Hej dust2 drengene,
Jeg er søger et hold som kan tage det seriøst, er ligeglad om i er piger eller drenge.
- Spiller ikke ESEA, men det kan købes hvis det er et krav for at finde et hold, da jeg ikke kan komme ind på min faceit, hvor jeg var lvl 6, men kan ikke huske brugernavn desværre, har store ambitioner om at vi kommer til at spille til store lans, og gode hold så vi kan bevise at vi kan noget.
- Har virkelig meget hold erfaring, har været i 3 tidligere hold (ikke kendte eller lign), Shark_ Esport, og FivesE og StrangeNinjas,
- Søger helst et hold som har spillet i længere tid sammen, og de er imødekommende for nye helst, de må gerne have opbygget et god kammerat skab eller lign, som de kan "smide mig ind i"
- Kan spille alle roller, men mest AWP, da jeg syntes personligt selv jeg er okay med den. Jeg kan pracce fra 18-23 hver dag cirka, er klar på vi skal bruge langt tid på strats, og se vores kampe og finde fejl, som kan ændres eller lign, Jeg vil rigtigt gerne bruge meget tid på teamwork, og lære nogle gode strats, og generelt lære hinanden at kende.
Lidt om mig -
Jeg er 15 år, mit navn er Oliver Reinholdt Jensen. Bruger meget tid foran PC'en primært CSGO, jeg har 552 timer på den account jeg spiller på ligenu, da min anden er blevet hacket, og kan slet ikke finde den, men der var omkring 1k+, men hvis i vil give mig en chancen så tag mig med i et game så kan i bedømme ud fra det, og jeg kommer fra Sjælland
Ligger LE, men spiller mest med vennere, intet seriøst overhovedet, hvis i lyder interesserede så kontakt mig over steam.
"Mit kommende hold" skal også være frisk på at spille esea open, dust2 open, og en masse forskellige kvals for at teste vores niveau mod andre gode hold.
Jeg gider ikke kortvarige hold, som et ord sprog lyder "Rom blev ikke bygget på en dag" jeg leder efter et hold som godt kan klare at der kommer udfordringer som skal udarbejdes.
Steam -
steamcommunity.com/id/EAZYYYYYYYYA/