Hey d2!
Efter et ophold internationalt, er jeg endelig vendt tilbage til den så savnet danske scene :)
Mit navn er Jonas "SchlaG", Jeg er 20 år og kommer fra Fredericia, til dagligt går jeg hjemme og leder efter arbejde :) har massere af tid til CS, som man også kan se på mine timer. Super dedikeret og ambitiøs.
Faceit Ligger jeg Lvl 10 med 2100 Elo
Har 8k Timer i CS & har været til 4-5 forskellige Lans [3x NPF, Fio-Lan, SDE & et Lokalt Lan.
Pros&Cons
Jeg er en meget stille og rolig person, mine stærke sider er helt klart kommunikation, aim, hold-spiller & god til at komme med input i løbet af kampen til en evt IGL.
- Min største svaghed er at jeg er en "emotional spiller" som skal forstås på den måde at hvis kemien / holdånden er nede, eller jeg ikke præsterer kan de effekte mig en smule, som kan mærkes på min kommunikation.
- Jeg går måske lidt for meget op i, at tingene altid skal gøres perfekt, som både kan være en svækkelse men også en styrke.
Rolle(r):
Min primære rolle er Lurker som jeg har spillet i gode 3-4 År og føler selv at det helt klart er den rolle jeg prioriter mest, men er åben til support rollen eller en all-around RIffle.
CT mæssigt er jeg rigtig stærk som Anker på bombsites.
Krav/Forventninger
- Selvfølgelig kæmpe + hvis i er en Core på 3+
- Være dedikeret så vel som motiveret til at spille & pracc.
- 4-5 ugentlige pracc's med en struktueret plan for træningerne & fokus-pointerne, istedet for at møde op tomhåndet og "bare træne" hvis det giver mening.
- Går ikke rigtig op i Faceit ranks men niveauet må gerne ligge op imod lvl 10.
Hvad i kan forvente af mig:
- God spilforståelse og stabilt aim
- God til at sætte mine teammates op til sucess.
- Tager imod konstruktiv kritik og arbejder på mine fejl
- Næsten altid Online & meget flexible med hensyn til træningstider
- Mødestabil og altid til tiden.
- Bruger tit tid på Offline server for at hjælpe med hvad end der er brug for & glemmer næsten aldrig en smoke.
- Massere og måske endda for meget fritid.
FYI's
- Lan & Bootcamps er intet problem for mig landet rundt da jeg har kørekort og bil til transport.
- Er pt i et Mixteam i Esea Open men som ikke noget problem at forlade hvis det ønskes.
Hvis det lyder som noget for jer, eller i har nogle spørgsmål, så add mig gerne på Steam :)
steamcommunity.com/id/SchlaG_Official/
Extra links:
Faceit -
faceit.com/en/players/SchlaG
Esea -
play.esea.net/users/1422669
twitter.com/SchlaGOD