Astralis er ude af BLAST Bounty.

ASTRALIS KVALIFICERER SIG IKKE TIL KØBENHAVN

Astralis kvalificerede sig ikke til LAN-finalerne i BLAST Bounty efter et nederlag til NAVI.

Kampen begyndte på Astralis' map, Inferno, hvor Astralis startede på T-siden.

Danskerne fik en lovende start på deres eget map, ved at vinde pistolrunden takket være tre kills fra device. Dog tabte de den efterfølgende force-buy-runde til NAVI, og så gik det ellers hurtigt ned ad bakke.

NAVI satte tempoet op og kom foran 9-3 ved halvlegen, da Astralis ikke formåede at binde to runder sammen. På CT-siden kæmpede Astralis sig tilbage fra 6-11 til en udligning på 11-11, men comebacket udeblev, og NAVI vandt i stedet Inferno med cifrene 13-11.

En storspillende device var desværre ikke nok på Inferno, og Astralis havde pludselig ryggen mod muren på vej ind til NAVI's map, Ancient.

På CT-siden af Ancient kom Astralis godt fra start med en 4-0 føring. Den kunne de dog ikke holde længe. Halvegen endte helt lige, 6-6. Astralis tabte for første gang i kampen en pistolrunde, hvilket NAVI udnyttede til fulde og lukkede kampen 13-6 og dermed BO3'en 2-0.

Astralis
0 - 2
Natus Vincere
Alle maps
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 35 - 30 +5 84.0 69.8% 1.13
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 34 - 31 +3 72.8 69.8% 1.05
Danmark Martin 'stavn' Lund 28 - 36 -8 78.2 79.1% 0.99
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 23 - 29 -6 65.9 69.8% 0.90
Danmark Casper 'cadiaN' Møller 16 - 29 -13 55.7 65.1% 0.64
Natus Vincere K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Valeriy 'b1t' Vakhovskiy 37 - 27 +10 104.2 74.4% 1.53
Mihai 'iM' Ivan 34 - 25 +9 65.7 79.1% 1.14
Justinas 'jL' Lekavicius 33 - 26 +7 76.2 72.1% 1.13
Ihor 'w0nderful' Zhdanov 28 - 29 -1 70.7 67.4% 1.05
Aleksi 'Aleksib' Virolainen 19 - 30 -11 63.5 76.7% 0.98

Astralis er dermed ude af BLAST Bounty, mens NAVI booker den fjerde plads til LAN-finalerne, der afholdes i København fra den 23. til 26. januar.

NAVI slutter sig til paiN, HEROIC og Spirit ved LAN-finalerne. De sidste fire deltagende hold i BLAST Bountys LAN-finaler findes søndag.

#1(Med 0 svar)
18. januar 2025 kl. 22:09
Djoerup
😢
#2(Med 2 svar)
18. januar 2025 kl. 22:09
bimse
Hold kæft Stavn gad ikke vinde den inferno. På 11-11 stiller han sig på nok den værste pos, han overhovedet kan - der er 15 sekunder tilbage, og han står i en one and pump - og bliver instant renset. På 12-11 PEEKER han mid og sælger devve og staehr på site fuldstændigt, fordi han bliver INSTANT renset. Nej, hvor er det dårligt.

Derudover, hvad er der sket med Astralis' ancient? Den plejede sgu at være varm.
#3(Med 1 svar)
18. januar 2025 kl. 22:11
Ember
Staehr får desværre ikke nok ud af at spille pit og minipit i dag. Han var ofte også "one and done"
#4(Med 0 svar)
18. januar 2025 kl. 22:11
bimse
Enig - men føler fandme ikke, at Stavn spillede en særlig flot inf - og generelt bare spiller ringe.
#5(Med 6 svar)
18. januar 2025 kl. 22:12
sanimand
Det er godt nok en flad fornemmelse med så mange online kampe.
#13(Med 5 svar)
18. januar 2025 kl. 22:40
Hunt
Vi skal jo lige have siet de dårligere fra, før top 8 kommer på lan
#22(Med 4 svar)
18. januar 2025 kl. 23:08
RasmusRoev
Hvem holder du egentlig med nu? :)
#28(Med 3 svar)
18. januar 2025 kl. 23:41
Hunt
Det er faktisk et godt spørgsmål

Sashi, Ecstatic, Wopa nok de 3 i toppen
#34(Med 2 svar)
19. januar 2025 kl. 00:41
RasmusRoev
Så du har ikke en "fast" org, som du holder med? :) Tænker du nok har været en Astralis fan (har alle danskere vel på et tidspunkt) :P
#38(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 05:05
Dennis
Han er det stadig.
#44(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 10:34
Hunt
Har jo haft Heroic i en del år, men nu med russisk ejer og ingen danskere på holdet, er der ikke så meget at holde med mere.

Astralis er ret splittet, for vil gerne hold med spillerne/holdet, men orgen bag gør det bare meget svært.. Så jo har holdt mere med dem, end jeg gør nu, holdt med både north, astralis, heroic, optic, tricked osv.

Af andre hold skulle det så være hold som Spirit, EF, Mongolz fordi de har nationale hold kontra whatever EU mix faze eller navi kører rundt med.
#6(Med 2 svar)
18. januar 2025 kl. 22:12
Z1ro
Kæft hvor man sidder med en tom følelse - jeg elsker det hold og man ved hvor hårdt de kæmper, men kæft det hårdt at tabe en kamp hvor man ellers har nogle gode runder. Dog synes jeg virkelig det taktiske halter…
#8(Med 1 svar)
18. januar 2025 kl. 22:13
bimse
Sys fandme Cadian caller en flot T-side på inf, de taber jo runder på marginalerne. Den skulle aldrig ende 9-3. Ancient er jeg dog enig, det så forfærdeligt ud.
#9(Med 0 svar)
18. januar 2025 kl. 22:16
Z1ro
Undskyld du har ret - inf er tæt, og bliver afgjort på marginaler - Men ancient, der er flere runder hvor vi stacker b eller trykker mere mod b imens vi lader a main stå helt åben og det koster desværre.
#7(Med 23 svar)
18. januar 2025 kl. 22:13
Kristja
Satme ringe callet i dag på T siden... Ohh well ingen havde forventet at de kunne slå NaVi. I det mindste fik de flere runder end kvinde holdet.
#10(Med 22 svar)
18. januar 2025 kl. 22:18
Johnnyw0w
Altså de rensede dem sidst de mødtes, hvorfor skulle man ikke forvente de kunne vinde
#11(Med 21 svar)
18. januar 2025 kl. 22:29
Pingomania
Fordi astralis var kæmpe underdogs til kampen. Det afspejler rangliste og bounty også
#42(Med 20 svar)
19. januar 2025 kl. 09:42
Johnnyw0w
Hvad så haha? De har slået dem 13-6 13-6 i en bo3 sidst med samme lineups. Navi har været på nedadgående stime i længere tid. 100% en kamp astralis ku vinde
#45(Med 1 svar)
19. januar 2025 kl. 10:36
Hunt
Hvis det spiller ind navi er i en dårligere form kurve, så burde det vel også spille ind at selv i deres dårlige form har meget bedre resultater end astralis..

Det var jo nok mere bare en fluke sejr for astralis i den kamp..
#48(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 10:44
Johnnyw0w
Tror jeg bestemt ikke, de spillede flot cs og det har man jo set før. Navi er selvfølgelige favoritter, men at forvente at de ikke “kan” vinde mod et svækket navi hold er weird
#49(Med 17 svar)
19. januar 2025 kl. 11:06
Pingomania
Nu er Navi jo været en del af verdens top 5 i lang tid efterhånden.
Det samme kan man ikke sige om Astralis.
At Astralis tidligere har vundet en enkelt bo3 kamp på en dårlig navi dag gør ikke Astralis til favoritter :-)

Og igen, har du set Astralis lineup mod Navi?
Det er Dev1ce mod 5 Navi spillere.....
#65(Med 16 svar)
19. januar 2025 kl. 17:59
Johnnyw0w
Hvem sagde astralis favoritter lmao ? Self har navi en “dårlig dag” hvis de taber
#66(Med 15 svar)
19. januar 2025 kl. 18:19
Pingomania
Ja? NAVI top niveau har vi set gang på gang er meget højere end astralis.
Så for at astralis skal have mulighed for at vinde over navi, skal navi have en dårlig dag.

Ligesom astralis skal have en dårlig dag for at tabe til et dansk 1 eller 2 division hold.

Det er jo sådan det er når bedre spillere spiller mod dårligere spillere..
#67(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 18:29
Johnnyw0w
Det er jo bare ikke korrekt i cs, der er alt for mange faktor der spiller ind til det er så sort og hvidt. Astralis har haft en masse spillere på top 20 i verden, det er ikke det samme som astralis spiller mod et divisionshold 😂
#68(Med 13 svar)
19. januar 2025 kl. 19:02
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er nok en af de vildeste og mest uvidende kommentarer jeg har læst herinde i år.
Hvis vi snakker at alle 10 spillere spiller op til top niveau, tror jeg at næsten alle der ser cs vil være enig i at
Device > wonderful
Jabbi > jL
Stavn =< Bit
staehr = IM
Cadian > Aleksi

Som hold er navi pt stærkere end Astralis, det er korrekt. Men Astralis har stærkere spillere på stort set alle fronter.
#69(Med 1 svar)
19. januar 2025 kl. 20:08
Pingomania
Det er alle i cs da på ingen måde enig i weKz!

Tror 99% af alle i cs vil tage Aleksi over cadian i 2024 og frem til nu. Det kan ikke engang diskuteres. Se på resultaterne for navi. Samme periode er cadian blevet bænket 2 gange OG skal bruge rifle i astralis istedet for stokken.

Staehr som i 1,5 år i astralis trøjen har spillet på et t2 niveau er langt fra IMs niveau.
Dog vil jeg sige at staehr ligner at han har udviklet sig en smule. Men han skal selvfølgelig skiftes før astralis kan blive gode igen.

Jl, der blev mvp i København er en No brainer over jabbi.

Stavn burde være på niveau med Bit men han mangler at vise det.

Og eftersom den står 1-0 i 2024 af major titler til navi, har jeg svært ved at tage din kommentar seriøs. Det er hjertet der snakker m8
#70(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 20:09
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
“Det er jo sådan det er når bedre spillere spiller mod dårligere spillere..”

Alt det du skriver giver ikke mening når DU og JEG udelukkende har snakket TOP NIVEAU.

Du er en kæmpe troll. Ligesom da du kaldte Alekz det største talent i Danmark, da Astralis bænkede ham. Jeg tror ikke det mig der taler med hjertet, men dit had der taler.
#71(Med 10 svar)
19. januar 2025 kl. 22:10
RasmusRoev
Jeg er dog også langt fra enig i din sammenligning. Jabbi over jL? jL top niveau er så latterligt højt, at han kan sammenlignes med Niko, når han ligger der. :)
Resten kan diskuteres, men satme ikke denne :P
#73(Med 9 svar)
19. januar 2025 kl. 22:18
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
jL har haft et godt 2024, ellers har han aldrig været i nærheden af top20 rank listen og for at være ærlig tvivler jeg på vi overhovedet ser ham i top10 ved næste HLTV ranking.
Jeg er med på at han i dele af 2024 har været et bæst, men det niveau han viser pt er sku kke skræmmende.
#74(Med 4 svar)
19. januar 2025 kl. 22:38
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Jeg kommer tilbage i januar 2026, for at være vidne til dette statement
#76(Med 3 svar)
19. januar 2025 kl. 23:27
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Skal vi have gang i et væddemål? 😎
#77(Med 1 svar)
19. januar 2025 kl. 23:39
Kristja
I kan eventuelt vædde en trøje! Så må vi se om vi mister endnu en bruger 😂
#79(Med 0 svar)
20. januar 2025 kl. 08:33
RasmusRoev
Det stadigvæk sjovt :P
#85(Med 0 svar)
21. januar 2025 kl. 18:51
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Fandme lige før ;) Men jeg er ikke sikker på det tbh, jeg hældner bare mere til han ender i top 10 end han ikke gør
#80(Med 3 svar)
20. januar 2025 kl. 08:35
RasmusRoev
Spændende tanke :P
Jeg ser ham dog stadigvæk på toppen og især blandt top20 i 2025.

Tror der sidder mange spillere derude, som bare venter på et hold, og han var en af dem. Bare se hvad NAVI har sat sammen. Jeg tror NAVI, Spirit og Vitality kommer til at dyste om top 3 resten af året :)
#81(Med 0 svar)
20. januar 2025 kl. 09:31
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg nægter at tro på navi kontinuerligt kommer til at kæmpe med om trofæer, de skal nok lave nogle gode runs, men tror ikke de bliver et fast tophold i 2025, men jeg kan jo tage fejl
#82(Med 1 svar)
20. januar 2025 kl. 09:31
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg nægter at tro på navi kontinuerligt kommer til at kæmpe med om trofæer, de skal nok lave nogle gode runs, men tror ikke de bliver et fast tophold i 2025, men jeg kan jo tage fejl
#83(Med 0 svar)
20. januar 2025 kl. 10:43
RasmusRoev
Det må vi se :)
#12(Med 6 svar)
18. januar 2025 kl. 22:38
RasmusRoev
De gjorde det tilpas tæt på inferno, men Ancient der taber de sku tråden :/(
Men med odds 3 på sig, så er resultat vel som ventet? :)

Men skyder cadian ikke bare LANGT mindre end han plejer, ved godt han ikke har stokken. Men?
#14(Med 1 svar)
18. januar 2025 kl. 22:46
Hunt
Når man tager awpen fra en awp spiller, så falder de jo bare stort i niveau (ok zywoo/monesy undtaget)

Det havde jeg da forventet også galt cadian
#19(Med 0 svar)
18. januar 2025 kl. 23:03
RasmusRoev
Se #18 :)
#15(Med 3 svar)
18. januar 2025 kl. 22:52
bimse
Han er der jo heller ikke for at skyde, han har 4 stjernespillere, der burde kunne skyde for ham - akkurat som FaZe gør for Karrigan. Når de så ikke skyder for ham (og især Stavn aldrig gør), ja så er resultatet, som det er i dag (og det samme gælder FaZe).
#18(Med 2 svar)
18. januar 2025 kl. 23:03
RasmusRoev
Helt enig. Jeg synes bare han er faldet meget. Ikke at det "burde" være skylden. Jeg har bare altid set ham som stærk aimer os :)
#29(Med 0 svar)
18. januar 2025 kl. 23:41
Johnny_737
Synes også, han virkede uskarp i dag. Måske han har for meget fokus på taktik/koordination og for lidt på sit crosshair.
#30(Med 0 svar)
18. januar 2025 kl. 23:53
Hunt
Det er vel forskellen, har aldrig set cadian som god med riffel. God igl og ikke en dårlig awp, men riffel forventer jeg ikke mere end hvad en karrigan eller hooxi løber rundt med
#16(Med 6 svar)
18. januar 2025 kl. 23:00
kagemandtoga
BlameF fik sparket for den her klovn, hold kæft han solgte sit hold da der stod 11-11
Knægten kan ingengang spille online/groupstage cs mere
#23(Med 4 svar)
18. januar 2025 kl. 23:08
RasmusRoev
Hvem? :)
#25(Med 3 svar)
18. januar 2025 kl. 23:29
kagemandtoga
ja gad vide hvem
#27(Med 2 svar)
18. januar 2025 kl. 23:40
RasmusRoev
Jeg blev ikke klogere? :)
#41(Med 1 svar)
19. januar 2025 kl. 09:16
Vinther
Formoder han hentyder til Stavn
#72(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 22:11
RasmusRoev
Så kan han da skrive det. Amen altså :)
#78(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 23:42
Kristja
Ville satme også foretrække blameF over jabbi/stavn any day. Især efter blameF er begyndt at spille meget mere aggressivt. Det klær ham meget.
#17(Med 15 svar)
18. januar 2025 kl. 23:01
BEDST
Det kunne være sjovt at se Imperial fe mod Astralis - vildt nok at Astralis er dem som bliver most mest på et map af de to teams mod NAVI : ) Hvis jævnbyrdigheden er så stor, så kunne man da med fordel prøve at kigge på, om der var nogle kvinder som kunne træde ind på Astralis førstehold, fx som erstatning for stavn eller jabbi - kunne være et modigt område at være first mover på...
#20(Med 11 svar)
18. januar 2025 kl. 23:05
RasmusRoev
Ej stop hold :)
Lad nu være med at vurdere alt over to kampe?
NAVI havde ALT er tabe, jeg ville skide i bukserne som NAVI spiller, hvis jeg skulle spille den kamp. Så hellere mod nr 10000 i mændenes "række".

Astralis spiller ikke på det niveau de ska spille, HELT enig.
Men de taber trodsalt til NAVI og ikke de random hold som ved RMR! :)
#31(Med 10 svar)
19. januar 2025 kl. 00:05
BEDST
Hold nu op - Astralis spiller deres bedste cs i dag : ) Hvis der er nogen som har tabt niveau efter årsskiftet, så er det da NAVI der har sejlet totalt i går og igen i dag.

Jeg nægter simpelthen at tro på, at sådan en som stavn er god nok til toppen af female cs i cs2 - men det virker til at svaret bliver givet over tid. Når Imperial kan stille med deres kvindehold til en tier 1 turnering, så får vi med sikkerhed endnu flere kvindehold at se blandt de lavere tiers, hvor Astralis også er at finde når de ikke får deres invites ...
#32(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 00:31
larzN
6/10 ragebait
#35(Med 8 svar)
19. januar 2025 kl. 00:43
RasmusRoev
Jeg har aldrig set stavn som en stjenespiller, om han var ved Heoric eller Astralis (jeg mener stadigvæk, at han er stor grund til, at de ikke vandt mere i Heoric), og det tager han bare med videre.

Men at vi skal til at hive et female hold op allerede nu efter en kamp, som aldrig blev tæt, det forstår jeg ikke :)
Skal de så ikke møde Faze, som lige har tabt 2-0 mod pain? :p
#43(Med 4 svar)
19. januar 2025 kl. 09:43
HUNDEN
Major deltager
Vundet Dust2 Masters 3 gange
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sashi
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Stavn er den hovedsaglige grund til at Heroic overhovedet blev gode i første omgang. Han er med længder den spiller, jeg har coachet som har haft den bedste forståelse for CS.

Han har intet flashy aim, men manden kunne førhen stå det rigtige sted 29 ud af 30 runder og skyde 2-3 mand.

Stavn er vanvittig dygtig, men har i sin astralis haft en svær omgang.. Jeg tror han finder en løsning på det hele i 2025
#55(Med 3 svar)
19. januar 2025 kl. 13:46
JustaRadom0ldDude
men det er vel tydeligt at han ikke er god i cs2?
Staerh er vel efterhånden også overvurderet?
#56(Med 2 svar)
19. januar 2025 kl. 13:52
HUNDEN
Major deltager
Vundet Dust2 Masters 3 gange
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sashi
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Han er ikke på samme niveau som i CSGO endnu.
Stavn var meget spilleren som tog den rigtig vinkel istedet for at svinge i hans dueller, så det handler 100% bare om noget tilpasning til cs2.
Uden at forsvare ham for meget, så har han i 2024 også været på et IKKE fungerende hold, og han har stadigvæk haft 1,09 rating.
Så at kalde ham dårlig, er måske lige vildt nok.

Staehr er blevet rykket rundt, og har nærmest spillet samtlige roller og positioner på de her astralis hold siden han ankom i August 2023. Er han overvurderet? Nej, men manden har brug for noget stabilitet før vi ser hans fulde potentiale.

I sprout spillede han mange af Stavns/blamefs roller, og det var det han blev købt på. Nu spiller han lurk og anker på alle maps, det kræver lige noget tilpasning før det virker. Individuelt er han god nok 100%.
#61(Med 1 svar)
19. januar 2025 kl. 14:51
JustaRadom0ldDude
Hmmm… sagde ikke stavn var dårlig men blot at i cs2 har han ikke været den stjerne mange vil gøre ham til.
Personligt giver jeg ikke meget for en rating når man ikke forholder sig til roller. Staehr? Roller? Hmmm… så forklaring for ham er dårlige roller - Betyder det at de to ikke skal være sammen på dette hold?

Dette Astralis hold har været samlet i 4-5 måneder. Hvornår bør man forvente lidt som lugter af T1 ?
#62(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 17:01
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Problemet er jo at da de begyndte at vise fremskridt, så blev device sygemeldt også har der sikkert været ferier henover julen.
#50(Med 2 svar)
19. januar 2025 kl. 11:35
BEDST
Jeg synes helt oprigtigt ikke, at female teams har noget at gøre til et tier 1 event, men for at give det hele en lidt tidssvarende nuance, så lad dem dog få muligheden i tier 3-4 cs (hold uden for majoren) - det ville da kun være sjovt at se nogle kvinder køre Astralis over : ) Nu har de bevist, at det er muligt at få færre runder på et map end et kvindehold og med samme stabsapparat i ryggen som fx Astralis, så ville det kun blive endnu mere spændende, at matche kvindehold med herrehold i fremtiden.
#58(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 14:37
Reddevil
De må da gerne være der hvis de gør sig fortjent til det, det er jo ikke fordi vi ikke vil have kvinder i turneringen det vil være en forfærdelig holdning
#63(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 17:03
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Verdens bedste kvindehold ville ikke engang kunne vinde powerligaens 1 Div…
#21(Med 1 svar)
18. januar 2025 kl. 23:05
MeRo
Det er forhåbentligt ment som en joke?
#24(Med 0 svar)
18. januar 2025 kl. 23:09
RasmusRoev
Læs #20 :) Helt enig.
#26(Med 0 svar)
18. januar 2025 kl. 23:30
bimse
Aftenens klart værste kommentar !
#33(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 00:37
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Det er lort. Lignede et comeback på inf.
#37(Med 5 svar)
19. januar 2025 kl. 04:23
onas
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Hvordan har Jabbi og stavn performert hhv. i heroic og i astralis?
Er det stats på om de er ringere, eller bedre?

Bare nysgerrig. : )
#40(Med 4 svar)
19. januar 2025 kl. 08:52
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det ikke noget med i Heroic og Astralis, det hedder i Csgo og cs2, de har været elendige i næsten hele cs2
#46(Med 3 svar)
19. januar 2025 kl. 10:38
Hunt
Det er jo også nemmere at gøre det godt et fast/stabilt sted som Heroic, end hvad astralis har været i lang tid nu.
#51(Med 2 svar)
19. januar 2025 kl. 11:47
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Men altså de rammer jo ingenting, de tager selv individuelle dårlige beslutninger, det klart de performerede bedre i heroic hvor de havde momentum og der måske ikke var ligeså hård konkurrence, men at de er faldet så meget i niveau individuelt, det kan man ikke give Astralis skylden for.
#57(Med 1 svar)
19. januar 2025 kl. 14:30
BEDST
Jabbi og Stavn var nok bare en del af de 2 - 5 % af den gamle cs:go top som havde sit talent forankret i cs:go og ikke cs som helhed. For jeg er helt med på, at de halter fuldstændig på både aim og spilforståelse : ] Det værste ved det hele er, at de har været så omkostningstunge at hente ind, at de sikkert får uforholdsmæssig lang snor - havde penge ikke været en faktor, så var stavn også sparket ud af butikken igen.
#64(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 17:04
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
De burde også holde fast i det hold de har nu, så ingen burde alligevel bænkes.
#39(Med 4 svar)
19. januar 2025 kl. 06:36
aGk
Dust2TV sub
Inferno blev da meget spændende, gav mig lidt håb. Vildt at Devve kan droppe næsten 30 kills og alligevel tabe mappet.

Men når man kun vinder 3 T-runder på 2 maps så er der altså et eller andet i vejen. Også hjælper det heller ikke at der står en b1t og låset et side fuldstændig ned, kæft han er god mand.

Selvom der var god takter synes jeg alligevel man mærkede en klasseforskel, tror ikke Astralis i nuværende form kan lege med i top 8.
#47(Med 3 svar)
19. januar 2025 kl. 10:39
Hunt
blamef havde jo haft 35 killds og vundet 3 færre runder.. Så det er sgu et dårligt argument.
#53(Med 2 svar)
19. januar 2025 kl. 12:01
aGk
Dust2TV sub
Viser bare hvor low-impact mange af han kills har været, hvilket blamef jo også er verdensmester i. Så fin sammenligning :)
#54(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 12:02
Hunt
Ja okay, havde ikke lige tænkt den retning. Synes ellers normalt device har mere impact end blamef.
#59(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 14:40
Reddevil
Syntes da han havde meget impact men man skal være en Donk, zywoo eller monesy for selv at lukke en kamp desværre og det er device ikke (desværre :( )
#52(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 11:50
deadite
Skal vi ikke bare være enige om, at marginalerne var mod astralis på første map, og at de spillede under niveau på andet map, og det slipper man ikke afsted med mod (et af) verdens bedste hold.
Jeg synes det er svært at konkludere meget andet ud fra kampen ift fremtid og lineup, udover at alle bør se indad og hæve bundniveauet.
#60(Med 0 svar)
19. januar 2025 kl. 14:41
Reddevil
Det jeg tager med fra turneringen er et godt forsvar, device ser stabil ud og vi skal arbejde med T calls

Syntes alt andet end 2 map mod Navi er godkendt
#75(Med 2 svar)
19. januar 2025 kl. 22:50
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Jeg er måske meget biased her, og man skal slet ikke tale om roster changes endnu, men jeg vil gerne lege med noget her.
- Stavn
+ Magisk

Magsik er proven second caller og Staehr var god på Stavns roller inden han kom. Dermed Kan Magisk tage Staehrs anker roller?

Lyder nok lidt vildt, men det kunne være interessant at se, samt zonic tilbage istedet for ruggah?
#87(Med 1 svar)
22. januar 2025 kl. 10:22
Hunt
Zonic og magisk er washed efter falcons
#88(Med 0 svar)
26. januar 2025 kl. 20:25
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Well Astralis er også washed
#84(Med 0 svar)
20. januar 2025 kl. 15:47
Gr1bben
Desværre er det nok på tide at indse at Astralis bare ikke er bedre, forstår simpelthen ikke man ikke hentede end mand som hooxi ind i stedet for cadiaN.
#86(Med 0 svar)
22. januar 2025 kl. 09:30
JesperL94
Det sku da ærgerligt :(
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.