emilio:D
LUL
Hvorfor er der ikke nogen der smider ham af helvedes til??
hvorfor skulle de? de var på lan da dette skete, og hvis du tror han hacker, så bring dine beviser ellers burde du være stille og prøve at kæmpe dig op af silverelite
efter klips begyndte og komme ud på diverse fora, hentede vi straks demoen og så dem igennem.
Vi har KUN dette ene klip, som lige umiddelbart kan se lidt underligt ud. Og må deraf kun konstatere der må være tale om troll.
Vi har KUN dette ene klip, som lige umiddelbart kan se lidt underligt ud. Og må deraf kun konstatere der må være tale om troll.
Amen nu stopper folk. Alle kan se han laver det for sjovt, også sidder han på stages computer(SELF SNYDER HAN IKKE!)
:)
:)
Hvis han laver sjov er han også for dum med hans historie, så jeg vælger at tro han ikke laver sjov og der reelt er urent trav med her.
Se på Shox og ham der spillede/spiller for CLG (Kan ikke lige huske hvad han hedder eller stadige spiller :))
De lavede alle sjov med det, efter de er blevet beskyldt
Om han har snydt eller ej er fuldstændig lige meget, han laver lidt sjov med hans VAC. Det kan man jo kun grine af :)
De lavede alle sjov med det, efter de er blevet beskyldt
Om han har snydt eller ej er fuldstændig lige meget, han laver lidt sjov med hans VAC. Det kan man jo kun grine af :)
Tror ikke det er snyd, men man må også gerne have lidt situationsfornemmelse, og sidde og få seerne til at tro noget, efter han lige er blevet unbanned for det..
Forstår bare ikke hvorfor folk er så like alle pros snyder. Alle kan se han laver sjov og det er sjovt. Ved ikke hvorfor der er noget galt i det, Valve må jo vac han igen så. Hvis det er tilfældet at han snyder
Spørgsmålet er bare at han er utrolig præcis? :D Det er ikke bare random forsøg på flicks. Det tror jeg ikke på :)
For det første sidder han på stages Computer, og det er ikke præcis overhovedet. Du ser jo ikke han logger on på kroppen eller noget. Han laver jo bare cirkler rundt om den første og den eneste han er i nærheden på :D
Men tror næppe at Emilio vil tage til sådan et "kæmpe" event, alle ved han tager der til og de kender hans ry. Også snyde, så dum er han altså ikke
Men tror næppe at Emilio vil tage til sådan et "kæmpe" event, alle ved han tager der til og de kender hans ry. Også snyde, så dum er han altså ikke
Bare fordi de sidder på stage computers gør det ikke svære at snyde, du kan få cheats igennem dine hardware, workshoppen osv.
Det gør det da langt sværere. Han skal gøre så meget for at få det "ned", så skal han sørge for at ingen af admins bag dem ser det.
Og self ser Admins efter om der er noget på det ikke skal være der
Og med hvor han er, er jo calls og gamesens. Du kan se han spotter 2 rampe, løber ned og clear halvt rampe. Derefter hører han ham oppe "KO gangen"
Derfor gætter han er ved et common spot lige der ved vægen til venstre med den info og gamesens han har
:D
Og self ser Admins efter om der er noget på det ikke skal være der
Og med hvor han er, er jo calls og gamesens. Du kan se han spotter 2 rampe, løber ned og clear halvt rampe. Derefter hører han ham oppe "KO gangen"
Derfor gætter han er ved et common spot lige der ved vægen til venstre med den info og gamesens han har
:D
Er vi enige om han sidder på scenen og gamer? Selvfølgelig snyder han ikke foran +200 publikum :D
Det er rygter, og rygterne gik også kun på at han sad og snød på hans egen PC og ikke oppe på scenen.
Der står da ikke noget om at det var på scenen? Tvivler meget på at han sad med wallhack på scenen når din skærm også blev streamet live ud tilskuerne. Alle ville have set det.
youtu.be/S5mOCwkv53w?t=778
Som du kan se der.
youtu.be/S5mOCwkv53w?t=778
Som du kan se der.
dog var deerr ikke individiuel skærm i år, man kunne kun se streamen.
Hvilket er endnu en omgang amatør setup fra cph games..
Originalt var det også sådan, men spillerne mistede 50-100 fps ved dublicate af skærm og så gad de ikke spille på scenen, hvis det skulle være sådan. Derfor kunne man kun se stream billedet på skærmene nede foran.
Real?
Nu var jeg der ikke, men de måtte vel have en storskærm til streamen over scenen, korrekt? Så giver det da ingen mening at vise selv samme stream på skærmene under i stedet for hver enkelte spillers perspektiv sådan som det plejer at fungere. Håber da de havde en god grund.
Nu var jeg der ikke, men de måtte vel have en storskærm til streamen over scenen, korrekt? Så giver det da ingen mening at vise selv samme stream på skærmene under i stedet for hver enkelte spillers perspektiv sådan som det plejer at fungere. Håber da de havde en god grund.
Haha well, så må de vel anskaffe nogen fornuftige computere til scenen næste gang.
Kan ihvertfald sige at min PC som er forholdsvis skrald kan da sagtens køre dual screen, også hvis jeg sætter den til at vise CSGO på begge mine skærme samtidig. Så det må da godt nok have været noget pis de fik fra Dreamhack hvis de ikke kan trække det.
Det stoppede da ham ikke sidste gang? Det stoppede heller ikke KQLY...
Der er jo ingen beviser for at KQLY snød på LAN, så vidt jeg ved. Den eneste udtalelse han kom med, var vel at han testede det i MM?
Nej, men han brugte et privat hack, (det samme som emilio). Som er et ret dyrt hack, som skulle være undetected, fra alle anticheat systemer. Tror du selv på han vil skaffe sig sådan et hack, og så bare "teste det i MM"? Man kan skaffe et hack til 10 dollar, som ikke bliver detected af VAC, hvis han bare vil prøve det, hvad er grunden til at skaffe et special lavet et? Så er der også et par demo'er fra nogle pro kampe fra ham, hvor han får omkring 1.5 KR i flere kampe i samme turnering, med HS% på 90+ fra 2012 eller 13. Hvilket ser ekstremt suspect ud.
supex0, som er samme mand der hævdede at en masse professionelle brugte hans snyd og de ville blive busted, det skete bare aldrig..
Her er KQLY's statement, hurtigt oversat til engelsk af en reddit bruger reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/2n0x6r/state..
Her er KQLY's statement, hurtigt oversat til engelsk af en reddit bruger reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/2n0x6r/state..
Hvad er din pointe, han siger selv han tjener mange penge på at sælge hans cheat, ofc bliver de ikke taget, det er ikke sværere at skaffe undetected cheats. Vælger du direkte at tro på alt hvad han siger? En pro spiller er ikke dum nok til at teste cheats på en main acc når han 100% har minimum en alt acc.
Læs #65. Er du selv af den overbevisning, at der er mange professionelle der snyder?
Jeg tror stadig der er en rimelig chance for at pro's fra toppen snyder, men jeg tror det er blevet meget begrænset for hvad det var tilbage for 2 år siden. Der er bare nogle af de clips fra pros jeg ikke kan forklare, hvilket for mig til at tro de måske snyder, og andre clips , som da denis tror jeg det var, skiftede hans mus ud mid-game, med en mus som allerede var plugget i. Men som sagt, der kommer færre og færre af disse "tilfælde" så håber det er på vej i den rigtige retning
Hvilken retning skulle det være på vej væk fra? Dine konspirationsteorier feeded fra Dan M? Hvem skulle have snydt og stoppet? Jeg har ikke set nogen falde i niveau aimwise eller ingame IQ, jeg har heller ikke set nogen stoppe som professionel for 2 år siden, som skulle være under mistanke for snyd.
Der skete også ting i 1.6 som man ikke kan forklare. Det er vidt forskellige individer, der har spillet cs i uendelighed, de har til tider en gut feeling eller andet som kan spille puds; du skal lige huske på, at hardwaren der spilles på også kan være defekt, mht laseren på f.eks. steelseries musen som springer op i hjørnet.
Der skete også ting i 1.6 som man ikke kan forklare. Det er vidt forskellige individer, der har spillet cs i uendelighed, de har til tider en gut feeling eller andet som kan spille puds; du skal lige huske på, at hardwaren der spilles på også kan være defekt, mht laseren på f.eks. steelseries musen som springer op i hjørnet.
Du har ikke set nogen falde i niveau? Hvad med hele fnatic holdet? Folk behøver ikke stoppe fordi de bliver opdaget.. Security til events er meget mere strict end det var engang. Det kunne være en af grundene, til at nogen skulle have stoppet med det.
og det med defekt mus, var det som forsvar til denis, eller som forsvar til at nogle pros af og til låser fast på modstanderens hoved?
og det med defekt mus, var det som forsvar til denis, eller som forsvar til at nogle pros af og til låser fast på modstanderens hoved?
Du mener de hundredvis af gifs, hvor de ikke låser på hovedet, hvor 99% af dem er blevet debunked, fordi der (også) er forskel på ineye vs gotv?
Så du mener at hele fnatic holdet sad og guffede, men at det slet ikke spillede ind at de havde interne problemer? Javel. Vil du have en sølvpapirshat også?
Så du mener at hele fnatic holdet sad og guffede, men at det slet ikke spillede ind at de havde interne problemer? Javel. Vil du have en sølvpapirshat også?
btw så er der maaaaange coders der hævder at flere semi-pros og pros sidder eller har siddet med guf.
og selvf bliver mange af dem ikke taget :D De sidder jo ikke alle med det samme snyd
og selvf bliver mange af dem ikke taget :D De sidder jo ikke alle med det samme snyd
Nu snakker jeg om hendelsen, da smn, sf og KQLY blev taget, hvor supex0 udtalte at flere sad med snyd fra ham af, og at der i den kommende tid ville blive taget mange flere pros.
true. smn's clip på youtube hvor han viser selve bakingbread frem er nøjeren :D
Der bliver betalt summer af penge til de coders, det er helt uhyggeligt.
Der bliver betalt summer af penge til de coders, det er helt uhyggeligt.
De tjener helt sikkert mange penge, men jeg tror ikke de penge er fra professionelle, men derimod sub-toppen eller folk på vej dertil.
Troede JW skulle spille for dreamchasers?? :)
lagde det sgu kun op sådan i kunne diskutere, hf :)