Ey :)
Hvem er jeg:
Jeg hedder Anthony og går under aliaset hjrte, jeg søger hold igen efter mit hold D4M fornyligt valgte at gå i opløsning efter nogle interne problemer. Jeg er en stille og rolig knægt på de 17 år som skal til at starte i 2g efter sommerferien. Jeg har intet fritidsjob og min eneste fritidsinteresse er friends og byen, så har derfor massere af tid til at spille.
CS mæssigt information:
Mine 2 fortrukne roller er IGL og lurker/backstapper.
Jeg har været caller for stort set alle de hold jeg har spillet for, dvs. Jeg ved hvordan jeg skal udfolde min spillestil på et hold, og hvilke planer jeg har indenfor min spillestil.
Min form for calling er en meget hybrid form, jeg caller på en meget struktureret måde samt kan jeg også calle eksplosive runder. Jeg vil kunne gå meget mere i dybden og give mere information omkring min måde at calle på over en snak.
Mine styrker indenfor calling og spillestil.
1: Brug af mine spillere dvs. Hvordan jeg skal bruge mine spillere så de føler sig meget mere komfortabel i deres rolle.
2: Udnytning af modstanderens svagheder.
3: Motivation og boost til mine holdspillere under kampene.
4: Analysering af spillet, dvs. Jeg er god til at arbejde på vores fejl, jeg ligger tid i at se på demoer, lære nye ting og derefter arbejde med problemerne på holdet.
5: Jeg er god til at holde solo sites.
6: Er en ægte flækker med højt top niveau.
Mine svagheder indenfor calling og spillestil, hvad kan forbedres.
1: tilt, hvis tingene ikke går efter planen kan jeg godt falde lidt ned i gear men det er noget jeg har forbedret og vil arbejde på.
2: lavt bund niveau
3: inconsistant.
Stats:
Jeg ligger pt lvl 9 på faceit omkring de 1900 elo, faldet fra omkring de 2300:)
Og ligger pt A- på Esea. Jeg kan let komme og sige til jer at det er fordi jeg er ny til faceit&esea eller jeg bare ikke spiller det, men for at være ærlig stinker jeg i pugs haha.
Udover dette spiller jeg dm osv hverdag.
timer: omkring de 4k.
Erfaringer og Ambitioner:
Jeg kan let komme og sige jeg har høje ambitioner indenfor cs, men det vil ikke nytte noget hvis mit kommende hold ikke har samme ambitioner som mig. Mine ambitoner indenfor cs er selvfølgelig at opnå noget attraktivt, jeg vil gerne finde et hold som stræber efter succes ligesom mig men samtidig er villig til at arbejde for den succes man nu stræber efter, og kunne kigge realistisk på tingene. Jeg regner ikke med at skulle ligge top 10 inden for få måneder, men mine forventninger er at kunne komme op og stikke lidt til holdene.
Erfaringer har jeg ikke meget af, jeg har været på lan 5 gange og været på 2 seriøse hold.
tidligere hold:
Fin dar: Meldola - Rydex - Mike. 123 - Wayiz - hjrte
Dabber4moneys: Ferrizh - br0 - Forxy - Rydex - hjrte.
Mine profiler på de forskellige platforms, achivements osv kan findes på min steam
steamcommunity.com/id/aHJERTE/
Sorry 4 roman, yderligere spørgsmål stilles bare i kommentar feltet.