Sukkerzhok søger hold!
28. november 2024 kl. 11:37
Sukkerzhok
Halløjsa
Mit navn er Sofie Brøndum, bedre kendt som Sukkerzhok. Jeg er 20 år gammel, og kommer fra Nordjylland. Til dagligt brænder jeg for at spille cs, men udover det laver jeg ikke det store lige pt. Jeg er meget ny indenfor hold cs, da jeg først startede på et hold tilbage i Januar måned i år, men jeg elsker alt ved det. Som person er jeg meget smilede, og ligger utrolig meget vægt i, at vi som hold har det godt med hinanden. Da jeg ligger ret meget tid i cs, kan jeg derfor nærmest også pracce alle ugens dage, alt efter hvad der ønskes.

Jeg har tidligere haft spillet på Crystal.Onyx og Unsigned Fraggers, hvor jeg virkelig har lært en del. Indenfor Powerligaen har jeg dermed 2 sæsoner i 4. div og 1 enkelt sæson i 3. div. Jeg har kun erfaring indenfor riffelrollen, så det er også det jeg søger! Samt så søger jeg også kun 3. div og op - ved mindre det rette tilbud under kommer.

Min faceit elo pt er : 2550
Mine tidligere sæsoner : powerstats.dk/player/76561198905721997

Hvis i har andre spørgsmål eller vil vide mere om mig, så er i mere end velkommen til at kontakte mig på X, Steam eller Discord.
X : x.com/Sukkerzhok
Discord : sukkerzhok.
Steam : steamcommunity.com/id/gamergrill321/
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.