Hej Alle Sammen Jeg har lige leavet mit tidligere hold på grund af for mange interne problemer, så jeg sidder derfor nu uden og holder mig åben for tilbud.
Personlig info:
Jeg er en 17 årig dreng ved navn Simon'' Nordby'' Holgaard. Jeg bor lige udenfor Herning og går på 1.g HTX. Jeg er meget åben og snakker generelt meget når vi ikke spiller. Jeg fokuserer tit på at have det godt socialt med mine teammates, og regner med at alle folk ved hvordan man opfører sig på et team.
Ingame info:
Jeg kan spille enhver riffle rolle da jeg ikke er ked af at ofre mig for mine teammates og jeg skal nok adapt til hvad end jeg skal. Dog har jeg mest spiller support/ 2nd entry som t og været anker som ct, dog som skrevet betyder det ikke det helt store. Jeg har 3170 timer i CS GO og det er mainly der jeg har alt mit erfaring fra. Jeg har intet der hedder idle og er derfor ikke en der reelt kun har 1k timer i alt og så idle.
Hvad jeg søger i jer:
Jeg ser gerne i allerede er en core på minimum 3 dog er jeg også klar på at bygge noget op så længe der er en IGL på projektet allerede.
Jeg har ikke travlt med at finde et hold, og jeg søger gerne et der måske på papiret er bedre end mig, men som er klar på at give mig et try og se hvad der sker.
Kunne tage og give konstruktiv kritik.
Niveau ser jeg gerne man lige så stille kan udfordre top 20 i dk, og ved det er muligt
Lan erfaring:
NPH#4= 17-24th with Remytec( Kitsune, Kisky, Flezkait, dev1 and me)
TLP#7= 4th with Vinding er flot( Vinding, Cotrix, Garnarz, Arrow and me)
GGW#22= Group stage exit with ?( Kisky, Konje, Snuff3, Flezkait and me)
TLP#8= 13-16th with Snydepatruljen( Helium Snip, LGK, Phyzie, Vinding and me
Odincon= 5-6th with Vi Kigger Skærm( LGK, Warn, Kobra, Helium Snip, and me
Fejl:
Jeg skal stadig finpudses til visse spillestile og har ikke 6k timer til at vise mig hvordan man spiller cs på alverdens måder. Skal arbejde lidt med bundniveau, men synes ikke det er så slemt.
Ellers er der ikke ret meget andet end at sige at jeg håber at der sidder et hold derude og tænker, lad os prøve ham der af og se om han dur til noget.
Faceit:
beta.faceit.com/en/players/Nordby
Steam:
steamcommunity.com/profiles/76561198050473718/