Hej Dust2!
Mit navn er Sebastian Mortensen, jeg er 20 år og bor pt hjemme på Islands Brygge.
In-game går jeg under nicknamet ''SEBM1337'', og hvis du evt. kender mig fra min stream - så please - dont judge me. På streamen spiller jeg på en HELT anden måde en jeg normalt gør, da jeg spiller for at underholde, og altså generelt tager nogle dumme chancer for at lave et fedt play. Så igen, døm mig venligst ikke udfra det, da jeg er en fuldt fokuseret og taktisk god spiller når jeg spiller når jeg ikke sidder og hygge-streamer.
På det seneste har jeg haft en voksende motivation til at udrette noget i CS. Dermed, har jeg også lagt en del mere tid i spillet, hvor jeg pt streamer 20-30 timer om ugen, CS udelukkende, og også spiller 10-20 timer FACEIT/ESEA udenfor streamen. Udover det, bruger jeg også en del tid på en privat server, hvor jeg udforsker nye smokes, vinkler, setups og ligende.
Eftersom jeg har spillet en større del her i det nye år, føler jeg også at mit niveau er steget en helt del, og det er netop derfor jeg leder efter et hold nu, da jeg føler jeg har potentiale til at følge med på et bare nogenlunde niveau og stadig kan udvikle mig - det er bare en smule svært, når man sidder og spiller 5-6-7 pugs hver eneste dag, og føler at jeg bliver holdt en lille smule tilbage af, ikke at have 4 andre gutter at forbedre mig med, og udvikle den del samtidigt.
FACEIT: 1700-1800 elo -
faceit.com/en/players/SEBM1337
ESEA: B- med 12-13 RWS (først begyndt at grinde nu, har ret få games) -
play.esea.net/users/1219633
Generelt er jeg faktisk slet ikke en ret god pug-spiller, der bare flyver rundt med hovedet i hånden og gør mærkelige ting.. Er meget mere til den taktiske del af CS, den organiserede del på et hold, hvor man spiller sammen og ikke bare kører sit eget spil som man typisk gør i FACEIT/ESEA.
På ingame-plan, er jeg en gut der er klar til at ofre det meste for sine teammates (med måde, selvfølgelig). Jeg ser et hold som et HOLD. Et team, som vinder sammen, og taber sammen. Samtidig, når der opstår problemer er jeg voksen nok, til at kunne se objektivt på ethvert problem, og er klar på at fixe det sammen. Min stærkeste side, vil jeg helt klart mene er den taktiske del og problemløsning. Jeg er virkelig god til at se, når der går noget galt, hvad præcist der egentlig går galt, og kan hermed hjælpe en stor del med at løse vores problemer - så at vi bliver bedre som et hold. Jeg mener også selv jeg generelt har et rigtig godt read på hvad der sker på serveren, udfra hvilke informationer vi nu får i løbet af runden, og dermed kan hjælpe calleren mid-round med hvor vi burde ende / hvor de højst sandsynligt står og hvilket setup de har.
Rollemæssigt har jeg spillet rigtig meget forskelligt, da jeg de sidste måneder udelukkende har spillet pugs/streamet/været til LANs med mix hold. Jeg er selvfølgelig klar til at dedikere mig til én bestemt rolle, men om det er entryfragger, 2nd entry, awp'er, lurker eller supportspiller er jeg egentlig rimelig åben overfor, så længe det ikke er som caller - jeg har sådan set bare prøvet at holde mig all-around god, så jeg har størst mulighed for at finde et hold og alligevel gerne vil tilpasse mig for holdets bedste.
Tidsmæssigt angående praccs er jeg super åben, da jeg ''arbejder'' fuldtid med min stream/casting/gaming relaterede ting. Så hvis I har tid til at pracce 6 gange om ugen, så er jeg klar på det, om det så er fra 12-18 eller 16-23 - min motivation og dedikation er der, spørgsmålet er bare hvor meget tid mit kommende hold er klar på at ligge i det!
Personligt, har jeg på det lange sigt høje ambitioner. For at give jer den bedst mulige forklaring på hvad jeg sigter efter, har jeg valgt lidt utraditionelt at lave en ''tidslinje'' med mine målsætninger. Bemærk dog, det er slet ikke vejledende til punkt og prikke, det er bare for at give det bedste indblik i hvad jeg sigter efter.
12-24 måneder - stabilt top 10 hold i DK
6-12 måneder - top ~11-17 DK
Inden for rimelig tid (i hvert fald inden 6 måneder), når jeg har fundet et hold: Contender til de forskellige danske ting der er top 15-30 hold i, og være et hold, som folk godt ved kan skyde igen.
Hvis nogle af jer får nogle ''alarmklokker'' angående at jeg streamer, så er jeg selvfølgelig klar over at jeg ikke skal streame vores praccs, men håber på at kunne streame officials, med ~2min+ delay (hvis det er OK med jer). Har lige været til CG-LAN hvor jeg streamede og også SNP i november, og selv der kunne jeg sagtens abstrahere fra det, og fokusere 110%, så det skal i IKKE være i tvivl om
Til sidst, vil jeg gerne lige tilføje, at jeg er en spiller/person som kan være FULDSTÆNDIG fokuseret og seriøs, og generelt får af vide at jeg skaber et ''godt miljø'' og er positiv omkring diverse ting der nu opstår. Det skal ikke misforstås som noget selvhøjtideligt pis, sådan er jeg virkelig ikke, men jeg fremhæver bare mine ''strengths'' så godt jeg kan! :)
For at kontakte mig, ville jeg have nemmest ved en ansøgning & besked over facebook:
facebook.com/sebMEISTEREN
- eller at I smider jeres steamprofil her i tråden / sender den til mig privat hvis jeres søgning efter en spiller er tys tys :-D
Tak for din tid, hvis du stadig læser med, det blev en smule langt har jeg på fornemmelsen.. Seb out!