ZA modellerne er de samme på nær størrelse. Jeg kan bedst lide at de vejer så lidt som muligt, derfor har jeg den mindste af dem. ZA modellerne kan helt klart anbefales.
havde selv en rival før jeg skiftede til ZA13 og jeg går aldrig tilbage igen. Dog ville jeg nok vælge ZA12 hvis du vil have noget i størrelse af rival da ZA13 er en cm eller to kortere. (:
Har selv en ec2 - dog har jeg et problem: Nogen gange kan jeg ikke holde ved den i længere tid, da jeg får svedige håndflader, også bliver den ubehagelig og klam at holde ved. Nogen med samme prob?
Jeg ved ikke om du har handlet, men jeg kom faktisk herind fordi jeg skal have ny mus efter min Zowiq EC1 EvO. Størrelsen var tæt på perfekt for mig (ala ms 3.0, stadig min målestok) men desværre er mouse4 stort set død nu. Den holdte dog 4½ år så det er svært at være rigtig utilfreds, men jeg har en ~9 år gammel diamondback der stadig kører med alle knapper, så jeg hopper nok på noget Razer Deathadder nu.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.