BILLETSALGET TIL DEN STORE FINALE ER ÅBENT
LIVE
jeg søger hold
12. juli 2024 kl. 02:37
syhler12
Mit navn er Magnus, jeg er 15 år gammel og bor på Lolland. Jeg skriver til jer, fordi jeg ønsker at tage min passion for Counter-Strike til et nyt niveau og begynde at tage spillet meget mere seriøst.

Jeg har tidligere deltaget i e-sport, hvor jeg fandt ud af, at det virkelig var noget for mig. Derfor søger jeg nu et hold, hvor jeg kan spille turneringer og være en del af hele e-sportsmiljøet. Jeg ser mig selv som en humørbombe, der spreder god energi til holdet, uanset om vi vinder eller taber.

Jeg tager spillet meget seriøst og har ambitioner om at nå så langt som muligt med det rette hold. Mit nuværende niveau er primært 9-10, men jeg er overbevist om, at jeg kan nå højere med de rigtige holdkammerater.

Som person er jeg sød, venlig og rar, og når jeg sætter mig et mål, arbejder jeg hårdt for at nå det. Jeg er klar til at træne og spille både i weekenderne og hver dag efter skole.

Jeg håber, I vil overveje mig som en potentiel spiller på jeres hold. Jeg ser frem til muligheden for at bidrage med min energi og dedikation.

Med venlig hilsen,
Magnus

kontakt mig på steam steamcommunity.com/profiles/76561199023044019/
discord syhler12
twitter x.com/Syhler12
#1(Med 0 svar)
12. juli 2024 kl. 16:30
TruaXGOD
Rigtig fin ansøgning.
Håber du finder et hold :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.