søger en main riffler der kan skyde hoveder
20. april 2023 kl. 18:35
Ano__
Vi er fire gutter som i øjeblikket er på jagt efter det sidste medlem til at fuldføre vores konkurrencedygtige hold. Vi prøver finde sidste mand til faceit (hygge hold) som har tre træningssessioner planlagt hver uge.

Holdet lige består af

-Ano (Mig)
-Anything
-Azorbs
-føj

Som alle har en fin spilmekanikken og har en stor forståelse hvordan strategierne skal udfør.
Vi er ivrige efter at finde nogen, der deler deres entusiasme for spillet og er villig til at dedikere tid og kræfter på at forbedre deres færdigheder. Vi leder efter en, der er engageret i teamets succes og har en positiv indstilling til teamwork og kommunikation.

Holdet øver tre gange om ugen, hvilket inkluderer gennemgang af gentagelser, at strategierne og hvis man har lyst, kan man også analyse eget gamepla.

Hvis du er dedikeret spiller, der leder efter et hold at være med, kan dette være en glimrende mulighed for dig. Vi er åbent og modtagligt for hvor en du bor I Danmark og vi er villige til at arbejde med alle, der brænder for spillet og villige til at lære.

Så hvis du tror, du har det, der skal til for at blive det sidste medlem af dette team, så tøv ikke med at tage fat og vise os hvad du har. Hvem ved, du kan være den manglende brik, der tager dette hold.
Du skal være lvl 5+ på faceit som er et krav.

skal du bare skrive dine kontakt informationer som jeg ikke har

eller jeg har men eneste du skal sætte ind
#1(Med 0 svar)
20. april 2023 kl. 18:44
Ano__
kontakt på discord: Ano#6412
#2(Med 0 svar)
22. april 2023 kl. 16:49
Bukzu2k
det er mig jeg kan skyde hoveder
#3(Med 0 svar)
22. april 2023 kl. 18:37
Ano__
SØGER STADIG
#4(Med 0 svar)
24. april 2023 kl. 04:07
piratpreben
Har skrevet piratpreben#7574
#5(Med 0 svar)
25. april 2023 kl. 18:07
Ano__
søgere stadig
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.