Mit navn er Sigurd, men ingame går jeg under Retchy. jeg er 21 år og har under hele corona pandamien lagt hold cs på hylden. Jeg er nu et sted i mit liv hvor jeg er fyldt med ny energi for hold spil og for at vise DK hvad jeg dur til. Jeg har spillet cs i snart 6 år (6.250 timer) hold cs er har jeg spillet i 3 år. Jeg har masser af hold erfaring fra tidligere hold (listen er nederst) så intet problem med at spille som en enhed. Min roller er AWPer, og det har jeg pretty much været været hele min cs tid. Jeg er en meget hurtig AWPer, hvilket nok er en af mine stærkeste sider, og det håber jeg også at vise. Jeg søger et hold som er klar på Elgigant liga, og som gerne også har planer om at komme langt i det. Jeg kan pracc alle dage i ugen, og weekenden hvis det er nødvendigt.
Mine Styrker: Jeg er meget snu og kan altid adapte til situationen.
Jeg lytter 100% til hvad der bliver sagt
Jeg er lyn hurtig
Jeg tager initiativ
Mine svagheder: Jeg tilter på mig selv hvis jeg ikke preformer
Jeg har svært ved at preforme hvis jeg føler at jeg bliver dømt
Mit faceit lvl er på det her tidspunkt 6. I min bog betyder lvl ikke en skid. Jeg har spillet med op til flere i lvl 10 som jeg er 100 gange bedre end, og jeg har aldrig haft problemer med at følge med en lvl 10. Min elo er hvor den er fordi jeg ikke går alt for meget op i faceit og spiller med alle der spørger mig. dømmer man mig på elo så bare smut, så er man ikke min tid værd
Jeg kan kontaktes på twitter eller steam
twitter.com/RetchyCS
steamcommunity.com/id/RetchyDK/
faceit.com/en/players/Retchy
liste over tidliere hold:
║➛ Skive HF #1 (HiGGu, xDPiratManden, Stones, NillersTrolling)
║➛ PSYLONN (Stones, Nero, hasti, BLOMME)
║➛ Combe Esport ($t1Mp, ZnAp, Riisager, Yopii)
║➛ Scarfaces (giZZAR, ZNS, b00G11E, flomme)
║➛ ClanHurtig (Gleerup, Bech, Timmy, T3mp0ral)
║➛ Bad 1ntentions (Henne, meyer, Honse, Abj)