Har du set den britiske udgave med blandt andre Jason Statham og Vinnie Jones? Den hedder Mean Machine.
Det er selvfølgelig smag og behag, men jeg kan langt bedre lide den. Det er stort set samme plot, bare med almindelig fodbold i stedet for den amerikanske udgave. :)
Jeg har faktisk ikke lige undersøgt, om den er tilgængelig nogen steder, men en hurtig googling giver da et par links til de mere lyssky sider af internettet.
Du kan se en trailer her, og så kan du jo selv vurdere, om den er værd at gå på jagt efter på de ulovlige streaming-sider, når Netflix ikke kan levere. :)
1. halvdel af Limitless er rigtig god og har set den en del gange. 2. havldel er langtrukken og en dårlig aktion film. Kan godt lide tanken om at udnytte uforløst potentiale
Ellers så er jeg stor fan af Seven og Prisoners hvis man er til thriller.
Min top feel good film er klart de urørlige.
Har du set True Romance? Dog ikke Tarantino som er instruktør, men han har skrevet filmen. Tony Scott er instruktør. Jeg har nok set den film 50 gange, og har den både på VHS, DVD og Blue-Ray .. :D
Det her lyder fesent, men den film jeg klart har set flest gange og by far er min yndlingsfilm, er filmen Se7en/Seven. Og det er IKKE derfra mit nickname stammer fra, det er et play på mit eget navn.
Du går ikke forkert i byen, hvis du smider "Shawshank Redemption (En verden udenfor)" på, ihvertfald.
- Kanon film på rigtig mange punkter. (Ikke så underligt at den ligger så højt på IMDB).
En anden film kunne være "Fight Club", atter en film, som ligger solidt på IMDB.
TED, Creed, Kingsman the secret service, Only the brave, Shooter, Prisoners, Snowden, The Bourne Legacy, War Dogs, Now you see me 1/2. Og alt med Kevin Hart :D
No Country for Old Men, Reservoir Dogs, Snatch, One Flew Over the Cuckoo's Nest, The Usual Suspects, The Departed, Memento, Lock Stock and Two Smoking Barrels, Sherlock Holmes 1+2
Jeg er ret glad for alle de gamle danske sjove film som de grønne slagtere, blinkende lygter, gamle mænd i nye biler, i kina spiser de hunde, pusher osv. :D
Saving private Ryan, Braveheart, Fight Club, Shawshank Redeption, Forrest Grump, og så Jason Bourne filmene. + de fleste af Leonardo Dicaprio`s film han medvirker i.
For at gå lidt udenom det, mange andre har nævnt:
Inside Man for plottwistet. Big Fish for the feels. The Princess Bride for kulten. Og så så jeg Training Day og Roadtrip afsindingt mange gange, da jeg var 15-16 år gammel, og de lige var udkommet.
Pulp fiction, fight club, v for vendetta, the matrix, ringenes herre, batman med Christian bale, American psycho, seven, kill Bill, from dusk to dawn 1, interstellar, aliens,
Derudover er jeg også vild med Saving Private Ryan, Shawshank Redemption, Fight Club, Coach Carter og sikkert en del flere.
Icarus på netflix kan i den grad også anbefales! Starter som en dokumenter, der går i én retning, og pludselig tager det en helt vild og virkelig spændende drejning.
Catch me if you can kan argumenteres til at være en af Leonardos 'break-out' film sammen med Titanic vil jeg sige. Seriøst god film, dog en del år senere end Titanic. :D