At folk gider gennemleve vanilla igen :D -
Personligt, ja det var en fed tid med at grinde 10 timer for 2 timers raid :)
Casual, er det vel fint nok, men er kun glad for udviklingen der er sket henover tiden med hensyn til hardcore raiding, der var for mange ting man ligesom blev nød til at farme for at ligge på toppen af poppen (Flash, pots, runes, scrolls, food enchants w/e -)
Men hvis de formår at lave den bedre end den (Emerald Dream Feenix) Lavede, så +1 for det.
Den prøvede jeg af igen, indtil jeg faktisk kom i tanke om hvorfor det lige var at vanilla er så "tids krævende" ikke at det gør noget, har spillet, spillet i 10 år. Men det for tidskrævende i forhold til raid forberedelse -
Men stadig held og lykke og hf til dem som hopper der ind -
til gængæld var det sociale aspect meget mere venligt dengang og samarbejdsvillig - Håber det blir/er det samme for jer - fordi så nyd det :)
(og fuck det nye wow - AP & what not det til grin virkelig - Malk koen og sluk ned)
Hvis ingen kender denne site, har de lavet et (Private server armory) -> Her et link
realmplayers.com/CharacterViewer.aspx?realm..Det godt nok fra min profil, men rod lidt rundt på siden og i finder sku nok ud af hvordan man skifter realm osv til at tjekke - :)