Vi leder efter 3 dedikerede spillere til vores CS2 hold
18. april 2025 kl. 14:55
-necrophilia
Hej!
Vi leder efter 3 dedikerede spillere til vores CS2-hold – specifikt en lurker/anker, en support og en entry.
Vi er to spillere, der spiller rigtig meget Faceit og har en stor passion for Counter-Strike. Vi går all-in, men bevarer stadig en god stemning og kommunikation. Vi har længe talt om at finde et fast full-stack hold, fordi vi bruger meget tid på at tænke i taktikker og holdspil. Vi vil gerne tage det seriøst og opbygge noget stabilt.

Jeg er IGL, og min mate Anders er AWP’er. Jeg har masser af ideer og strategier, som jeg glæder mig til at implementere. Når man har en passion for noget, så giver man det alt, og det gælder også her. Som IGL planlægger jeg grundigt – jeg laver ikke bare hurtige calls for at fylde pladsen. Jeg tager ansvar for at skabe et struktureret spil og en plan, der passer til holdet.

I starten bliver det stille og roligt, fordi jeg skal lære jeres spillestil at kende, finde ud af hvad der giver mening for os, og derefter bygge vores executes og setups op. Vi planlægger daglig eller hver-anden-dag pracc, og vi er online næsten hele dagen, så det kræver også, at du har tid og lyst til at gå all-in.

Vores map pool som hold er bred – vi vil spille alle maps. Individuelt spiller vi mest Ancient, Anubis og Mirage i soloQ, men som team vil vi træne op til at kunne performe på alt.

Noget vi lægger vægt på:

Vi starter hver dag med varm op, træning

Vi forventer, at du også er villig til at lære mere om din rolle.

Vi forventer, at du bidrager til god kommunikation og et seriøst mindset.

Vi ønsker ikke tilting, men konstruktiv kritik og god stemning.

Vi planlægger at deltage i turneringer som Powerligaen, ESEA og lignende, men vigtigst lige nu er, at du matcher vores ambitioner, tidsforbrug og passion.

Hvis det lyder som noget for dig – så skriv! Vi vil virkelig gerne bygge noget stort sammen med de rette mennesker discord: doky452
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.