Fortress Main søger IGL tryouts!
5. februar 2025 kl. 12:13
FolsomFuckboii
Op til transfer søger vi IGL'er der kunne være interesserede i at tryout'e for Fortress!

Fortress er en esportsorganisation der er centreret omkring talentudvikling, og fungerer som overbygning til Fredericia Esport. Fortress har desuden gode forbindelser med Masonic, da en del af folkene bag Masonic er involveret i begge organisationer. Vi kan derfor tilbyde gode udviklingsmuligheder for interesserede spillere, og derudover en række gunstige forhold som:

- Gratis licenser.
- Fysiske bootcampfaciliteter i Fredericia og København.
- Mulighed for fuld forplejning, tilskud til transport og overnatningsmuligheder under bootcamp.
- 50% af deltageromkostninger til LANs betalt.
- Servers, ts, etc.

Som udgangspunkt er jeg interesseret i alle der tænker de kan opnå et godt resultat i 2. division, og som på sigt stiler efter at spille 1. division/Powerliga. Vigtigtst er at man kan tage ansvar både inde og uden for serveren, og kan finde ud af at samarbejde og kommunikere med coaches og manager. Desuden ser jeg gerne at man som IGL er det gode eksempel, der viser vejen for sit team, og holder humøret højt. Elo er mindre vigtigt, men et godt pejlemærke er hvis man er 2500+.

I øjeblikket træner vi 4 dage i ugen, men det vil vil være op til forhandling.

Her er lidt om dine coaches:

Morten "Følsom" Juul, 35 år, har spillet CS siden betaen, og trænet i 4-5 år for Copenhagen Esport og WOPA. Senest har jeg trænet WOPA Impact, men også forskellige Copenhagen Esport hold i 2. og 3. div. Som træner er jeg mest faciliterende, men bruger også meget tid på mental- og performancetræning. Jeg har desuden været formand i Copenhagen Esport.

Sigurd 'buNNy' Fritzbøger: 21 år, spillet for WOPA, CEPTER osv. Primære spiltekniske træner.

Interesseret i en tryout? Send en besked på Discord til folsomf med følgende info:

- Navn
- Alder
- Elo
-Tidligere holderfaring
-Lidt om dig

Tryouts starter løbende
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.