Hvad fanden er det jeg sidder og læser?
Jeg er overhovedet ikke tilhænger hoppe ind i samtaler, omkring konflikter på dust2. og da slet ikke noget der ligner at en spiller bare vil se efter spot til ligaen.
- B68 lad mig lige gøre 3 grundlæggende ting helt freaking klart for dig, så du ikke kan bruge dem som argumenter mere, fordi tror satme du pisser mange folk af p.t.
1. DER ER IKKE NOGET DER HEDDER STJÆLE ESPORT SPILLERE.
Har du haft spillerne under kontrakt, så er de bundet, og committed til dit esport hold, medmindre noget i kontrakten ikke overholdes. har du ikke haft dem under kontrakt, eller under skriftlige aftale, via deres familier, så er det en risiko, du har løbet. ikke Code4, eller Akis, ELLER spillerne. Det er 100% din egen skyld, så stop med at pege fingre omkring pis og papir. Det er simpelthen direkte pinligt og uprofessionelt af en anden verden at se på. det eneste du gør lige nu, er at sikre dig at flere spillere tænker en ekstra gang, før de overvejer at spille for dit hold fremadrettet, OG IKKE PÅ DEN GODE MÅDE.
2. TRYGHED OG SOCIAL SIKKERHED
Akis har allerede lukket samtalen ved at skrive du kan klage på deres mail, så stop den fucking der altså... Det er tydeligt at spillerne, og organisationen er nået til enighed, om du ikke gav dem, tryghed og eller overholdte de løfter du har givet til dem. Det er absolut faktum, uanset om det er løgn eller ej. så fiks attituden, og stop med at tud. fokusere på at tingene er som de skal være fremadrettet, og bounce back i stedet for det mudderkast du sidder og gør lige nu. det kan da pisse enhver ejer, spiller og læser fuldstændig af.
3. HOLD TINGENE PRIVAT, OG KOM SÅ VIDERE
Hvis du ikke kan have en privat samtale mellem spillere eller organisationen uden at gøre den public, og opføre dig som en abe på sociale medier, så skal du genoverveje din status som ejer af esportshold. Alle ejere har kontroversielle situationer på sociale medier, blogs, m.v. men det giver dig ikke retten til at opføre dig, som en bitter mand, mod folk der prøver at komme frem på scenen. OG DA SLET IKKE OFFENTLIGT SOM DU GØR NU, DU SKULLE SKAMME DIG. har du et fucking problem så tag den i privat, eller kom videre i livet.
Nå nu er det ude af brystet. beklager det sure opstød. hav en ellers rigtig god jul alle sammen :-P