Hey boys and girls.
Jeg står her og går og prøver og byg et lineup op. Og jeg vil helst ikke have at i bare joiner for at være på et hold.
Nå men i får lidt info om mig her
*M1ckYY*
Jeg hedder mick. jeg er 17 år gammel. Jeg kommer fra Esbjerg. Og jeg kan tage til lans over hele danmark, Og jeg spiller hverdag, min rolle er lurker/entry/support, Har mest spillet lurker/entry. Da det er lidt min stil og have de roller. . . Men kan sagtens go med holdet også,. Jeg skal bare stole på jer. Fordi jeg gider ikke rigtig gå med holdet. hvis i ikke dækker min ryg, Og jeg har lidt over 2000 timer, Men ja det var lidt om mig,
*C0n
Mit navn er mikkel og jeg er 17 år gammel. I min fritid spiller jeg computer og arbejder. Mit mål indenfor counter strike er at komme så langt som mulig. Mine bedste roller vil være en awp eller at entry fragge
*j A x X*
Hej
Jeg hedder Johan ”Jaxx” og er 17 år gammel. Jeg går til dagligt på Gym i Kbh, hvilket dog ikke forhindre mig i at spille CS. Udover det ligger jeg meget fokus på CS, og bruger kun tid på venner, fest, fitten og så self cs, så alt sammen noget der er meget fleksibelt. Jeg bor desuden på Midtsjælland i en lille by kaldet Sorø, små 40 min fra kbh. Jeg har været til lan i både Jylland og på Sjælland, så ingen problemer der ;). Jeg har spillet cs siden 1.6, hvilket vil sige godt 7 år on n' off. Dog med pause i soruche. Jeg har ellers spillet mere seriøst i go siden starten af 2015. Det vil sige at jeg har spillet på en del hold gennem tiden, nogle mere seriøse end andre. De mest kendte er: Wickedgaming, E9.Esport, Empathy Esport og Team Novus.CS. Jeg har spillet på et semi prof niveau hvor jeg er blevet betalt for at spille for en organisation (wicked-gaming bla). Så jeg ved udmærket godt hvad det handler om! Jeg har deltaget og vundet lans og turneringer (de kan ses på min profil). Det mest seriøse har holdt i ca. 4-5 måneder. Jeg spiller IGL, og har gjort det i over et år nu. Jeg har over det sidste halve år fokuseret 100% på at træne mit eget individuelle niveau, hvilket har gjort mig meget mere solid individuelt. Derfor er jeg taktisk rigtig stærk, self fordi jeg er igl, samtidig med at jeg har en stærk fragging side også. Jeg bruger næsten kun tid på individuel træning, udvikling af strategier og pugs som foregår udelukkende på ESEA, da jeg slet ikke kan lide faceit mere. Der har jeg en rank der hedder b+ atm, dog har den været bedre, mener jeg var a- på et tidspunkt. Jeg er en meget dedikeret IGL, som ligger meget tid i at forberede mit hold taktisk bedst muligt. Ellers er jeg en glad og positiv fyr der elsker at have det sjovt sammen med et par gutter, mens men flækker hoveder ;D…. Mere info om ting jeg har vundet, og andre orgs, kan du finde på min profil. ;)))
steamcommunity.com/id/JohanDenBedste/
Chrisk
Jeg hedder Christian Kjærgaard Pedersen og er 19 år. Jeg kommer fra Aars som er en lille by i Nordjylland. Jeg går på Gym og spiller meget cs i min fritid. Jeg har snart 2700 timer i cs og har ikke spillet nogle af de andre cs spil. Jeg spiller normalt AWP eller lurker.
Krav til holdet.
Level 6+ på faceit vi regner ikke ud fra pugs Men det viser bare lidt hvor du er henne.
16+
Kan prac 3-4 gange i ugen.
Gør alt for at blive bedre som spiller og team.
Men ja så Ser vores lineup sådan her ud.
M1ckYY (Lurker)
ChrisK (Entryfragger)
C0n (AWPER)
j A x X (Ingame leader/Caller)
PS vi spiller iaften kl 19. Så det vil være lækkert hvis der kom nogle inden da!
ADD HER!
steamcommunity.com/id/MickYYOfficial/