BILLETSALGET LUKKER ONSDAG: KØB BILLET TIL POWER LIGAENS FINALE NU!
01D : 22T : 26M : 32S
Schlag Søger nyt hjem <3
18. november 2024 kl. 22:19
SchlaG
Hej, mit navn er Jonas "Schlag" Jeg er 24 år gammel, bosat i Frederciai og arbejder til dagligt i Coop365

Jeg har for nyligt forladt Prestige Esports, efter en skuffende 4 plads i 3Div D og er nu på udkig efter nye muligheder som rifler. Jeg har over 13.000 timer og har solid erfaring i 2 & 3division.

Jeg søger et seriøst hold, hvor jeg kan bidrage med mine evner og erfaringer som rifler. Jeg er meget dedikeret og klar til at træne og udvikle mig som spiller.
Faceit - 2300 Elo Faceit - faceit.com/en/players/Schlag (er ikke den store faceit grinder, men prøver at få grindet lidt her i off-season)
Powerstats - powerstats.dk/player/76561198278907504

Hvad I kan forvente af mig:
Jeg er mødepligtig og engageret.
Ikke sky for at ligge tid til egen udvikling dagligt (såsom DM, Pro & Egne Demoer)
Jeg kommer altid med godt humør og energi, der kan løfte teamet.
Jeg bidrager altid til praccs med min egen erfaring fra tidligere projekter
Jeg er en kommunikativ spiller.
Jeg har ambitioner om at blive professionel og er klar til at lægge den nødvendige tid og indsats i træning og udvikling.

Hvad jeg forventer af jer:
Gerne et etableret lineup (dog ikke et krav)
I er seriøse og har et Power spot ledigt.
I træner minimum 4 gange om ugen.
I lægger vægt på sammenhold og har en god kemi sammen

Hvis det lyder som noget der vækker interresse, så endelig ikke tøv med at tage fat i mig på Steam / Twitter

Twitter : x.com/SchlaGOD
Steam : steamcommunity.com/id/SchlagCS/
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.