KÆMPE FEST I VENTE: KØB BILLET TIL POWER LIGAENS FINALE DEN 23. NOVEMBER
LIVE
XZek SØGER HOLD
15. november 2024 kl. 10:41
DiceDK
Hey, XZek her, jeg søger hold!

Info om mig:
Navn: Nicolai Søgaard
Alder: 22 år
Fra: Nordjylland
Arbejde: Fuldtid på en folkeskole

Kontakt muligheder:
Twitter: x.com/XZek_CS
Steam: steamcommunity.com/id/OfficialXZek/
Discord: XZek#8785

In-game info:
Powerliga erfaring:
powerstats.dk/player/76561198297876304
Lan erfaring:
Gamebox Festival Herning 2024 hvor jeg deltog i main turneringen, hos Sørby Light.

Faceit:
faceit.com/en/players/XZek

6000+ timer

Roller:
Jeg spiller Anker/lurker (Yderpunkt) positioner, det er her jeg trives bedst og hvor jeg har mest erfaring.
Jeg mener at jeg er en stærk spiller i disse positioner og jeg ved hvordan jeg kan bidrage til mit hold, hiv med mig på en trial så skal i se løjer!

Jeg har mulighed for at træne 3 gange i ugen helst fra 18:00-21:00, hvilke dage det bliver er op til fælles beslutning på holdet.
Derudover er der selvfølgelig mulighed for at skemalægge officials, cups, åbne kvals osv. osv.

Jeg er en frisk gut som elsker en god udfordring, og stræber mig altid på at forbedre mit spil og min bidragelse til holdet.
Jeg er altid klar på at arbejde hårdt for at overkomme udfordringer og styrke mig selv og holdet.

Tøv ikke med at smid en DM så finder vi ud af noget med en samtale, hvor i og jeg kan få svar på flere ting.

Ser frem til at hører fra jer!
#1(Med 1 svar)
15. november 2024 kl. 10:55
nick698b
Kæmpe +rep
Mega nice gut og brænder virkelig for at udvikle sig selv og hjælpe holdet med at opnå deres mål, derudover hjælper han virkelig de små maskiner med at udvikle sig.
#2(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 10:59
DiceDK
<3
#3(Med 0 svar)
15. november 2024 kl. 21:05
Unichester
+Rep dejlig mand <3
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.