Hej mit navn er Nikolaj "Rav3N" Hansen, jeg er 15 år gammel, og er bosat i Haderslev.
Efter jeg har set min storebror KeyziiN, spille så meget CSGO på hold, har jeg fået lysten til at give det et skud.
For det meste, har jeg kun spillet på hold, med mine venner, og det har aldrig været noget seriøst, så derfor har jeg ikke den store erfaring, men er villig til at lærer og lytte.
Jeg vil primært fortrække at spille AWP-Rollen, men har også været glad for at spille entryfragger.
Jeg kan spille alle ugens dage, fra klokken 19-23. bortset fra Onsdag.
Jeg har 1500 timer i CSGO, eftersom jeg har idlet en del, på min nuværende bruger.
I faceit er jeg lvl 5 med 1323 elo. Men har været oppe i 1500 elo. Jeg svinger dog meget i ELO fordi jeg er relativ ny på faceit.
Meget af min tid er gået med, games i MM sammen med mine venner. Hvor jeg selvfølgelig var global (Hvis det betyder noget)
Stærke sider.
-Stærkt aim
-stabil
-God coms.
-Stiller ikke spørgsmål, lytter bare, og tager så meget erfaring med som muligt.
Svage sider.
-Mentaliteten kunne være bedre.
-Erfaring.
-Gamesense kunne være højere.
Mine ambitioner:
Jeg vil gerne, grinde så meget som muligt, og virkelig give Counter-strike mit bedste skud, indefor 6-8 måneder, vil jeg gerne være oppe og lege med sub-toppen i Danmark (top 20-10 holdene)
Steam:
steamcommunity.com/profiles/76561198129280913/
her kan i kontakte mig.
Fra nu på Mandag til Lørdag, tager jeg en tur til Rom, så hvis jeg ikke acceptere i det tidsrum, er det fordi jeg ikke kan.
Glæder mig til at høre fra jer
//Nikolaj "Rav3N" Hansen