Du har nok prøvet at lave en fuld install af cs osv, men kunne ikke se udfra teksten det fremgik. Jeg ved værkstedsbaner sommetider kan fucke lidt med diverse settings, du kunne eventuelt prøve at fjerne alle og være sikker på den ikke gemmer noget i din sky osv, så du har en helt frisk bruger uden noget på. (kan huske for noget tid tilbage at nogen kunne loade andre sprites på smokes fra værkstedsbaner og senere bruge på comp. servere, ved ikke hvor meget hold der var i det).
Ovenover er nævnt at det er åbenlyst det kun er cs den er galt med, men just in case kunne du tage den farve du bruger som crosshair og sætte ind i paint og nogenlunde samme baggrund (light/gamma/vibrance etc. som i cs) og se om du også får skygger der.
Som nogen allerede har nævnt, hvis du bruger 3. parts programmer til at justere saturation og vibration. Eller måske bare nvidias egen kan du prøve at lege lidt med det. Tror jeg har set noget ligende engang før for længe siden med powerstrip hvor hvis jeg gav den max gamma og alt andet lir, at der forekom skygger under crosshair.
Håber du får løst problemet ;)