Nu deler jeg lige min fantastiske oplevelse med jer alle, nu når jeg endelig får muligheden :
Vi ankommer kl. 15.00, altså i god tid, for at vi kan få armbånd på og komme direkte ind med vores ting. Det "hold" jeg var afsted med i år, var henholdsvis 2 x sjællændere og 3 x fynboer, så der var lige en broafgift og noget værk der røg oveni økonomisk..
Da vi ankommer fredag som sagt, starter de lige ud med at ville tjekke vores tasker igennem for stoffer/alkohol. Jeg ved godt vi måske er i den "ældre" skare af deltagere, men allerede der, fik jeg en forholdsvis dårlig oplevelse. (Skal siges vi ikke havde noget med ind som vi ikke måtte) ..
Efter de havde tjekket vores ting igennem og fandt ud af, vi havde lært at gemme vores maskinpistoler og atombomber i bilen, fik vi sat vores grej op.
3 af os måtte efter 10 minutter ved bordene, erkende at vi nok måtte investere i nogen pizzabakker og ekstra mousepads hvis vi skulle gøre os nogen forhåbninger om at kunne bevæge musen uden at få mindre brud på armen. (Ja, vores borde var også pis)
Efter vi havde sat vores lort op, tager vi ud og får noget at spise, kommer tilbage omkring kl 19, og ser der ikke er noget net. Jeg spørger den første "Crew" medarbejder om der er ikke er noget net og hvorfor.
Han griner bare lidt flabet og siger "godt opdaget, og det ved jeg ikke" .. hmm
Vi sidder til kl 01.30 og mere eller mindre er selvmordstruet hele banden, da ingen af os kan udstå hinanden rent fysisk. (joke til side)
Vi vælger derefter at komme i seng fredag aften, i håb om nettet er der om formiddagen når vi vågner.
Nettet var oppe da vi vågnede, så det var det første lyspunkt i godt og vel 12 timer.
At der står turneringen skal starte kl 10.00 - og vi spillede vores første kamp kl 12.30, er så en anden side af sagen.
Vi skiftede server igennemsnit pr. kamp 4 gange, og den sidste kamp vi spillede måtte vi spille 4v5, da ingen af os havde det mindste overskud til at skulle skifte server engang mere.
Nu spillede jeg ikke med i semi-pro turneringen, så er nok bare en af dem der burde lukke røven .. Men aldrig har jeg følt at jeg har spildt 565 kroner så voldsomt.
Det var sidste gang for mit vedkommende. NPF's skyld med nettet eller ej, det var en lorte oplevelse.