[Coach søges] Flaming North esport leder efter hypeman — bliv vores 6. mand!
29. april 2025 kl. 10:44
gust2755
Flaming north Main søger coach/hypeman. Fokus på energi, struktur og ingame-sparring – hardcore anti-strat er kun et plus.

Hvem er vi?;

Rolle Spiller Alder Dust2-profil Faceit

Rifle Remmer 20 liga.dust2.dk/spillere/76561198256963415/remmer faceit.com/en/players/Remmer

Rifle Bunke 27 liga.dust2.dk/spillere/76561198160488649/bunke faceit.com/en/players/Teacher_wang

IGL poseidon 27 liga.dust2.dk/spillere/76561198019509008/poseidon.. faceit.com/en/players/PoseidonDK

Rifle Fragdk 22 liga.dust2.dk/spillere/76561198373815122/fragdk faceit.com/en/players/FragDK

AWP Nixa 23 liga.dust2.dk/spillere/76561198058801866/nixa faceit.com/en/players/NIXA-

- Pracc: tirsdag, onsdag & torsdag 18-22

- Officials: typisk tirs-/onsdag aften

- Alder: 20-27 år

- Mål: Vinde divisionen — minimum top 3 for op-/nedrykningsspil

Hvad leder vi efter?;
- Hype & call-outs – hold energien høj på Teamspeak

- Pracc-overblik – kig streams/demos og giv feedback (så ofte du kan)

- Officials – deltage i flest mulige kampe

- Game sense – veto-hjælp & anti-strat er nice-to-have, men mindset og struktur er vigtigst

Vi tilbyder;
- Seriøse og dedikerede teammates uden tilt-mentalitet

- Egen server, præmie-split og indflydelse på playbook

- Mulighed for at sætte tydeligt præg på holdets udvikling

Interesseret?;
Send en DM:

- Discord: m4jor

- Steam:
steamcommunity.com/profiles/76561199624405095/

- Twitter/X: x.com/flamingnorthCS

Eller svar her i tråden med kort intro (alder, erfaring, tidspunkter). Vi tager en hurtig snak for at mærke kemien.

Glæder os til at høre fra dig!
#1(Med 1 svar)
29. april 2025 kl. 12:26
Poseidon
Bump it up. You got to bump it up.
#2(Med 0 svar)
29. april 2025 kl. 12:44
tox
Bump bump :D

Jeg falder godt nok lidt ud for kategori med min alder af 38 og Onsdag aften er svær for mig at være aktiv på (afhænger lidt af job), men udover det så tænker jeg det ku' være fedt at tage en challenge :)

Jeg er en gammel gut fra 1.6 tiderne hvorefter jeg har spillet lidt on and off bare med mates uden det seriøse afspekt, da de ikke er så dygtige, men meget hyggelige at spille med. Efter CS2 blev en ting, så fik jeg spillet lidt mere, men føler viden er mere spændende, end selv at spille.

Jeg har altid været IGL på mine tidligere teams og har været coach og assistent coach på efterfølgende teams igennem tiden. Intet på offentlig record, så der kan jeg ikke prale.
Jeg kan ikke lade CS være mentalt og ser det smukke i spillet bare ved at kigge på det, hvilket vil sige at hltv siden og de store kampe samt tier 2 scenen bliver reglmæssigt kigget på, selvom jeg ikke spiller spillet så ofte selv.

Jeg tror jeg har set over 5000 demoer i mit liv og ser gerne flere med jer hvis mit første håndtryk skulle ha givet interesse :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.