Hej gutter og gutinder! :-)
Jeg lavede et opslag i starten af sidste år (2018) hvor jeg gerne ville have jeres hjælp til at opgradere min PC (spand).. Jeg ventede på priserne faldt lidt, og fik flere penge skrabet sammen ;-)
Tænker der skal laves et okay bæst, BUT I DONT KNOW WHAT TO BUY...
Har cirka 13-15000 kroner plus minus, at gøre godt med, alt efter hvad jeg ender med at vælge kan der måske ligges ekstra til ..
Har i tankerne at købe følgende;
Processor - Intel Core i7-9700K Coffee Lake S CPU - 8 kerner 3.6 GHz
Bundkort - MSI MPG Z390 GAMING EDGE AC
RAM - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4-3200 C16 DC - 32GB
Strømforsyning - Corsair RM850 (2019) 850 Watt - 135 mm - 80 Plus Gold certified
SSD - Samsung 970 EVO Plus SSD M.2 2280 - 500GB
Kabinet - Forslag??? Hvad er godt??
Kunne godt tænke ellers at købe processor;
Intel Core i9-9900K Coffee Lake S CPU - 8 kerner 3.6 GHz
Er det worth it?
OG... Så er der det store spørgsmål grafikkortet.... Der er jo flere end for mange at vælge imellem ... :D :D
Der er jeg på bar bund... Hvad skal jeg gå efter????
Evt??
ASUS GeForce RTX 2070 SUPER ROG STRIX OC - 8GB GDDR6 RAM
ASUS GeForce RTX 2080 SUPER ROG STRIX OC - 8GB GDDR6 RAM
MSI GeForce RTX 2070 SUPER GAMING X TRIO - 8GB GDDR6 RAM
MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO - 8GB GDDR6 RAM
???????????????? :D Altså jeg er med på at 2080 er bedre, men er det prisen værd? kontra meget bedre ydelse osv?? Hvad ville i gå efter? fps ydelse, pris osv, kontra de forskellige grafikkorts?
Andre grafikkort der kan gøre en indtræden eller skal det være i blandt disse??
Så i bund og grund, er der noget overkill, underkill, noget i ville ændre på og gøre anderledes, jeres tanker angående PC'en, kom med bud på gode setups eller specifik hardware jeg burde overveje, tager imod ALT med kyshånd! :-)
*Alt bliver købt black friday, så håber at få gode priser, som gør man måske kan tage et hak bedre processor/grafikkort ;-)
Tak på forhånd for alle input's ! :-)