Hej dust2 brugere, jeg har valgt at leave mit hold i EaVGG, fordi jeg følte vi sad stille for lang tid.
Fritid:
Jeg er lige pt. på sabbatår og søger arbejde, ved siden af det spiller jeg CS, og vil langt hellere priotere CS frem for et arbejde.
Jeg er klar på at spille alle ugens dage, alle ugens timer.
Jeg søger ind på lærerseminaret her til næste skoleår, men det vil ikke gøre at jeg dropper holdet.
Det er lidt lang tid siden jeg har spillet hvor det er "sjovt". De sidste rigtige turneringer jeg har spillet var tilbage i november hvor jeg deltog i dust2 challenger sammen med faceitgrind.
Jeg føler dog stadig jeg har niveauet til at spille på et boble hold, og personligt mener jeg at jeg kunne passe niveau mæssigt ind på de fleste boble hold.
Jeg kigger efter et stabilt hold som gerne har en kerne på 3-4 spillere, som har styr på deres map-pool og diverse strats. Jeg er villig til at starte op fra bunden, men så kræver det også det rigtig tilbud.
Det jeg bringer til holdet:
Jeg er ikke bange for at tage de "kedelige" spots på et map, og ser gerne demoer. Ikke bare af vores egne kampe, men også af pros der holder de steder jeg gør, for at blive bedre. Jeg spiller meget DM, og aim_botz, pugger også tildels decent.
Det jeg skal arbejde på:
blandt andet min attitude, da jeg godt kunne have nogle tendenser til at "tilte" hvis folk ikke lige fatter ingame, hvis man ikke har styr på nades eller laver et major fuck up.
Jeg vil gerne være bedre til at tage konstruktiv kritik, da jeg nogengange godt kan komme med lidt for mange undskyldninger i hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde.
Tidligere hold:
HyperioN eSport (Quintwo, AllaN, Lind, TaF, KeyziN)
T46 Esport (Kfive, MathiasB, Acomi, Zibron, KeyziN)
WhoMade (Kfive, MathiasB, Acomi, Zibron, KeyziN)
ZetMacGaming 1.0 (Kfive, MathiasB, Acomi, slize, KeyziN)
ZetMacGaming 2.0 (Kfive, MathiasB, LyMZ, IvaNb, KeyziN)
Faceitgrind (Kfive, miNd, blameF, clemenzo/PnX, KeyziN)
Tidligere online/offline events, kan ses på min profil.
Hvis du synes jeg lyder nice for dig og dit hold, så kan du adde på steam her:
steamcommunity.com/id/KeyziN/