Hej D2
Mit navn er Elias Qader aka. ZnaQe in-game. Jeg har efter længere periode på hold nu muligheden for at søge et nyt projekt, da der var nogle forskelligheder på det sidste projekt jeg spillede på.
Jeg er 23 år og er bosat på Nordsjælland. Jeg spiller IGL og har fra dags dato omkring 3 års erfaring med at spille rollen.
Jeg er en person som arbejder hårdt, og gerne ligger ekstra timer i holdet for at se resultater.
Jeg har nogle styrker og svagheder inden for min rolle som jeg er klar over og som jeg altid arbejder på at forbedre.
I den tid jeg har spillet IGL har jeg selvfølgelig også ramt nogle forskellige præstationer, jeg vil ikke mene det er meget jeg kan prale med, men synes dog det er noget.
De tidligere projekter jeg har været del af har været præget af forskellige problemer, mest roller som ikke blev udfyldt og derfor ser jeg gerne at det projekt jeg går ind i har nogle definerede roller.
Styrker:
-Jeg ligger meget tid i strats, nades, studerer modstandere samt individuelt arbejde.
-Jeg har efter egen mening et godt read af spillet, og midrounding er nok det jeg er mest komfortabel i.
-Jeg har en god mentalitet overfor teammates og er sjældent i argumenter eller skænderier omkring personlighed på et hold.
-Jeg ligger gerne det ekstra tid eller arbejdskraft i holdet som skal til for at rykke sig fremad.
Svagheder:
-Har nogle gange problemer med tilt over min egen individuelle performance.
-Kan miste motivation hvis ikke jeg ser samme dedikation fra hold kammeraterne.
-Bliver nogen gange irriteret hvis spillere ikke lytter eller har andre tanker mens man spiller.
Jeg ligger på en elo der hedder mellem de 2100-2300, dog har jeg generelt ikke været den største faceit grinder. Det er ikke en undskyldning og jeg spiller faceit for at komme højere op i Elo da jeg ved det giver bedre muligheder.
Dog vil jeg selv mene at den elo jeg har ikke repræsentere mit niveau, da jeg giver mere end bare min individuelle performance på holdet. Og mit individuelle spil er altid omkring en 30-40% bedre på hold.
Jeg har - som tidligere beskrevet - haft projekter som har været præget af problemer, som jeg gerne ser ikke er tilfældet i det projekt jeg finder.
De præstationer jeg kan snakke om er hhv. 5-8 i fragleague regional denmark, 3-4 i metal-liga div. 1 (Dog var dette med et dødt lineup). Udover disse præstationer som kan virke små, så sidder jeg og spiller elgiganten liga div. 4
yousee - dgi-ligaen pokal række og metal-liga div 2 hvor vi er på vej ind i playoffs.
Det eneste jeg ikke har noget af, desværre, er lan erfaring, og der kommer noget af det selvfølgelig fra corona tiderne, da vi havde nogle lans planlagt på det gamle hold.
Med dette hentyder jeg selvfølgelig til, at jeg er klar på bootcamps og lans såfremt det er muligt.
Forventninger:
Jeg forventer at kunne hjælpe et igangværende projekt, som måske står og mangler en erfaren IGL eller som vil prøve kræfter med en anden IGL end nuværende.
Selvom jeg sidder og spiller i de lavere divisioner lige nu, så mener jeg selv at jeg kan spille op med dem i de højere divisioner. Derfor ser jeg gerne at mit fremtidige projekt
mindst sidder og rykker rundt i div. 1 i elgiganten ligaen eller det niveau som er lignende.
Min calling er bedst når jeg har spillere med en gamesense som er god nok til at kunne tage egne beslutninger, så forventer derfor også en hvis awareness fra spillerne på holdet.
Der skal ikke være et rolle clash på holdet når jeg kommer ind, da jeg har spillet på hold før med udefinerede roller.
Jeg har ikke noget imod at starte et projekt op, men skulle dette være tilfældet ser jeg gerne at det er inde under en org eller anden form for støtte.
Jeg har ikke planer om at finde spillere eller starte noget op med 1 eller 2 andre spillere. Der skal mindst være en core på 3-4 eller det ovenstående tilfælde.
Min forventning til holdets spillere eller organisationens mål er, at de vil lave et navn for sig selv inden for den danske og internationale scene.
Samt ville ruske til nogen af de store drenge, og har en realistisk tankegang om hvad det arbejde kræver for at komme derop.
Da jeg er på den lidt ældre side, må jeg nok også sige at jeg ikke er meget for at spille med folk under 17 år, men der kan forekomme undtagelser. Så rammer i ikke den alder kan i give mig en besked alligevel.
Der er mere som kan snakkes om - hvis dette opslag fanger jeres interesse - som ikke kan tages på skrift.
Så hvis i er intra kan i tilføje mig på
Steam:
steamcommunity.com/id/ZnaQe/
Dm mig på Twitter:
twitter.com/Sn4Qe
eller tilføje mig på discord:
Tårnborg ZnaQe#8752
Jeg sidder pt. også i en kontrakt som udløber til maj, det vil derfor sige at jeg ikke kan spille i hhv. Elgiganten ligaen, metal-ligaen eller yousee-ligaen før kontrakten udløber.
Dog har jeg mulighed for at træne med holdet og ligge alt andet tid i det, som skulle være nødvendigt ved siden af turneringer.
Dette er selvfølgelig noget som sætter lidt af en klods i spænde, men i vil ikke blive skuffede over det jeg kan bringe når først vi er i gang med turneringer.