Analytiker/Coach søger hold
30. januar 2025 kl. 17:06
KRONE
Analytiker/Coach søger hold.

Jeg søger et hold som mangler en analytiker/coach. Da jeg savner mere seriøs cs, jeg har haft en længere pause.

Jeg hedder KRONE ingame, jeg er 32 og fra Odense, min tid går med fuldtidsarbejde, træning og familie. Jeg arbejder om natten, så har ikke mulighed for at sidde med til træninger, jeg er online fra 16-19 normalt, og i weekenderne

men kan fra kl 20.30 sidde på discord/ts via min telefon på arbejdet og kan se twitch, youtube osv

Jeg har aldrig nået det ville inde for cs, har spillet i diverse turneringer og ligaer dog aldrig blevet til mere end det.

Jeg har fungeret som caller på næsten alle hold, jeg har spillet på, derfor føler jeg en analytiker/coach rolle vil passe mig fint. Jeg ser utroligt meget cs. Jeg har spillet siden 1,6.

Jeg kan bedst lide at der vil blive spillet en strukturet måde med default og executes.

Jeg har altid gået meget op i granater, trade kills og gode ct positioneringer / t post plants Så det er nået jeg ser bliver øvet og gået meget op i.

Ct siden synes jeg tit folk glemmer når man snakker taktikker, men det er en del jeg går meget op i da jeg mener man virkelig kan få sparket en masse forståelse og god kommunikation hurtig frem på et hold via ct siden.

Jeg vil komme til at stille krav om diverse ting til træning, som at der skal opvarmes med dm osv, og der vil også blive givet "lektier" ud til nogle træninger med eks. granater der skal øves.

Jeg går meget op i kommunikation da det kan vinde en kamp på egen hånd.

Min klart stærkeste side ved rollen som caller/coach har altid været at jeg er yderst god til at se de fejl og gode ting der bliver lavet i løbet af en kamp.

Jeg vil kunne hjælpe med taktikker, fejl og gode ting der bliver lavet ingame, hjælpe med planlægning af træning hold og individuelt. og sikkert også mange andre ting.

Jeg har ikke krav til alder på jeres spillere. Men folk skal have tiden, være modne og have lysten til at kunne spille en masse cs. jeg har coachet spillere mellem 13 til min egen alder

Jeg søger et hold som er etableret og har spillet samme længe. ser helst i er over 2 div. Powerligaen.

Et hold med ambitioner som vil noget med cs, det vil sige i vil bruge tid på cs egen træning, og en masse tid på taktikker og et hold der selv bidrager til det. hivs det er analytiker i mangler kan jeg ikke se demoer osv, hvis i ikke selv gider se dem

I spiller gerne 4-5 gange om ugen. og har ambitioner

I ligger alle på over 40 timer på 2 uger og ja det er et krav.

Jeg forventer at alle spillere ser nogle af deres demoer, at man kan basic granater og at det er noget man som hold øver

Og den obligatoriske ingen whine og dårlig kemi. Har været i gamet mange år så er god til at sætte mig igennem hvis der er ved at blive børnehave snak.

Mit sidste hold jeg coachede var Multihunters, hvor jeg ca var coach i +- 1 år. det er nogle år siden, meget i cs er sket siden og skal selv opdateres på nogle ting.

vi vandt først 2 div dust2 liga og røg i 1 div og blev nr. 4 i Dust2 ligaen.

Sæsonen efter bliv vi nr 2 med en 8-1 score, men tabte i play off til sørby main.

Vi deltog i OMEN ATLANTIC CHALLENGE EUROPEAN QUALIFIER hvor vi blev slået ud af PACT_gg.

esea open sæson 32 hvor vi gik i slutspillet efter 15-1 score.

Jeg kan kontaktes på steam: steamcommunity.com/id/OFFICIALKRONE for en snak.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.