Poseidon Søger nyt hold
9. marts 2025 kl. 21:51
Poseidon
Hey!
Navn: Frederik 'Poseidon' Svendsen.
2600 elo i skrivende stund.
Poseidon:
Jeg er en munter person, der er klar på den værste. Som samtidig også kan være hårdfør og vise min "charme". Give og tage kritik.
Bruger meget af min tid på at se mine egne POV efter scrims og officielle kampe. Jeg sætter pris på når mit hold ligger tid i det, da vi alle begår fejl og alle kan forbedre sig med mere forberedelse. Ser demoer på modstandere og er altid klar på en DM/demo session.
Roller:
Riffler med priotet på sammenspil med arbejdsgruppen. Jeg er klar på den passive og aggressive rolle. Har meget erfaring som IGL, med god struktur og med erfaring i 1divs hold spil.
Erfaring:
3div 7 sæsoner spiller.
4div 3 sæsoner spiller.
1div 2 sæsoner coach (hyperion og Aab)
Jeg er åben for et nyt projekt, der skal bygges op for "bunden" så at sige. Eller at jeg hopper med på et allerede etableret hold.
Jeg er klar på 4 pracc dage, samt spille Powerligaen og en ekstra turnering online. Klar på bootcamp og LAN over hele landet.

Hvad forventer jeg af holdet?
Jeg forventer et seriøst lineup, der bruger sin tid rigtigt inde for holdCS.
Jeg går ind for vi alle har det godt sammen, og vi kan danne os et fællesskab, der styrker vores spil.
Forventer et niveau der kan holde sig i 3div, hvor jeg kan se forventningen om at oprykke, via en eller to sæsoner.
#1(Med 0 svar)
9. marts 2025 kl. 21:53
Poseidon
Har en mulighed for et bagland også, hvis det skulle have interesse ^^
Kan kontaktes på:
x.com/ThePoseidonCS
steamcommunity.com/profiles/76561198019509008/
Discord: poseidoncs1337
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.