m0NESY og HeavyGod med en hjælpende hånd til Virtus.pro.

Skidt nyt for Astralis: G2 sender MongolZ hjem

G2 vandt lower bracket-finalen over The MongolZ og er klar til slutspillet ved BLAST Open Lissabon 2025.

Med en sikker sejr på 2-0 sikrer G2 sig en billet til Portugal, mens MongolZ-holdet må vinke farvel til turneringen. Det betyder også, at Astralis' nærmeste rivaler i kampen om den sidste direkte plads til majorens andet stadie overhaler dem på VRS-ranglisten.

Mandag aften var en vigtig dag for både G2 og MongolZ, som skulle kæmpe om den sidste billet videre til slutspillet, mens Virtus.pro og Astralis formentlig holdt ekstra øje med kampen i håbet om point til VRS-ranglisten.

Astralis havde håbet på en sejr til MongolZ, som de slog tilbage i februar måned, da det ville hjælpe danskerne med at udbygge deres føring. Virtus.pro håbede på en magtdemonstration fra deres landsmand m0NESY.

Kampen startede på Ancient, hvor de unge knægte fra Mongoliet kom bedst fra start. Men m0NESY og HeavyGod tog G2 på deres skuldre og gjorde livet surt for modstanderne, da de sikrede G2 en 13-11-sejr.

På Dust2 var der intet at rafle om. G2 tog en solid sejr på 13-4 og sikrede sig dermed videre deltagelse i turneringen, hvor de er klar til at møde MOUZ i kvartfinalen.

The MongolZ
0 - 2
G2
Alle maps
The MongolZ K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Garidmagnai 'bLitz' Byambasuren 30 - 29 +1 82.4 78.0% 1.15
Munkhbold 'Senzu' Azbayar 26 - 35 -9 75.9 53.7% 0.86
Usukhbayar '910' Banzragch 21 - 31 -10 57.1 70.7% 0.79
Ayush 'mzinho' Batbold 22 - 34 -12 68.0 65.9% 0.78
Sodbayar 'Techno' Munkhbold 21 - 31 -10 50.3 68.3% 0.67
G2 K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Nikita 'HeavyGod' Martynenko 36 - 20 +16 78.8 82.9% 1.46
Ilya 'm0NESY' Osipov 38 - 25 +13 90.4 78.0% 1.44
Janusz 'Snax' Pogorzelski 30 - 25 +5 74.9 78.0% 1.10
Guatemala Mario 'malbsMd' Samayoa 27 - 26 +1 83.3 68.3% 1.10
Nemanja 'huNter-' Kovač 27 - 25 +2 75.8 80.5% 1.05

Det betyder også, at Virtus.pro får banket point ind på VRS-kontoen og ligner en mulig kandidat til at tage den sidste direkte plads til majoren i Austin. Astralis rykker ned på 11. plads et point efter Virtus.pro.

Den 7. april bliver majorinvitationerne uddelt og intet er afgjort endnu.

#1(Med 0 svar)
24. marts 2025 kl. 21:13
kagemandtoga
Mega øv, men Astralis kan kun bebrejde sig selv, de ligger som de a redt
#2(Med 0 svar)
24. marts 2025 kl. 21:14
P4ttiie
skidt skidt for astralis
lige nu på major ranglisten har VP lige overhalet Astralis med 1 point
#3(Med 4 svar)
24. marts 2025 kl. 21:29
Madsen
Er der nogen chance for at Astralis kan komme foran igen? Var det ikke d.7 april der blev lukket? De har en kamp d.6 måske de kan hente lidt point der hvis de vinder?
#4(Med 0 svar)
24. marts 2025 kl. 21:38
Udknud
PGL Bucharest kampe tæller ikke med
#6(Med 2 svar)
24. marts 2025 kl. 21:42
Udknud
Der er nok størst chance for at vp øger forspringet.
Der findes nok et eller andet teoretisk scenarie hvor Astralis vinder noget tilbage, men har svært ved at se det.
Måske noget i Tier 2 hvor en modstander som Astralis eller VP har spillet i mod stiger eller falder en del i ranking
#10(Med 1 svar)
24. marts 2025 kl. 21:45
BMT
Astralis mødte jo lidt forskellige Tier 2 hold i Dallas kval. Så der er måske lidt at hente afhængigt at de holds resterende kampe.
#21(Med 0 svar)
24. marts 2025 kl. 22:40
JakobHelms
Ja, man kan da håbe at hold som BC.Game og Heroic gør rent bord i YaLLa-kvalifikationen - men jeg er helt enig med Udknud i, at der er størst chance for, at VPs forspring bare øges her.
#5(Med 5 svar)
24. marts 2025 kl. 21:40
drJohansen
På den lyse side er MRQ lidt mere som RMR Closed Kval ved tidligere majors, hvor det jo er gået ok for Astralis, det var først når det var RMR med alle de gode hold det gik galt, så vi napper da bare den MRQ. :)
#11(Med 0 svar)
24. marts 2025 kl. 21:49
Udknud
Yes, dog ærgerligt at skulle misse Yalla som kan give virkelig gode point.
Men MRQ bør kunne klares og så er stage 1 af major jo mod hold der skal kunne slås.
#13(Med 3 svar)
24. marts 2025 kl. 22:02
Hunt
Synes det ser noget hårdere ud end RMR, som typisk har haft 16 pladser til 32 hold. Nu er det 6 pladser til 16 hold. Hvor alle hold her er gode tier 2 hold og der ikke sidder 2-3-4 overraskelser der kom igennem en åben kval.

Gl, Saw, OG, BIG, Heroic, BC.Game, B8, 500, Fnatic, 9ine, 9Pandas, Parivison, Apogee, Betboom, Ence
(ence er med som reserve pga navi junior ikke kan være med)

Det er imo et meget højere bundniveau end RMR tidligere, hvor der lige var et par stykker som slet ikke burde være der. Så 8 pladser til realistisk set 12-13 hold. (pr rmr gruppe)
#15(Med 0 svar)
24. marts 2025 kl. 22:07
drJohansen
Skulle det så gå galt, så er vi jo blevet trænet i at klare den depression, og du kan have din drille Astralis fans fest, som jo efterhånden er blevet en tradition to gange om året. :)
#16(Med 1 svar)
24. marts 2025 kl. 22:07
Udknud
Enig i der er mange gode hold.
Måske kan top seedning være en fordel.
Mener at Astralis' topseed bruges de 3 første runder før Buchholtz aktiveres.
Men er ikke helt sikker
#18(Med 0 svar)
24. marts 2025 kl. 22:18
Hunt
Antager det bliver kørt som swiss 16 hold til en start, så plejer runde 1 og 2 at være efter seeding og så buchholtz efter.

Så med de 3x 3-2 hold der skal spille en mini bracket for den sidste plads.
#7(Med 0 svar)
24. marts 2025 kl. 21:42
BMT
Det er lidt for spændende nu når der kun er 1 point og decay skulle være indregnet. Så er det vil kun resultaterne af de resterende kampe der kan rykke noget. Er der nogen der ved hvad scenarier man skal håbe på?
#8(Med 0 svar)
24. marts 2025 kl. 21:43
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hold kæft hvor er det en usexet måde at kvalle sig på
#9(Med 7 svar)
24. marts 2025 kl. 21:44
MDB
@udknud hvad skal der til for astralis kan få deres 10. Plads igen? Hvis der overhovedet er nogen chance…
#12(Med 6 svar)
24. marts 2025 kl. 21:55
Udknud
Regn ikke med det. Jeg tror det er mere sandsynligt at forskellen øges ved yderligere G2 eller EF succes.
Jeg ved ikke lige hvad det skulle være, måske noget med at bc game vinder en røvfuld kampe så nederlaget til dem justeres lidt ned i straf.
#22(Med 5 svar)
24. marts 2025 kl. 22:47
DOMINA7HOR
Vinder af Top 20-prediction på Dust2.dk
Hvis MOUZ slår både G2 og EF? Vil det gøre noget til eller fra?
#24(Med 4 svar)
25. marts 2025 kl. 02:50
Udknud
Jeg har prøvet at køre nogle simulationer og der ser ud som om der kun er en meget tynd vej ud af mørket...
Jeg er kommet frem til at situationen er som følger:

Hvis G2 slår MOUZ -> Astralis taber yderligere point i alle scenarier = UDE

Hvis MOUZ slår G2 så er der spinkle muligheder:
1) Bedste scenarie:
Hvis NAVI også slår Spirit og MOUZ slår EF i semi -> Astralis overhaler VP med få point

2) Spinkelt scenarie..
Hvis Navi slår Spirit og EF slår MOUZ i semi og NaVi slår Vitality og NaVi vinder finalen over EF -> Astralis overhaler VP med 1 point.

3) Super svært scenarie..
Hvis Spirit slår Navi og Mouz slår EF i semi og Spirit slår Vit i Semi og Spirit vinder Blast -> Astralis henter 1 point på VP og decimaler afgør det.

Ovenstående er de eneste scenarier i selve Blast jeg kan finde hvor Astralis henter point tilbage på VP.

Så ja du har ret men med en tilføjelse:
Mouz skal slå G2 og EF men samtidig skal NaVi også slå Spirit.

Det må være slagplanen. Ikke umuligt, men alligevel vildt usandsynligt at vi lige skulle være så heldige at få lige præcis det udfald..

Jeg tror realistisk set at løbet er kørt.
Med mindre der sker noget gunstigt for Astralis i de her closed qualifiers som spilles sideløbende
#26(Med 1 svar)
25. marts 2025 kl. 06:19
liam
Jeg kan ikke forstå hvordan astralis kunne få point hvis navi vinder over spirit ?
#31(Med 0 svar)
25. marts 2025 kl. 10:59
Udknud
Det er primært fordi Astralis har et nederlag til Navi som kommer til at koste færre minuspoint hvis Navi stiger i ranking
#29(Med 1 svar)
25. marts 2025 kl. 09:30
DOMINA7HOR
Vinder af Top 20-prediction på Dust2.dk
Det bliver et par lange uger med F5 på ranglisten! :-D
#32(Med 0 svar)
25. marts 2025 kl. 11:03
drJohansen
Ja, og potentielt efterfulgt af en omgang MRQ diarré... :)
#14(Med 36 svar)
24. marts 2025 kl. 22:02
Udknud
Kunne man forestille sig at Heroic og bc game skal spille Yalla compass closed qualifier måske..
Og hvis de så gjorde det godt kunne det måske rykke lidt for Astralis..
Men skørt at skulle håbe på sådan noget..
#17(Med 0 svar)
24. marts 2025 kl. 22:14
drJohansen
Når man har været igennem RMR-depression efter RMR-depression de sidste mange år, så griber vi i alt du kan grave frem fra simulatoren kære Udknud!
#19(Med 13 svar)
24. marts 2025 kl. 22:24
Hunt
BC.Game har åbenbart sagt nej til pgl closed kval og de skal vel næppe spille yalla, pga mrq.

heroic spiller pgl closed kval og ingen yalla, også pga mrq. Så Astralis må vel sidde og håbe på heroic vader lige igennem pgl nu, så vil jeg tro det kunne gøre astralis nederlag i dallas kval tilpas meget mindre. Omvendt er det hele så nu online kampe, som giver stort set ingenting på vrs, kontra hvor meget lan giver.

Vildt at jeg skal sidde og håbe Heroic taber, for at Astralis misser en major, but oh well.. :p
#20(Med 12 svar)
24. marts 2025 kl. 22:28
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvorfor vil du dog have Astralis misser majoren? Det er da noget sjovere at følge med i, hvis der er et dansk hold med, om det så var Astralis, Sashi eller estatic.
#23(Med 11 svar)
24. marts 2025 kl. 22:58
Hunt
Fordi jeg ikke ligefrem er fan af orgen astralis og håber det går dårligt for dem.

Havde det været Sashi eller Ecstatic var det noget helt andet, dem holder jeg rent faktisk med.

Præcis ligesom så mange Astralis fans heppede imod det gamle danske Heroic.

Samt fordi hvis de misser endnu en major, så regner jeg med de skifter ud og gør noget, for det roster pt virker ikke.
#27(Med 3 svar)
25. marts 2025 kl. 07:46
wazorntB
Nu er jeg selv Brøndby fan, men så farvet at jeg ikke hepper på andre danske hold i europæiske kampe, det er og vil aldrig blive tilfældet.
Det vil da aldrig være godt for dansk cs, hvis Astralis skulle misse endnu en major.
#28(Med 2 svar)
25. marts 2025 kl. 08:23
Hunt
At Astralis kommer til Major betyder bare ikke helt så meget for sashi, som hvis bif kommer langt i europa og samler point til Superligaen.

Hvis Astralis kunne direkte få flere danske pladser, så var det noget andet.
#30(Med 1 svar)
25. marts 2025 kl. 10:10
wazorntB
Det er sandt, men for mig er det nok bare vigtigere at være patriot, end idiot.

Jo flere danske spillere og coaches vi har med i toppen, jo mere attraktiv vil den danske scene være internationalt.
Dansk cs har altid haft et godt ry, har altid været forbundet med dygtige spillere, samt et højt taktisk niveau - Det ville jeg personligt være ked af, hvis det ikke var tilfældet i fremtiden.
#35(Med 0 svar)
25. marts 2025 kl. 14:04
RasmusRoev
Og for ikke at nævne når dansker bliver interviewet. Det er en fornøjelse hver gang, for det er langt, detaljeret og med humor :)
#33(Med 6 svar)
25. marts 2025 kl. 11:43
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvad er det helt specifikt der gør at det lige præcis er astralis du IKKE kan fordrage, når mange af de andre hold er ligeså slemme, se nu nævner du f.eks at sashi holder du med, det forstår jeg ikke, hvordan man kan hade Astralis pga selve orgen, men så samtidig holde med Sashi, de to orgs minder på sin vis jo meget om hinanden, mht ledelse, dårlige beslutninger osv.
Det er bare som om at du om nogen er den der forventer aller mest af Astralis, hvad skulle de lave af udskifninger den her gang som ville give mening? Det jo ikke ligefrem fordi det flyder over med talenter på den danske scene.
Dengang med Heroic var også anderledes, fordi der havde vi rent faktisk to danske hold som var "top hold" der er det meget normalt at holde med det ene og "hade" det andet, men situationen nu er at vi kun har et enkelt dansk tophold, så forstår jeg ikke hvordan man ikke kan ønske det bedste for det hold, Astralis der misser majoren er ikke kun skidt for selve Orgen, det også skidt for den danske udvikling, jeg tror ikke du skal undervurdere hvor stor en procentdel af den unge danske scene, som er begyndt at brænde for cs netop pga af Astralis, så hvis vi skal blive ved med at få nye danske spillere til, så ville det hjælpe gevaldigt at få Astralis med til en Major igen.
Det er godt for hele Danmark og den danske scene at Astralis kvaller.
#36(Med 0 svar)
25. marts 2025 kl. 14:05
RasmusRoev
+123456789
#37(Med 4 svar)
25. marts 2025 kl. 14:18
Hunt
Der er jo sådan set ikke noget forkert i det meste af hvad du skriver, og er da også enig i det.

Forskellen for mig fx med Sashi er at det ligner en org med flere spillere end staff, hvilket begrænser lidt hvad jeg forventer. Så jo der er ting som sejler og fejl der bliver lavet, har langt fra en nul tolerance overfor fejl og lign, eller ville det trods alt være svært at holde med det gamle danske Heroic hold.

Mens hos Astralis er det bare sket så mange gange, af folk der på papiret skulle være top professionelle, men mængden af kæmpe store fejl og åbenlyse absurde beslutninger kommer igen og igen. Så har bare nået et punkt hvor det er for meget, til jeg gider holde med dem.

Dertil hjælper deres fans bla herinde heller ikke ligefrem på at holde med Astralis, det gælder fx også EF, synes holdet er fedt, især fordi det ikke er et eu-mix ligesom alle andre. Men deres fans er ikke til at holde ud, fx på hltv.

Du kan også se på det som hvis FCK i morgen lukkede og slukkede, ville deres fans så skifte til BIF, det er semi lokalt og nu er det jo det ene gode hold i København ish.
#40(Med 3 svar)
25. marts 2025 kl. 15:13
xone
Hvad skal der til for at du kan sige "fair nok, vi starter fra 0" ?
#41(Med 2 svar)
25. marts 2025 kl. 15:33
Hunt
Ser ikke rigtig noget scenarie hvor jeg ender der, så skulle det være fordi de skrotter hele holdet og bygger op fra bunden med unge spillere og udvikler deres eget hold samt får smidt ruggah langt væk, så de kan få en træner ind som sycrone eller lign. Det ville jeg have stor respekt for.

Men realistisk set så er der ikke noget, "vi starter fra 0".
#42(Med 1 svar)
25. marts 2025 kl. 15:40
xone
Men det harmonere da ikke rigtigt med din kommentar i #23 med at du ikke er fan af orgen Astralis. Nu ligner det mere at det er spillerne du er efter.
#43(Med 0 svar)
25. marts 2025 kl. 15:52
Hunt
Ser spillerne pt som ledelsens beslutning, og en række bedre beslutninger fra orgens siden ville give mig et mere positivt syn på dem.
#38(Med 20 svar)
25. marts 2025 kl. 14:49
drJohansen
Det skal GL? Er det en mulighed at få lidt point hvis de tramper alle ned og vinder lidt prizemoney der? Er der ikke et nederlag fra kato som kan justeres lidt på?
#39(Med 19 svar)
25. marts 2025 kl. 15:08
BMT
Jeg har også godt hørt at GL skulle har sagt nej til main event, og så spille den closed for at tjene point inden 4/7. Jeg tror desværre bare ikke det vil blive tilladt (tænker andre hold vil klage), for så følger man jo ikke VRS-ranglisten. Turneringen er inviteret ud fra ranglisen d. 2/3 og der var GL over Astralis.
Så i det GL siger nej, så kan de jo ikke bare sige ja til en closed af to grunde:
1. De har sagt nej, og deres spot skal tildeles den næste i rækken der siger ja. Jeg tænker ikke alle har sagt nej på hele listen, og vi er nået rundt til GL igen.
2. Hvad nu hvis de vinder closes kval. Kan de så lige pludselig godt spille den turnering de tidligere har sagt nej til at deltage i.
#44(Med 13 svar)
25. marts 2025 kl. 16:57
drJohansen
Men de er offentliggjort på yallas webside?
#45(Med 6 svar)
25. marts 2025 kl. 17:51
Udknud
VILDT!
Det er jo 4D skak af GL på sin vis.
Jeg tror dog ikke de kan hente 60 point på en online turnering.
Hvor mange kampe får de?
Man får som tommelfinger regel 15 point for at vinde over en modstander med samme ranking som en selv i H2H adjustment og alle må have lavere rank end GL. Så lidt napkin-math siger at de minimum skal vinde 5 kampe for at kunne hente 60 point og det er måske endda tvivlsomt.

Men Astralis kunne sgu godt bruge den closed qualifier nu.
Kan de ikke bare bytte med GL hvis GL ikke kan nå top 10 EU alligevel 😉

Det er jo for usandsynligt at MOUZ slår både G2 og EF og NaVi slår Spirit ved Blast. Det er lidt meget at bede om..

Så ville jeg sige at chancen er større for at score point ved at spille closed Qualifier til Yalla.
#46(Med 0 svar)
25. marts 2025 kl. 17:54
Udknud
Det kunne være lidt sjovt hvis Astralis og VP valgte at spille Closed qualifier og så begge hentede point nok til at overhale 3DMAX som så ville ende med at måtte melde afbud til Yalla hovedturnering fordi de skulle spille MRQ lige pludselig.. haha
Er du gal det ville give kaos i scenen 🙃
#47(Med 2 svar)
25. marts 2025 kl. 17:55
BMT
Der er også pengepræmier med. Det er en 75 kUSD turnering. Jeg ved ikke hvor meget der er til vinderen, men det må kunne rykke en del.
Jeg tror stadig at andre hold vil protestere, men lad os se hvor det ender.
#50(Med 1 svar)
25. marts 2025 kl. 18:02
JakobHelms
Man spiller 5 kampe, og får $2500 per sejr, dvs. $12.500 maks. Der er så to grupper, så der er potentielt to hold der får $12.500, mens man sagtens kan se to andre hive $10.000 hjem - eller potentielt bare en meget blandet landhandel.
#54(Med 0 svar)
25. marts 2025 kl. 18:05
Udknud
Tak, og shit... Hvis de rydder bordet må det give dem de 60 point de mangler.. lidt afhængig af modstandernes rank men det lyder som et sandsynligt scenarie 🤯🤯
#48(Med 1 svar)
25. marts 2025 kl. 17:56
drJohansen
Men kan Astralis' nederlag fra kato til GL blive justeret hvis GL spiller godt i den Kval. Kan Astralis evt. lige få en pind eller to? :)
#51(Med 0 svar)
25. marts 2025 kl. 18:03
Udknud
Hvis der er en pæn pengepræmie til vinderen så kan det da godt ende med at GL i stedet overhaler hvis de gør det alt for godt..

Men ja hvis de holder sig under Astralis, så kan det måske være som du siger... 🤯🤯
Astralis har et rimelig friskt nederlag til GL ovenikøbet ved Katowice, så jeg vil tro en højere rank til GL kan rykke noget.

Men så bliver det jo sådan en balance hvor de ikke må få for mange point til at overhale Astralis men omvendt skal have nok til at Astralis nederlag til GL bliver justeret med 1 point eller 2...

Shit det bliver komplekst det her.. hvis det ikke var komplekst nok i forvejen
#49(Med 5 svar)
25. marts 2025 kl. 18:01
JakobHelms
Kan du evt. poste et direkte link eller screenshot? Jeg kan simpelthen ikke finde en liste over inviterede til Closed Qualifier derinde, og jeg tænker at du muligvis får kigget på en af de andre turneringer - ellers er jeg i hvert fald halvblind og IT-svag i dag :-).
#52(Med 4 svar)
25. marts 2025 kl. 18:04
drJohansen
#53(Med 3 svar)
25. marts 2025 kl. 18:05
drJohansen
og så lige et par scrolls :)
#56(Med 2 svar)
25. marts 2025 kl. 18:11
JakobHelms
Tænker du på de første holdlogoer man kommer til der? Det er nemlig fra YaLLa Winter, deres turnering der allerede er færdigspillet, og ikke den kommende YaLLa Qatar :-).
#57(Med 1 svar)
25. marts 2025 kl. 18:14
drJohansen
Der står yalla compass qatar?
#58(Med 0 svar)
25. marts 2025 kl. 18:17
JakobHelms
Det hjalp at slette cookies og opdatere :-). Tak, du har helt ret. Utroligt spøjst at GamerLegion står på listen, det bør de bestemt ikke få lov til.
#55(Med 4 svar)
25. marts 2025 kl. 18:09
JakobHelms
Vil også bare lige kime ind her - det er naturligvis helt i strid med reglerne at takke nej til en invitation til Main Event og spille en Closed Qualifier. Som udgangspunkt inviteres man til en turnering, og får ikke en anden invitation, hvis man i første omgang takker nej til den invitation, man har fået. Reglerne er også meget klare om at et højere ranked hold ikke må starte under et hold, der er ranked lavere end dem - jeg er slet ikke i tvivl om at YaLLas ranked-status ville ryge, og at eventet ville ende med ikke at give point, hvis man lavede så massivt et regelbrud der endda stod til at kingmake en major-plads :-).
#59(Med 3 svar)
25. marts 2025 kl. 18:46
Udknud
Striker fra HLTV siger at de kører efter gamle regler endnu Jakob.

Han skriver det blev kun tilføjet for nylig og gælder ikke den her turnering.
#60(Med 2 svar)
25. marts 2025 kl. 18:57
JakobHelms
Der skal stadig en meget selektiv læsning af reglerne og en dårlig håndtering af dem til, hvis man skal få det til at give mening efter de regler der var aktive på invitationsdagen, sådan som jeg læser dem :-).

Det er simpelthen upassende og uhæderligt, hvis GamerLegion aktivt har forsøgt at forplumre og game invitationsprocessen med det formål at få en invitation til Closed Qualifier i stedet for direkte til Main Event.
#61(Med 1 svar)
25. marts 2025 kl. 18:55
Udknud
Ja, så må det gælde for alle i hvert fald..

Jeg stemmer stadig for at alle 4 hold tager et episk battle ved Yalla CQ om de 2 pladser! 🙃
#62(Med 0 svar)
25. marts 2025 kl. 19:02
JakobHelms
Det ville da i det mindste være en dejlig løsning, omend GamerLegion altså simpelthen ikke har noget at gøre i en kamp om de pladser :-).

Det ligner at YaLLa har (midlertidigt?) fjernet de inviterede fra deres hjemmeside. Man må håbe at der kommer en rettet lidte over inviterede hold. Ellers håber jeg at Astralis allerede sidder og er i gang med en klagemail om hvorfor det bryder reglerne uanset hvilken version af den man kigger på (DMs altid åbne hvis I skal have hjælp!).
#25(Med 1 svar)
25. marts 2025 kl. 06:15
liam
Kan astralis ikke spille yalla compass closed qualifier og få nok point
#34(Med 0 svar)
25. marts 2025 kl. 11:49
Hemandk
De er allerede med i hovedturneringen, så tænker ikke de også kan spille closed qualifier.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.