Hej Emil.
Jeg er også bosat i Aalborg, er 27, selvstændig, og jeg tror at jeg søger stort set det samme som dig.
Er kommet tilbage til CS her for nogle uger siden, og er allerede blevet utroligt træt af alle de giftige mennesker i normal MM, eller folk med 4.000 timer spillet og stadig spiller som en dør.
Mit aim lige nu er ikke noget at råbe hurra for, kun lige nok til at svinge lidt op og ned fra MGE til MG, og har bestemt stadig meget at lære om CS:GO da jeg ikke har mange timer spillet i GO, endnu. - Arbejder på det. ;)
Sagen er dog, at jeg har i hvert fald 6.000+ timer i CS 1.5 & 1.6 - Så jeg ved godt hvad jeg laver, det er bare et spørgsmål omkring, at formidle den viden ind i CS:GO.
Og da jeg forlod 1.6, spillede jeg på hold, og gjorde stort set alt den tid jeg spillede 1.6 - Så nu er det super frustrerende at spille med FFA krigere, der sjældent ved hvad der er bedst for holdet, og i hvert fald ALDRIG kunne finde på at være først ind i gennem døren.
Så jeg tager desværre mig selv i at blive tiltet pga mangel på teamplay, og af folk der hellere vil råbe af folk end at prøve på og booste team spirit, eller i det mindste bare holde deres mund.
Har også lige købt account på ESEA & FaceIT.
Så sig endelig til hvis du vil game. :)
Mvh Kasper.