Tvivler det ligner mere frustration. Virker ikke som en situation man ville sige så meget i hvis det var, lucky ved jo godt hvor han er lige foran dem. Hvilke info skulle han give. Virker mere som om han tilter og siger da skulle du have tradet mig.
Det er da slet ikke unormalt at give info i den situation og endda være meget ivrig efter at få den afsted omgående. Jeg har svært ved at se andet end han dør og bare vil give info med det samme
Har aldrig nogensinde i hele xyppes karriere set ham give info sådan der før? 😅 Fair hvis jeg tager fejl men det virkede som direkte frustration. Han råber jo nærmest efter de begge er døde.
Det må bare være chok. Hvis man ser på hele runden så har Xyp9x lige skudt Misutaaa ved boxen som er deres rampe spiller. Misutaaa stod bare og holdte radio så det ligner ikke et play. ZywOo snigende ind til højre side og Xyp9x checkede ikke siden. Så skete klippet.
Tror Konfig eller Blame har haft lidt af det hvide med i kufferten, har aldrig set ham sådan her. Haha han virker helt vild lidt som jackzzz det kan være youtube.com/watch?v=HyKYRaElJ_E laver comeback nu. 😂
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.