numsef1sk. søger hjem
Halløj på siden,
Jeg er som så mange andre blevet fanget af at prøve at spille seriøst igen, da jeg er blevet færdig med min uddannelse, og mine arbejdstider ligger så, jeg stort set kunne pracce hver dag. Men da største delen af dem jeg kender i forvejen, både fra 1.6 & GO, spiller top15 her i DK(eller bare ikke gider spille seriøst:D), er det svært bare at hoppe ind til dem man kender, da jeg udmærket godt ved man ikke kommer til noget uden at vise noget først, så vil jeg prøve lykken herinde. Jeg har spillet CS i mange år nu, men som sagt er min kendskab på denne scene begrænset med hensyn til "claner".
Jeg er nok mest kendt fra 1.6 tiden, hvor jeg var med til at vinde DEL division 2, og spille i division 1, med dengang danmarks bedste hold, har ikke rigtig spillet noget officielt i GO, har dog praccet en del med mange forskellige, men som aldrig nåede at blive officielt.
Søger derfor et stabilt hjem, med mål og niveau til at kunne være med der hvor det er sjovt at spille. Jeg kan nok tilbyde en masse hs og overblik, mit arbejde består nemlig af jeg hjælper til med E-Sporten hos Lemvig Ungdomsgård, så kan hjælpe til med at udvikle taktikker, dog spiller jeg selv support/lurker i nogle tilfælde.
Jeg er nok mere typen der er til pracc end pugs - da jeg synes CS er meget sjovere når der er kommunikation, samarbejde og setups.
Jeg vil ikke afvise jeg kunne være frisk på at starte noget op også, men så skal alle være enige om målet.
Ved nærmest ikke hvad jeg skal skrive mere, oh jo - SoA kommentarer bliver overset, og dem jeg møder som skriver det får en flad :))) Og hvis der er stavefejl, så er jeg en smule ordblind - så dril mig IRL i stedet for ;))
Fyr mig en besked hvis du/i vil vide mere.
steamcommunity.com/profiles/76561197962708005/
Mvh,
ARZi alias numsef1sk.
André
Jeg er som så mange andre blevet fanget af at prøve at spille seriøst igen, da jeg er blevet færdig med min uddannelse, og mine arbejdstider ligger så, jeg stort set kunne pracce hver dag. Men da største delen af dem jeg kender i forvejen, både fra 1.6 & GO, spiller top15 her i DK(eller bare ikke gider spille seriøst:D), er det svært bare at hoppe ind til dem man kender, da jeg udmærket godt ved man ikke kommer til noget uden at vise noget først, så vil jeg prøve lykken herinde. Jeg har spillet CS i mange år nu, men som sagt er min kendskab på denne scene begrænset med hensyn til "claner".
Jeg er nok mest kendt fra 1.6 tiden, hvor jeg var med til at vinde DEL division 2, og spille i division 1, med dengang danmarks bedste hold, har ikke rigtig spillet noget officielt i GO, har dog praccet en del med mange forskellige, men som aldrig nåede at blive officielt.
Søger derfor et stabilt hjem, med mål og niveau til at kunne være med der hvor det er sjovt at spille. Jeg kan nok tilbyde en masse hs og overblik, mit arbejde består nemlig af jeg hjælper til med E-Sporten hos Lemvig Ungdomsgård, så kan hjælpe til med at udvikle taktikker, dog spiller jeg selv support/lurker i nogle tilfælde.
Jeg er nok mere typen der er til pracc end pugs - da jeg synes CS er meget sjovere når der er kommunikation, samarbejde og setups.
Jeg vil ikke afvise jeg kunne være frisk på at starte noget op også, men så skal alle være enige om målet.
Ved nærmest ikke hvad jeg skal skrive mere, oh jo - SoA kommentarer bliver overset, og dem jeg møder som skriver det får en flad :))) Og hvis der er stavefejl, så er jeg en smule ordblind - så dril mig IRL i stedet for ;))
Fyr mig en besked hvis du/i vil vide mere.
steamcommunity.com/profiles/76561197962708005/
Mvh,
ARZi alias numsef1sk.
André
XD dks største whiner, sindsyg aggresiv men dejlig bamsefaR, hehe
Det havde jeg forventet kom, man kan ikke andet end whine over dig :D:D:D
'Danmarks bedste hold', undskyld var det SoA Arzi????
.......................... Det var ligaen som var med danmarks bedste hold! og så er du hermed skrevet ned i den sorte bog (med lussinger) :))
#8(Med 3 svar)
25. maj 2017 kl. 21:24
kasparSPro
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Andre, er helt klart en spiller man vil smide ind på hvert et hold..
Han vil på hvert et hold være deres egen AnJ!
Thumbs up til ARZI!
Han vil på hvert et hold være deres egen AnJ!
Thumbs up til ARZI!
Håber der er nogle gode der samler dig op André du er altid flæk! du fortjener sgu et stabilt hold :D
#12(Med 3 svar)
25. maj 2017 kl. 21:30
Rall0wPro
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
+rep
Så kom du sgu på kødmarkedet! Er sikker på du nok skal finde et stabilt hold.. :D
Så kom du sgu på kødmarkedet! Er sikker på du nok skal finde et stabilt hold.. :D
Kødmarkedet ligefrem, er det en dating side nu :D:D har gennemført tinder så mange gange nu altså :(
#14(Med 5 svar)
25. maj 2017 kl. 21:52
AnJPro
Nøglespiller
Vundet Dust2 Masters 2 gange
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Fedt at se dig søge efter noget mate! Jeg håber helt sikkert du finder noget seriøst og stabilt :)
Jeg har selv spillet med ham og han har helt sikkert min +rep - han er en god spiller som ikke kun skyder hs men også kan finde ud af at kommunikere og spille cs på en ordentlig måde!
Derudover er han også stor, så hvis der er nogle der spiller smarte i byen kan i gemme jer bag ham og håbe de ikke tør gøre noget :))
GL mate <3
Jeg har selv spillet med ham og han har helt sikkert min +rep - han er en god spiller som ikke kun skyder hs men også kan finde ud af at kommunikere og spille cs på en ordentlig måde!
Derudover er han også stor, så hvis der er nogle der spiller smarte i byen kan i gemme jer bag ham og håbe de ikke tør gøre noget :))
GL mate <3
Tak min ven, der er også altid plads til dig bag ryggen, hvis nogen er efter dig ;) <3
Toast?!?! :D Men jeg er så flink jeg nok skal gi toast da! :D
SoA ARZi!!!
Jeg håber du finder et hjem som har plads til de store guns xD
Jeg håber du finder et hjem som har plads til de store guns xD
Han er en type, som de fleste danske hold ville kunne bruge! Han bringer overblik og struktur ind :)
Min godeste ven! Held og lykke, er klar på hold =)
Ps. SoA <3
Ps. SoA <3
lugter af kylling, whiner MEGET, går alt for tidligt i seng. Men ellers en ok spiller :P
Held og lykke gamle
Held og lykke gamle
Hæld og Lykke da!
Øhhh spørgmålet er bare for man en lækker lækker kostplan med hvis man roser dig eller ???
Nå men tager chancen, skide flink gut og der er lidt hs i ham, ikke meget, men lidt..
Held og lykke mate :D
Nå men tager chancen, skide flink gut og der er lidt hs i ham, ikke meget, men lidt..
Held og lykke mate :D
Såååå det Andre.
Held og lykke ven, fedt at se en 1.6er tilbage igen.
Held og lykke ven, fedt at se en 1.6er tilbage igen.
#45(Med 7 svar)
26. maj 2017 kl. 05:35
wakeSuperior
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
er 40563306 et mobil nummer du har brugt før? :D
haha nej aldrig, mit nummer er slet ikke i nærheden af det :D
#74(Med 5 svar)
26. maj 2017 kl. 18:41
wakeSuperior
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Mener også i omkring 2005 :D
hahah wtf, det tror jeg sku ikke :D kan jeg ikke lige huske, hahah :D
#79(Med 3 svar)
26. maj 2017 kl. 18:48
wakeSuperior
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Er ret så sikker på jeg spillede med dig tilbage i 2004 tiden som entryfragger :D Virkelig flink, dengang var du niveauer over os. Det holdte heller ikke mere end 3-4 uger. :D Derfor jeg har et af dine æld gamle numre. Haha :D
shiiit, det kan nemt have været mig - der må jeg have boet i Thyborøn, hvis det var mig :D Det er fandme mange år siden nu! :D:D
Enten er jeg mega blind, ellers har du ikke skrevet din alder noget sted? :)
Umiddelbart er han et sted mellem 25 og gammel.
Du er virkelig dårlig til pugs :)
Hej Arzi, vi står og mangler en 5 mand lige i øjeblikket.
Add mig på Steam hvis du vil høre nærmere.
steamcommunity.com/id/81742106/
Add mig på Steam hvis du vil høre nærmere.
steamcommunity.com/id/81742106/
SES I FITNESS ARZI!!!!!!!!!!!!!!
ØHHH??? der står intet om at du er verdens bedste Brush spiller? hvorfor så ydmyg Andre?
hahahahahaha hold nu kæft det var tider med Brush - amen jeg er jo blevet verdens bedste defense på de små sites nu :D :D
Goood ol'times, håber du finder det du fortjener Andre, du er en hjernespiller :D
numsef1sk... synes jeg at have spillet en del awp map imod på jubii games/boomtown i gamle dage. Irriterende hurtig type i så fald.
Held og lykke med genstarten af 'karrieren'. Er sikker på Jack godt vil låne SoA ud!
Held og lykke med genstarten af 'karrieren'. Er sikker på Jack godt vil låne SoA ud!
Hvis Arzi bare er halvt så rar og halvt så dygtig som i de gamle 1.6 dage, så bør alle hold hive og flå i hans arme. Kæmpe held og lykke skal der lyde fra mig!
Det kan jeg allerede afsløre på nuværende, at det ikke er tilfældet.
Jeg er klar til at lave hold, Støtzer
[7680] Slot? :D:D
Tak martin min ven ;)
Gl ven, kun hørt godt om dig ;))))
held og lykke mate! Er sikker på at du nok skal finde det du leder efter. De fleste hold ville kunne bruge en solid tilføjelse som dig! stort +skills herfra.
#110(Med 1 svar)
12. december 2017 kl. 23:40
cleMeNz0Pro
Guld Sæsonkort Sæson 16
held og lykke mate !
#111(Med 0 svar)
12. december 2017 kl. 23:47
cleMeNz0Pro
Guld Sæsonkort Sæson 16
gg så nåede jeg ikke skrive mere.
Du er en super dygtig spiller og kæmpe talent forstår ikke hvorfor du ikke har skrevet din alder når du flækker så meget som en 30 årige !
kamp ringe til pubG men ellers nice
Du er en super dygtig spiller og kæmpe talent forstår ikke hvorfor du ikke har skrevet din alder når du flækker så meget som en 30 årige !
kamp ringe til pubG men ellers nice
+rep held og lykke :-)
Seneste aktivitet