ikke at spille, blast kan ikke leve med 7 hold der ikke spiller hvis det ene hold ikke skal spille under samme regler.
#9(Med 13 svar)
24. september 2024 kl. 18:29
OoO
Egentlig er alle disse hold kaptajner jo latterlige. Kan godt forstå de er sure hvis reglerne bliver bøjet. Men hvis Bro har fået af vide du bliver bænket, så er det ikke sikkert han mentalt har været klar til at spille blandt og så er Astralis undskyldning jo reel.
#10(Med 12 svar)
24. september 2024 kl. 18:31
Hunt
Problemet er bare br0s agent har sagt br0 har det fint og ikke er syg

Samt hvis br0 er syg, skal ruggah spille i stedet. Da cadian ikke er listet som sub...
#13(Med 11 svar)
24. september 2024 kl. 18:34
OoO
Men hvis Bro ikke ville spille kunne emergency syv godt bruges. Grunden til Faze ikke ku med konfig back in The day var jo han var listet som sub for Heroic
#15(Med 10 svar)
24. september 2024 kl. 18:35
Hunt
Men br0 kan godt spille, det siger hans agent selv..
#17(Med 5 svar)
24. september 2024 kl. 18:36
OoO
Ja det er jo så lidt noget skidt for den kommende spin af historien😂
#18(Med 3 svar)
24. september 2024 kl. 18:36
OoO
Holder stadig på at de er nogle tudeprinser og alle burde være interesseret i den hype cadiaN bringer ind i det her event
#19(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 18:37
GamerSen
Hop
#22(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 18:39
Hunt
Alle? Kun astralis og blast..

Hvorfor var "ALLE" hos astralis ikke ude og sige ja tak til heroic kunne skifte en sashi spiller ud til fall groups i stedet for saw? Hov vent... der er regler...
#26(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 18:53
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg elsker hypen omkring cadian. Men jeg vil have en “ren” hype i stedet for det her.
#21(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 18:38
Hunt
Det er jo bare fakta at astralis har snydt sig til at blast sagde ok for emergency sub, uden der var lovligt grundlag for det
#62(Med 3 svar)
24. september 2024 kl. 20:43
9600BAUD
Det er muligt at br0 mener at Astralis er et toxic sted at være (det tænker jeg også at du selv mener) og br0 ikke føler sig tryg hos netop Astralis og dermed har sygemeldt sig. Så kan han ikke spille for dem - men ville være klar til at joine en anden klan (hvilket netop er det hans manager siger). Det er virkelig ikke rocket science.

Desuden sødt hvordan du stoler 100% på br0’s manager (fordi det passer ind i din bias), men du havde nok aldrig havde stolet på ham, hvis ikke det passede ind i din agenda.

/baudie
#64(Med 2 svar)
24. september 2024 kl. 20:46
Hunt
Jamen ok, så antager vi br0 er syg. (på trods af hans agent har udtalt han ikke er).

Så skal ruggah vel spille? Ligesom saw skulle spille med heroic og taz med g2?

Bare gå hjem mester, du kan ikke forklare dig ud af den her. Astralis har snydt igen og fået deres blastralis venner fra blast til at dække over det. Håber valve går ind og siger fra her..
#68(Med 1 svar)
24. september 2024 kl. 20:57
9600BAUD
Du formår jo hverken at læse eller forstå hvad jeg skrev. Jeg har endnu engang overvurderet dig, hvilket naturligvis er min fejl - og sødt at du stoler 100% på br0’s manager, der forsøger at tjene lidt mønt hurtigt. Jeg er helt sikker på at han er glad for alle der har 100% tillid til ham.

Er det snyd at bede om en emergency erstatning? Det er ellers en del af reglerne. Du har glemt at dokumentere hvorledes de har snydt? Indtil videre er Heroic vist eneste klan med danske spillere, der gentagne gange er afsløret i at snyde i officielle kampe.

/baudie
#69(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 20:59
Hunt
Det er snyd at bede om en emergency sub hvis det ikke er en emergency ja.

Br0 er så unfit to play han lige hev 10 faceit pugs i går..
faceit.com/en/players/-_BR0/stats/cs2
#12(Med 24 svar)
24. september 2024 kl. 18:34
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Ikke at jeg skal forsvare Astralis, for jeg synes også det virker sketchy. Det virker dog lidt ekstremt, det er jo ikke fordi Astralis som sådan får en fordel, de bliver jo nok kørt over alligevel. Kunne lidt bedre forstå frustrationen hvis de fik en bedre plads, sprang et seed over eller sådan noget lignende. Er det ikke bare at Blast håndterer det, hvis nogen mener at de misbruger reglerne, så undersøger man det, og så får de en eller anden form for bøde og en løftet pegefinger?

I sidste ende er det vel ingens interesse at se Astralis spillet med bro eller ruggah, og slet ikke når det er et event i DK.
#16(Med 4 svar)
24. september 2024 kl. 18:35
OoO
Enig giv dem en fucking stor bøde og en advarsel og kom videre!
#23(Med 3 svar)
24. september 2024 kl. 18:40
Hunt
og sig de skal spille med br0 eller ruggah, som reglerne siger..
#42(Med 2 svar)
24. september 2024 kl. 19:42
deadite
Eller tjek om Bros agent virkelig er Messias - et universelt sandhedsvidne, hvis ord står over alle andres.
Og hvis ikke han er, så spil CS.
#44(Med 1 svar)
24. september 2024 kl. 19:49
Hunt
Blast burde jo gå til br0/hans agent og høre, nu hvor det har en relevans.

Samt hvorfor ruggah ikke kan spille.
#48(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 19:57
deadite
Enig. Det vil være en fin løsning for alle.
Måske undtagen Bro for han vil så være tvunget til at skulle "vælge" mellem Astralis' ord og hans agents. Det er derfor, jeg siger, at dette formentlig ender med at skade Bro mest. Desværre.
#20(Med 13 svar)
24. september 2024 kl. 18:37
Hunt
Var det ikke også federe for folk hvis heroic kunne spille med en sashi spiller til blast groups, end saw?

Men heroic (lige her) brød ikke reglerne og måtte spille med saw.. fordi regler..

Regler skal jo gælde for alle, ellers er det direkte snyd astralis kan men alle andre kan ikke. Det er her hele problemet ligger.
#24(Med 5 svar)
24. september 2024 kl. 18:44
AwF
Men er det ikke sket før? G2 fik vel Stewie ind som nødløsning under lignende forhold?
#28(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 18:55
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Blev han ikke meldt ud pre-roster lock? Sådan husker jeg det 🤷‍♂️
#29(Med 2 svar)
24. september 2024 kl. 18:58
Hunt
Forskellen er bare at hooxi havde en legit grund til at misse dallas, mens astralis har ikke nogen legit grund..

Plus g2 dallas er nok meldt ud i god tid, nok før deadline. Siden de fik lov..
#81(Med 1 svar)
24. september 2024 kl. 21:39
Dennis
Hans søsters bryllup? Du er godt klar over at man normalt får bryllupsinvitationer halvt til helt år før?
#82(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 21:40
Hunt
Hooxi havde også fået lov til at skippe Dallas i lang tid før, af præcis den grund.

G2 vidste jo godt hooxi ikke kom med til dallas i lang tid inden, han har også selv udtalt at det var på plads længe før.
#34(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 19:09
JakobHelms
Forskellige regler hos ESL og BLAST. Stewie blev forøvrigt meldt som en helt legitim del af G2s holdkort, og det var jo ikke en overraskelse eller en pludselig opstået situation, der gjorde, at HooXi blev væk fra turneringen.
#25(Med 5 svar)
24. september 2024 kl. 18:49
Kristja
Der er vel også lidt forskel på at have SAW på banen kontra Ruggah rent niveau mæssigt.

Jeg er også uforstående overfor, at andre hold ikke bare siger fedt, så har vi den tio gode til næste gang, og eventuelt arbejder på et regelsæt der gavner holdene bedre ihft subs.

Jeg er med på at der bliver kogt suppe netop fordi det er Blast/Astralis og taget deres fortid i betragtning. Uagtet så er det stadig mig helt uforstående, at de andre ikke blot ser det her som en fremtidig mulighed, i stedet for at male fanden på væggen.

Men hey hvem elsker ikke at hate lidt på Astralis?!

Det eneste jeg synes der er forkert her, det er man til em vis grad gør grin med folk som rent faktisk er "syge"

Og misforstå mig nu ikke, tager ikke Astralis/Blast I forsvar. Synes det er håndteret utrolig dårligt fra begge parter.
#27(Med 4 svar)
24. september 2024 kl. 18:57
Hunt
Om saw er en bedre spiller på serveren er vel det mest ligegyldige nogensinde? Da sashi spillede imod Mouz havde Mouz bedre spillere på serveren, den er svær at brokke sig over :p

Hvorfor sige fedt, når det har allerede ramt fx heroic, faze og g2? Det er der legit ingen grund til..

Astralis gør det jo heller ikke nemt at holde med dem, det er ikke lige frem første gang vi ser dem sejle rundt på den her måde.

Det gør jo bare at hvis vitality på tidspunkt kommer med falmez der rent faktisk er syg, så bliver det upraktisk hvis blast eller esl ikke bare tror på dem, men der skal bevis til. Modsat nu, hvor der ikke rigtig stilles spørgsmålstegn ved om en spiller nu rent faktisk er syg.. Frihed under ansvar..
#49(Med 3 svar)
24. september 2024 kl. 20:05
Kristja
Der er vel en væsentlig forskel på at bruge en coach, som faktisk spiller spillet, kontra en coach der ikke gør og ikke har gjort længe 😅 der skal selvfølgelig ikke være forskel behandling på dette grundlag, det er jeg enig med dig i!

Mhhm hvorfor ikke sige fedt for Astralis, når de andre hold nu har stået i lignende situationer. Det handler vel i bund og grund om, at have de positive briller på, og se mulighederne i det, i stedet for at stejle hårdt 😌 havde det nu været et hvilket som helst andet hold end Astralis, så var det bestemt ikke blevet blæst så meget op.


Men igen hele situationen kunne være håndteret langt bedre. Man kunne sågar have lavet en afstemning med de andre hold, om man kunne få lov til at benytte cadiaN uden det ville være et problem for resten. Omend det i sidste ende er TOs som bestemmer 😅

Jeg tror ikke det ville blive et problem at bruge emergency subs I fremtiden, udelukkende på baggrund af det her. Årsagen her er jo ret tydelig, at det lugter og Astralis bare var for sent ude ihft roster locks.

Man kan vel også kritisere G2 må, at de måtte bruge Stewie, bare fordi hooxi skulle til bryllup, og hvor holde så ovenikøbet vælger at bænke ham efterfølgende.

FaZe kunne jo ikke bruge konfig fordi han var registreret som sin for Heroic, men det burde stadig ikke have været et problem, som det jo så var.

Heroic valgte også velvidende, at hente en russisk spiller, som de med garanti vidste ikke havde papirerne i orden.

Man kan jo vende og dreje det hele til det syn man nu vil have på de pågældende situationer.

Men faktum er, at reglerne bare bør overholdes 😄
#51(Med 2 svar)
24. september 2024 kl. 20:09
Hunt
Tænker hverken g2, faze eller heroic havde så positive briller på da de ikke kunne skifte ud... Så er det endnu mere grund til at køre samme regler nu.. fordi man allerede har lagt en linje
#72(Med 1 svar)
24. september 2024 kl. 21:13
Kristja
Men G2 skiftede da ud? Eller hentyder du til andet end da de spillede med Stewie?

Og igen Heroic ligger lidt som redt ihft visum issues, som jo også er oplyst i regelsættet.

At FaZe ikke kunne bruge konfig er stadig absurd ^^
#74(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 21:15
Hunt
G2 skiftede ud ja, men i noget bedre tid og efter de regler som er hos esl.

Heroic er selv skyld i de spillede med saw og reglerne blev fint fulgt, er helt enig i hvordan blast fulgte reglerne der og heroic selv er skyld i at spille med saw.

Hvorfor det samme jo så også burde gælde med astralis nu.
#35(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 19:09
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
For at være ærlig så er jeg egentlig lidt ligeglad med alle mulige andre situationer. Det bør ikke være sådan at nogen kan bryde reglerne og andre ikke kan. Men jo, hvis sagen er helt identisk så er det selvfølgelig ikke okay at Heroic måtte spille med SAW i stedet for en sashi spiller. Af gode grunde kan jeg ikke vurdere sådan en sag, i forhold til hvad Blast har fået fremlagt.

Blast har godkendt en anden spiller, hvis det er på et forkert grundlag, fordi Astralis har løjet omkring sygdom, så må de få en stor bøde for at have løjet og så få ad vide at den går ikke en anden gang og hvis reglerne er for lette at omgås og det er for svært at håndhæve, så må reglerne ændres.

Jeg er enig i at regler bør gælde for alle og selvfølgelig bør Astralis ikke have godkendt det hvis de lyver omkring sygdom, men problemet er at nu har alle 8 hold løjet omkring sygdom, så nu bør alle få en stor bøde eller stoppe deres whine ? :D Jeg synes lidt at det her show de andre kører neutraliserer situationen, for nu er de lige gode om det.. Og ikke begynd med "Jamen det var Astralis der startede", det må de simpelthen være for gamle til at bruge.
#73(Med 4 svar)
24. september 2024 kl. 21:15
Vinther
Du mener ikke at Cadian i stedet for Ruggah er en fordel?
Interessant.
#87(Med 3 svar)
24. september 2024 kl. 22:17
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg mener ikke at Cadian i stedet for Br0 er en fordel nej.

Og iøvrigt så læser du ikke hvad jeg skriver - de får ingen fordel i forbindelse med seed osv.
#88(Med 2 svar)
24. september 2024 kl. 22:25
Vinther
Jeg læser udemærket hvad du skriver
“ Det virker dog lidt ekstremt, det er jo ikke fordi Astralis som sådan får en fordel, de bliver jo nok kørt over alligevel.”
Korrekt de ikke får en bedre seed, men når de har bænket br0, som angiveligt er sygemeldt, så er det ikke ham som Cadian erstattet, derimod Ruggah. I øvrigt mener jeg at få en rigtig IGL ind, samt Device dedikeret på stokken er en kæmpe upgrade uanset om Cadian så erstattet br0 eller Ruggah.

I mine øjne får de lige netop en fordel, da jeg ser Cadian som stærkere end både br0, men især bedre end Ruggah

Men det er blot mit take
#89(Med 1 svar)
24. september 2024 kl. 22:27
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Men hvem er det i den her verden, som har nogen interesse i at se Astralis spille 4v5 i en blast turnering i København? Det kan jeg simpelthen ikke forstå.
Med logikken om at Cadian er en "Fordel", hvad så til næste turnering? Er det så også unfair at han er med der?
Kan ikke forstå hvordan det kan blive en fordel at skifte en spiller.
#90(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 22:33
Vinther
Du misforstår mig!

INGEN har interesse i at se dem blive most 4v5, ligesom ingen ønskede at se Heroic spille med Saw, men sådan er reglerne OG de bør ændres, så vi altid ser de bedste lineups uanset roster locks.

Lad dem for pokker stiller med bedst muligt hold hver gang, ingen gider se en afdanket træner spille mod verdens bedste.
#30(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 19:01
cleansation
integritet.. I esport? Lol

Slyngel orgs over alt, og finansieret med hjælp fra lyssky betting sider.

Og alligevel er Astralis en af de mere ulækre. Utroligt nok at de formår at være det.
#31(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 19:02
Udknud
Jeg synes Astralis skulle stille op med 4 spillere og indkassere de 2 nederlag. Det koster det samme.
Så kan det da være at Blast får ændret de åndssvage regler som er det eneste vigtige udfald af det her.
#32(Med 13 svar)
24. september 2024 kl. 19:02
deadite
Sjovt hvordan alle Astralis-hatere herinde vægter Bros agents ord højere end Astralis'.
Men sådan var det også, da Cadian blev bænket. Der var det også kun Astralis' skyld, fordi de havde "fisket" efter Jabbi og Stavn.
Det var også kun Astralis' skyld, da Bro ikke fik en lang memorandum-tale, fordi man havde fokuseret på at præsentere Cadian og Bros agent vrælede som grædekoner fra Tuderup. Som reaktion sagde Astralis pænt farvel og community'ets reaktion var "too little, too late."

Hold kæft hvor er det ynkeligt at høre på.
Reglerne er hvad de er. Deal with it - eller bliv agent for Bro, så I kan græde jer i søvn.
#33(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 19:03
Kezse
Tak. Bare tak!
#37(Med 10 svar)
24. september 2024 kl. 19:16
JakobHelms
Ja, reglerne er som de er. Skulle man så ikke, du ved, følge dem?

Forøvrigt får br0s agent nul og niks ud af at lyve om br0s tilstand - det gør Astralis til gengæld.
#38(Med 9 svar)
24. september 2024 kl. 19:33
deadite
Selvfølgelig skal reglerne følges.
Men hvis det eneste "bevis" der er i denne her sag, er Bros agents ord, så er det sgu lidt sølle evidensførelse.
Kunne det tænkes at Bro er lidt bitter over at blive bænket lige pludselig, ligesom Cadian blev det i Heroic, og at han ikke kontraktuelt kan sige noget, og derfor lader sin agent kaste mudder mod Astralis?

Kunne det tænkes...? Eller skal vi bare stole blindt på Bros agent?
#46(Med 8 svar)
24. september 2024 kl. 19:56
JakobHelms
I følge reglerne skal ruggah spille, hvis han er i stand til det, fremfor at man får en nødløsnings-erstatning.

Kunne det tænkes at hvad? At br0 får sin agent til at lyve om at han er rask, mens han er syg, for at skade Astralis omdømme? Arh, det lyder vidst mere som en dårlig krimi. Det lyder om ikke andet da mere plausibelt, at Astralis skulle lyve ham syg for at få lov til at spille med cadiaN. De har da i hvert fald et væsentligt bedre motiv for at lyve, end br0 og hans agent har.

Jeg synes det er svagt niveau, hvis man siger, at vi ikke skal stole blindt på br0s agent, fordi vi skal stole blindt på Astralis. Jeg tror også de færreste stoler blindt på noget som helst, men jeg forstår godt der er rigtig mange der efterspørger, at man lige kigger situationen efter i sømmene, når der pludselig er to modstridende udtalelser.
#58(Med 2 svar)
24. september 2024 kl. 20:19
deadite
Jeg er enig i, at vi ikke skal stole på nogen blindt, men når jeg læser chatten, så lader det til at folk vægter Bros agents ord højere end Astralis'.
Ligesom man vægtede Cadians ord højere end Astralis', da han blev bænket.
Ligesom man vægtede Cadians ord højere end Stavn og Jabbis ord FORDI de var hos Astralis.
Det er derfor det virker som lidt blindt had og det er sgu lidt ærgerligt.
Lad os nu bare få en undersøgelse af omstændighederne og så få set noget CS.
#60(Med 1 svar)
24. september 2024 kl. 20:30
Hunt
Du stoler jo tydeligvis blindt på astralis... Skulle du ikke lade være med det?

Lad os lige få ruggah ind ift reglerne så hold ikke snyder.. Hvad hvis vitality møder op til i morgen med wh og alle bare er "jamen regler gælder jo ikke hos blast, så vi snyder bare" Ville du så ikke have det ret nederen over det?
#92(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 22:59
deadite
Haha, har aldrig sagt jeg stoler blindt på Astralis.
Jeg siger, jeg ikke ved, hvem der har ret, men jeg vil lade tvivlen komme dem til gode, for den eneste, der påstår det modsatte er den forsmåede spillers agent.
Det er dig, Hunt, der ALTID taler Astralis ned, og det er ærligt talt ikke nogen overraskelse at du IGEN blindt stoler på dem, der anklager Astralis. Ligesom du gjorde med Cadian, da han blev bænket.

Hvis Blast vil ændre reglerne er det fint med mig. Og hvis de vil undersøge om Bro virkelig er syg, er det fint med mig. Lad Blast gøre hvad end de vil, så vi kan få stoppet det forbandede klynkeri.
#98(Med 4 svar)
24. september 2024 kl. 23:41
Johnnyw0w
Hvor står det i reglerne at coachen skal spille? Der står at de har ret til at bruge coachen? Det giver vel fin mulighed for at søge emergency stand in :) link gerne
#103(Med 3 svar)
25. september 2024 kl. 09:56
JakobHelms
6.5.1. "Coaches may be used as an extra substitute if required" - det tolker jeg som, at coachen kan bruges som en ekstra reservespiller, hvis dette er nødvendigt. Det har også været praksis tidligere, som set med f.eks. Heroic, der mistede deres registrerede reservespiller (nicodooz) og derfor spillede med deres coach (sAw).

6.9 "Where possible, Teams should always use registered substitutes
included on the Submitted Roster" - hvis udgangspunktet er, at spillerne skal bruge deres registerede reservespillere, hvor coachen også kan bruges som en reservespiller, når dette er muligt, så tolker jeg det som, at coachen bør spille. Og igen - der præcedens for det.

Forøvrigt er den eneste tidligere emergency substitution jeg kan huske, at es3tag fik lov til at spille for FaZe, da deres registrerede reservespiller ikke kunne deltage, og at deres coach ligeledes ikke var tilgængelig til den pågældende turnering. Ellers har både Heroic og G2 været nødsaget til at spille med en coach, fordi denne var tilgængelig. BLAST forklarer nu, at det handler om, at de generelt set afviser emergency substitutions grundet visaproblemer. Min opfattelse af mONESY-situationen var ellers at han stod til at komme i sidste øjeblik, inden et forsinket fly gjorde at han missede det næste fly, hvilket man ellers kunne argumentere for skulle tælle som en "travel disruption", som er en af de listede accepterede forklaringer på at man skal bruge en emergency substitution - og det fik de altså ikke lov til.
#104(Med 2 svar)
25. september 2024 kl. 12:15
Johnnyw0w
Problemet er jo at coachen ikke er listed som sub og derfor har de vel lov til at søge emergency?

“Where possible, Teams should always use registered substitutes “

Og “Coaches may be used as an extra substitute if required”

Synes jeg du tolker forkert da der også står at de må bruge coach slottet, men der står ikke at man skal.

At G2 ikke måtte subbe monesy pga flyproblemer, der er jeg sådan set enig. Det burde de have fået lov til
#105(Med 1 svar)
25. september 2024 kl. 12:56
JakobHelms
Men præcedens er jo, at man bliver tvunget til at bruge coachen, uanset dennes registrering. Heroic havde jo heller ikke registreret sAw som coach, og G2 havde ikke registreret TaZ. Det er vi jo nødt til at have med i vores tolkning af hvorvidt coachen skal registreres separat eller det er nok at denne er registreret som coach.

Det man rent praktisk har gjort tidligere er altså, i hvert fald i min optik, er at betragte coachen som altid værende som en registrerer sub. Derfor bør man holde samme linje her, omend jeg er enig i, at det ikke bør være linjen, og at man bør gå væk fra at coaches ender med at spille.
#106(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 16:55
Johnnyw0w
Tja, så skal reglerne ihvertfald skrives om / mere præcise
#59(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 20:26
w0LF
Tak for nogle der gad og sige noget og ikke bare kom for at slagte Astralis fordi de ikke kan lide dem og har hørt noget som ikke er godt for dem og så bare tror på det
#36(Med 5 svar)
24. september 2024 kl. 19:09
-JV-
Synes reglen er latterlig, det viser jo bare at cs altid vil være efter andre sports grene, lad da nu alle hold stille op med det som de finder bedst, det er også super latterligt at os som gerne vil se vores hold spille skal se på træner hoppe ind, samme hvis man har fået ændringer. Og dette mener jeg at alle burde have mulighed for.
#39(Med 4 svar)
24. september 2024 kl. 19:33
deadite
Ja, eller lav reelle transfervinduer ligesom fx i fodbold.
Hvis man synes, at de regler, der er der nu kan bøjes, så lav dem om, så de ikke kan misforstås eller potentielt udnyttes.
Måske er det i virkeligheden det bedste, er kan komme ud af denne sag.
#40(Med 3 svar)
24. september 2024 kl. 19:37
-JV-
Jeg synes bare det er tamt, og det er lige meget hvilket hold man holder med hvorfor er det at når folk bliver syge eller forhindret, eller man har et dødt hold hvor der er en som er klar til at hoppe ind. Lad dem da skaffe dem de vil, ofte er det ikke en fordel for holdet, det eneste de rammer er de fans som synes det er røv og nøgler at se en træner som bare slet ikke er på samme level. Jeg har altid synes at den del har ødelagt flere kampe
#43(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 19:44
deadite
Enig. Og det er især tamt i en turnering med kun 8 hold.
#76(Med 1 svar)
24. september 2024 kl. 21:22
Vinther
Eneste sport hvor man ser en træner være tvunget til at springe ind.
Overvej at være tvunget til at skifte Arsene Wenger ind i de gamle Arsenal dage, det er jo helt på månen, men regler er regler og så må Astralis altså spille med Ruggah denne turnering og så må organisationerne presse på, for at få nogle ordentlige regler for fremtiden.
#99(Med 0 svar)
25. september 2024 kl. 07:28
-JV-
Ja det burde laves om, regler er regler, men nok ingen her inde ved hvad der er rigtigt og forkert, man når blast siger god for det så har astralis ikke brudt reglerne, så kan vi snakke om fortolkning, osv. Og hvis man fortolker det forskelligt og som gpdr virker må man ikke spøger ansatte. Om sygedom, så skal systemet jo laves om
#45(Med 8 svar)
24. september 2024 kl. 19:49
deadite
Spørgsmål:
Hvis Bro ikke er bitter over at blive bænket, og virkelig ønsker Astralis det bedste, ville han så tillade sin agent at gå ud offentligt og påstå, at Astralis lyver om hans helbred?

Min pointe er, at enten har Bro ikke styr på sin agent, eller også har han tilladt agenten at anklage Astralis for omgåelse af reglerne.
#47(Med 7 svar)
24. september 2024 kl. 19:55
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Selvfølgelig skal agenten forsvare br0

Hvis han nu faktisk ikke er syg, og andre organisationer er interesserede og gerne vil vide, om han er i stand til at spille i den nærmeste fremtid.
#54(Med 6 svar)
24. september 2024 kl. 20:12
deadite
Enig, men...
Hvis det er tilfældet, så har Bro jo så også givet sin agent tilladelse til offentligt at melde ud, at Astralis lyver om hans helbred.
Hvilket stiller Astralis-organisationen i et dårligt lys men det fortæller os også, at Bros loyalitet over for sit hold og sin arbejdsgiver er pist væk, så snart han bliver bænket.
#79(Med 5 svar)
24. september 2024 kl. 21:23
Vinther
Hvis Br0 ikke er syg, så er han og hans agent da i sin fulde ret til at melde ud, at han er rask og klar til at spille. Han skylder da ikke Astralis en skid og slet ikke, hvis det er sandt, at de lyver ham syg, for at få Cadian ind (hvilket vi endnu ikke ved)
#93(Med 4 svar)
24. september 2024 kl. 23:12
deadite
Ja, hvis Bro ikke er syg.
Hvis agenten lyver, så nej.
Faktum er, at vi ikke ved, hvem der taler sandt. Men man kan godt se, hvor haterne lagt deres penge.
#94(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 23:14
Hunt
Og hvor fansboys har lagt deres..
#95(Med 2 svar)
24. september 2024 kl. 23:16
Vinther
Uanset, så er det jo håbløst, at man overhovedet skal diskuterer, om et hold må bruge sin nye spiller, det burde by default være tilladt, ingen gider at se et Astralis benytte hverken en coach eller en spiller, som nok ikke har megen lyst i at spille der længere.
#96(Med 1 svar)
24. september 2024 kl. 23:29
deadite
Jep. Sådan er det for almindelige mennesker. Men ikke for Hunt.
Når Astralis taber skriver han på alle fora om, hvor dårligt de spillede.
Når Astralis vinder, så skriver han på alle fora, hvor dårlig modstanderen er for tiden og hvor ubetydelig sejren var.
Når nogen skriver noget dårligt om Astralis, så har de ret uanset hvor sløjt rygtet er - om det kommer fra en spillers agent eller Jørgen nede fra pubben.
På den måde føler Hunt han er "balanceret" i sin tilgang til CS.
#97(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 23:40
Vinther
Du kan ikke diskutere med Hunt, forstår ikke hvorfor folk stadig forsøger.
#91(Med 0 svar)
24. september 2024 kl. 22:49
Famous
Så alle hold frygter cadiaN så meget at de ender i en ren forsamling af små tøser? Stop det, og lad fans få det de ønsker. Support sporten og lad Astralis stille med cadiaN.

Har intet til overs de hold der klager, virkelig virkelig lavt
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.