POWER Liga-finalerne skydes i gang
00D : 12T : 37M : 11S
Dedikerede spillere søges
20. april 2017 kl. 11:36
AwF
Hej Dust2.dk! - Jeg prøver lige igen, da jeg er en knold og fik smidt det gamle opslag væk, således jeg ikke kunne prøve de resterende i tråden af sidst.

Vi er 2 gutter på henholdsvis 28 og 22 år, som efter en længere pause fra CS gerne vil igang igen. Vi har ikke nogle ekstra ordinære hold, kendte gamertags, eller resultater at fremvise. Så det er nok lidt af et "longshot" at søge spillere til et hold herinde, hvor det virker til at folk godt ved hvem hinanden er i forvejen.

Men om ikke andet vil vi dog gerne fortælle lidt om os selv, samt vores mål med dette projekt.

Christian stammer tilbage fra Counter Strikes spæde start, og sluttede igen efter Source udkom. Herfra er spilleren blot startet på CS:GO men har haft nemt ved, at tage CS:GO til sig, og begynder så småt at tegne sig et acceptabelt niveau. Min egen spillestil er meget aggressiv, men har med hjælp fra Lasse fået den tilpasset ret godt, så der er fin balance i det passive og aggressive spil.
Lasse spiller stammer tilbage fra Source og spillede en del CS:GO de første år efter udgivelsen. Lasse's awp sidder lige i skabet, hurtighed, klogskab og et consistent frag niveau er de ord jeg vil beskrive ham med.

Vi har endnu ikke Faceit eller Esea tilknyttet, da vi pt. har nydt mest af at spille mix scrims med gamle kammerater, ydermere er vi begge unranked på Valves MM servere, da 64 tick ikke taler for sig. - Skulle vi nævne et niveau er vores mates mellem LE-Global på MM servers, og mellem lvl 7-9 på faceit, og dem følger vi med uden problemer i scrims.

Vi er ikke så meget til dette med "roller".. Vi mener at enhver på holdet burde kunne spille det man vil kalde Support, Entry Fragger og Lurker. Dog ser vi potentialet i at have en primær awper, samt selvfølgelig en fast leder.

Vi er villige til at smide timerne i det som kræves, og kan sagtens indrette os efter andre folks muligheder for prac tidspunkter.
Vi ser helst at der bliver trænet 2-3 hverdage i ugen, samt en dag i weekenden.
Herfra vil der blive lagt dedikerede dage op til fokuspunkter, da vi ser vigtigheden i at holde sit spil intakt både viden og spilmæssigt.
Vi ser gerne der spilles en form for cup, eller en sjat planlagte scrims på vores weekend prac, hvor efter den første hverdags prac vil blive, at gennemgå demoer, finde fejl, plukke de gode ting ud, og finde ud af hvad der får os til det næste niveau.

Vi er begge 2 klar på lans, og med egen bil.

Vi søger ikke de bedste spillere på markedet, da vi ikke selv har det niveau. Vi søger blot ligesindede spillere, som selv er klar til at smide blod, sved og tårer i projektet om, at komme langt.
Vi vælger vores holdkammerater udfra seriøsitet, kampgejst og vilje, fremfor utrolige stats. Vi vil langt hellere have 5 mand som står sammen gennem tykt og tyndt, end de mange udskiftninger som den danske scene er så velkendt for.
Vi tror på at resultater kommer udfra godt kammeratskab, samt viljen til at tro på, at få det til, at fungerer.

Vi er både friske på en konstellation hvor der mangles 2 spillere, samt at starte noget op fra bunden.

Lyder dette som et projekt for dig, så smid dit steamlink nedenfor, og giv os en lille kort intro om hvem du er, så kontakter vi dig snarest.

kh.
#1(Med 0 svar)
20. april 2017 kl. 11:40
AwF
EKSTRA INFO:

Vi ser gerne at kun folk som kan skrive under på, at de hverken er toxic, umodne eller arrogante ansøger til dette hold. Vi er begge i 20'erne, og ønsker ikke spilde vores tid på pjatrøve.
Jeg selv er 28, og skal gerne kunne falde i spind med de andre på holdet for at få bygget noget stærkt op.
Lasse er noget yngre, dog er han langt i livet trods sin alder, med fast bopæl, kæreste, søn og bil. - Rigtig kerne familie! haha

Så hvis i ikke kan opretholde en voksen og seriøs tone, er dette projekt intet for jer.
#2(Med 1 svar)
20. april 2017 kl. 11:43
str1x
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
"Vi søger ikke de bedste spillere på markedet, da vi ikke selv har det niveau. Vi søger blot ligesindede spillere, som selv er klar til at smide blod, sved og tårer i projektet om, at komme langt.
Vi vælger vores holdkammerater udfra seriøsitet, kampgejst og vilje, fremfor utrolige stats. Vi vil langt hellere have 5 mand som står sammen gennem tykt og tyndt, end de mange udskiftninger som den danske scene er så velkendt for.
Vi tror på at resultater kommer udfra godt kammeratskab, samt viljen til at tro på, at få det til, at fungerer. "

Jeg er KÆMPE fan af det der!
#4(Med 0 svar)
20. april 2017 kl. 11:53
AwF
Tak m8! :-)
#3(Med 1 svar)
20. april 2017 kl. 11:44
EmiLiuZ
Super fed tråd. Godt skrevet.

Det kan være en idé at skrive hvor I er fra i landet samt hvad jeres mål og ambitioner er.
#6(Med 0 svar)
20. april 2017 kl. 11:58
AwF
Vi er begge fra Midtjylland, vores mål fra en begyndelse er at få samlet en kerne. Kun fantasien rækker til hvor målene er, men vi har tænkt os at tage alt omkring mål og ambitioner henad vejen.
Synes vi for tit ser at folk regner med at blive top 10 eller blandt boblerne, men når det så ikke sker, så opløses de. Ydermere ser vi de samme spillere i en ny rokade på nye hold 1 til 2 måneder senere, med samme ambitioner, og stadig ikke får dem opfyldt.
Det er som om at den danske playerpool holdes tæt af dem som tidligere har leveret OK, i stedet for at prøve nye folk af, som endnu ikke har skabt et navn.
Jeg synes personligt det virker håbløst at prøve de samme 20-25 spillere af om og om igen i nye konstellationer, det virker jo tydeligvis ikke.
Vi vil ikke sigte højt, men vi vil gerne vinde en Dust2.dk Open, samt en KoN Danmark som første skridt på dagsordenen. Det mener vi er realistisk som en start.
#5(Med 1 svar)
20. april 2017 kl. 12:00
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hey,

Er ikke meget for den her slags tråde, men here goes.

Jeg står selv i samme situation som Jer og vil til og igang igen.. Jeg har både erfaring fra lan og online i baggagen gennem 10 år, men nu vil jeg igang igen.. Jeg er så småt startet på Faceit igen, jeg var desværre en klovn at sælge min Steam account dengang og derfor har jeg heller ikke ekstremt mange timer her, men jeg har i hvert fald 4000 timer i CSGO alene og nok mere i 1.6... Pt 1800 timer på indeværende account.

Jeg er 24 år, bor på Sydvestsjælland, har bil, arbejde, men af at se på mine venner spille med i sub-toppen af dansk CS, har jeg fået blod på tanden igen. Så jeg er klar på at starte op fra bunden med de nye roller, calls og det hele, hvis det skulle have interesse.

Jeg kommer nok ikke med det bedste rygte fra tidernes morgen, men nu er jeg blevet ældre og mere seriøs og lært af det hele, så en tråd som den her er lige hvad jeg leder efter.

Jeg har erfaring fra Global Elite, Level 10 Faceit, men er blevet rusten med tiden.. Men hvis det har interesse til at prøve det af og se hvad der sker, evt. bare tage lidt spil, så er jeg frisk.

www.steamcommunity.com/id/elfmatw
#8(Med 0 svar)
20. april 2017 kl. 12:06
AwF
Hey fierce!

Vi er ikke typerne som dømmer folk på andres tanker. Vi vil langt hellere danne vores eget indtryk af en person. Så det skal du ikke bekymre dig om!

Jeg smider en venneanmodning når jeg er hjemme fra job!

Hvis du skulle bekymre dig om vores timer, kan vi give en nogenlunde vurdering af hvor mange.

Jeg selv har vel en 6000 timer tilbage fra Counter Strike.. Dog ikke nær så mange på steam, da jeg spillede CS dengang du købte det på en CD!
Min makker har ca. 3500 fra Source og ca. 2000 i GO
#7(Med 1 svar)
20. april 2017 kl. 12:05
sekke
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Det er dejligt at se at der er flere og flere 'ældre' som stadig har tiden og lysten til at spille. Alt held og lykke til jer. :)
#9(Med 0 svar)
20. april 2017 kl. 12:09
AwF
Man holder sig vel aldrig helt væk hvis man er ægte gamer! Nu skal min makkers lille dreng jo også gerne snart i gang med oplæringen! - Hvis det stod til mig ihvertfald! haha

Men tak for det Sekke! :-)
#10(Med 1 svar)
20. april 2017 kl. 12:28
Shafane
Leder i stadig eller har i fundet nogle? Jeg er selv interesseret, og vil gerne smide en besked med lidt om mig selv osv:)
#15(Med 0 svar)
21. april 2017 kl. 11:12
AwF
Vi er åbne for alle bud :)
#11(Med 1 svar)
20. april 2017 kl. 13:01
n0aH-
Sendte en besked efter din anden post :) er stadig frisk
#16(Med 0 svar)
21. april 2017 kl. 11:12
AwF
Tjekker lige op på den! :-D
#12(Med 0 svar)
20. april 2017 kl. 13:01
AnArchY
Hej! Jeg hedder Frederik og er 25år, uddannet kok og er ved at uddanne mig til pædagog. Kone og en søn på 3 år :)

Jeg synes ikke jeg kunne finde et steam id eller lignende, så her har du/i mit, hvis i vil tage en snak :)

steamcommunity.com/profiles/76561197979837851/
#13(Med 0 svar)
20. april 2017 kl. 15:21
ThePreisleR
Hej

Laver ikke lige det lange opslag her i tråden, men her er lidt :)

Jeg er 22år gammel og studere til dagligt, jeg har mulighed for at træne alle hverdag og weekender med få undtagelser. Kunne rigtig godt tænke mig at finde et hold der er frisk på at blive sammen i længere tid, da jeg tror at det er den bedste måde at blive bedre på og der lyder i som det perfekte match. Har lidt erfaring fra forskellige tideligere hold.

Hvis det lyder interessant, skal du være velkommen til at add mig på Steam, så vi kan tage en snak :)

Steam: steamcommunity.com/id/preisler/
#14(Med 0 svar)
20. april 2017 kl. 16:53
JayT
Jakob - 30 år og bosat i København. Tusindvis af timer fra 1.6 tiden, men knap så erfaren med CSGO. Dette bliver der dog i øjeblikket arbejdet betragteligt på, og jeg syntes, at jeg er ved at ramme et anstændigt niveau igen. Jeg har hus og bil - så rig mulighed for LAN. Jeg spiller/kan spille alle ugens dage fra klokken 19ish.

steamcommunity.com/id/j4k0bst4r
#17(Med 0 svar)
21. april 2017 kl. 14:58
razni
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Ahmad, 24år bosat i Odense og læser i kbh. Jeg er meget interesseret i at være en del af dette projekt, så smid endelig en venneanmodning.

steamcommunity.com/profiles/76561197982877095/
#18(Med 0 svar)
21. april 2017 kl. 17:24
puzzle
Jeg er 19 år gammel, jeg kommer fra Nordsjælland en lille by som hedder Snekkersten, jeg har 100% mulighed for bootcamps & evt. events. Jeg bor alene derfor har jeg intet problem ved at spille natten lang
og ingen larmer i baggrunden eller distrahere mig, jeg laver ikke andet end at gå på gymnasie, træne & spille CS:GO
Jeg har spillet CS:GO siden det udkom, dog har jeg spillet CSS siden 2009, jeg har sammenlagt ca. spillet 3k timer i CSS, dog kun 1400timer i CS:GO, jeg har store ambitioner for spillet
da det er noget jeg har kunne lide lige siden jeg var ung, jeg er villig til at bruge utallige mange timer, dage for at blive rigtig god og komme op på den store scene, jeg har spillet mange forskellige roller
som for eksempel AWP, Entryfragger & Caller, dog har jeg haft bedst oplevelse med Entryfragger, men har intet imod at spille de andre 2 roller, da jeg kan dem udmærket.
Det vigtigste for mig er at alle i holdet lytter til calleren, og lytter til hinanden, uden noget flame eller beskyldninger, at man holder hovedet koldt, selvom man er bagude, og ikke begynder at rage
det er også meget vigtigt at lære af sine fejl i stedet for at forblive sur på den fejl man lavede, men i stedet komme videre og spille næste runde.
Jeg synes det er åndssvagt når folk bliver sure på teammates fordi man føler man bliver bated, men alligevel vinder vi runden, så er det fuldkommen ligegyldigt, den kan man tage efter kampen.

Lans Attended:
Hklan #6

Past Teams:
Highsense.net
Wild.play e.V
dotpiXels.de
Cmax Gaming
Tera-Gaming
Tijuana-eSport
Daphon-Gaming (Nr. 9 Balkan League)
New Era

steamcommunity.com/id/Meedchabli/

Min andet acc som dsv, er blevet hacket: steamcommunity.com/id/damnitisuck/
#20(Med 0 svar)
21. april 2017 kl. 19:55
MsK
Hey AwF
Kan mærke i har de samme ambitioner til at nå til tops

Er 16 år, og har masser af tid i hverdagen
Bruger meget tid på at træne mig selv individuelt, og er klar på at bruge en masse tid på pracc
Ser helst, at vi praccer 3-4 gange om ugen, og at folk er top motiveret til at komme så langt som muligt.

Lidt om mig selv
Som tidligere sagt så er jeg 16 år, bor lidt uden for København, og er klar på at tage til LAN i hele danmark.
Har tidligere deltaget til CPH LAN Party & Karslunde Net Party, endte i kvartfinalen til CPH Net Party.
Går atm i 1.G, så har mulighed for at pracce alle dage efter kl 16.

Hvad jeg forventer af jer:
En gruppe mennesker, som ved at man ikke når til tops i løbet af et par uger
Et hold, som er klar på at ligge meget tid i det, og arbejde på vores problemer istedet for at løbe fra dem.
Nogen som er lige så dedikeret som mig, og ligger tid i at blive bedre individuelt
At folk er klar på også at ha det godt socialt, en stor ting af et godt hold, er at folk også fungerer sammen socialt.¨
Er både åben for at deltage i hold som mangler spillere, samt at bygge noget op fra bunden.

Link til diverse:
play.esea.net/users/863482 (
faceit.com/en/players/ManasK - Spiller ikke så meget FaceIT, men hvis det er forventet at jeg skal ligge i lvl 9/10, kan jeg sagtens nå det, úden problemer.

Hvis I vil i kontakt kan I enten skrive her på Dust2, eller add mig på følgende:
steamcommunity.com/id/RedBullF1/
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.