De værste typer i pug?
Hvem synes i, er de værste typer i pugs? :D
Dem som jeg synes er de værste er, dem som vinder runden som to mand, hvor den ene vælger at købe nades, and shit, i stedet for at droppe et våben :D - Det nok det som "tilter" mig totalt :D
Dem som jeg synes er de værste er, dem som vinder runden som to mand, hvor den ene vælger at købe nades, and shit, i stedet for at droppe et våben :D - Det nok det som "tilter" mig totalt :D
Folk der tror de er guds gave til cs, og bruger de resterende runder af en kamp til at kommentere på sine teammates fejl :-D
små børn som ikke skyder mere end 2 og skriger alt muligt lort når de dør frem for info :) (elsker bare at høre om hvor stort et wiff maten lige lavede frem for info :))
Uh ja. Havde lige sådan en, altså han gav info, men det var like 5 sekunder efter græderi. xD Han dør på korten mirage, fra kon af, hvor en så over smoken, så sidder han bare "HE KILLED ME THROUGH SMOKE AGAIN, LUCKY FUCK." hvor jeg så gik ned og sad, "dude. The connector didnt cover it all, you could look above it.." xD
havde sku også en her forleden hvor han dør fra jungle men bare vælger at sige "ååååhhhh guud" men undlader at sige jungle overhovedet :)
stort set alle på dpl-a er typen man ikke gider spille med
#7(Med 5 svar)
19. marts 2018 kl. 10:30
TheSmilingGunElite
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag

Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Dem som er bedre vidende og bare er de bedste, men når alt kommer til alt, så har de haft et godt game, og så møder man dem I næste game, hvor de så stinker og bliver skudt ud.
Og dem som spammer Heroic>North i et helt game, men de holder som regelt mund når man skyder dem ud af serveren.
Og dem som spammer Heroic>North i et helt game, men de holder som regelt mund når man skyder dem ud af serveren.
Heroic>North
Den har jeg satme ikke set før, lol
Den har jeg satme ikke set før, lol
#10(Med 3 svar)
19. marts 2018 kl. 10:37
TheSmilingGunElite

Så det nu også kun en gang, men det var tre premades som synes det var sjovt at skrive, og så blev jeg bare SSJ og skød dem ud af serveren.
Dem der ikke fatter at snakke, og ikke fatter det er et holdspil.
Folk der whiner lige så snart de dør i stedet for at give info og tie stille.
Folk der ikke kan adapte og finde på noget nyt eller bede om at skifte position med en anden når de 4 runder i streg er blevet skudt det samme sted.
Prinsesser som ikke kan tage en konstruktiv påtale uden at tro at det er hele deres livseksistens man forsøger at destruere og kokser helt ud.
Folk der ikke kan adapte og finde på noget nyt eller bede om at skifte position med en anden når de 4 runder i streg er blevet skudt det samme sted.
Prinsesser som ikke kan tage en konstruktiv påtale uden at tro at det er hele deres livseksistens man forsøger at destruere og kokser helt ud.
Folk som Gnu & Lass3
Folk som gør det modsatte af hvad man siger de skal gøre.
Folk som lyver omkring at være level 9 men i virkeligheden er level 3 :/
faceit.com/en/players/DamiX-
Level 3 min røv.
Level 3 min røv.
Upcoming danske spillere som tror de er the shit og har den sygeste attitude, selvom de faktisk lacker mange vigtige kvaliteter.
#30(Med 0 svar)
19. marts 2018 kl. 14:56
TheSmilingGunElite

Man kan kun være enig! :D
#35(Med 6 svar)
19. marts 2018 kl. 16:50
wakeSuperior

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16

Dem man siger noget til, som så gør det stik modsatte.
Eller dem der ingen overblik har og står og piller næse mens man dør.
Dem der smoker en af når man har AWP. Igen ingen overblik
Dem der ikke kan finde ud af at smide nades.
Dem der er forvirret.
Dem der tilter på en når man sidder med 30-10 score og de har x-20.
Dem der ikke vil lytte efter når spillerne der giver råd er LANGT bedre end dem.
Dem der tror de er guds gave til cs, men er stinke newbs.
Åhhhhh små rotter altså. Skulle have været til skolefest.
EDIT: Dem der ikke fatter at et spot godt kan hedde mere end EN ting.
EDIT igen: Folk der mener at CS kun kan spilles på EN måde.
Eller dem der ingen overblik har og står og piller næse mens man dør.
Dem der smoker en af når man har AWP. Igen ingen overblik
Dem der ikke kan finde ud af at smide nades.
Dem der er forvirret.
Dem der tilter på en når man sidder med 30-10 score og de har x-20.
Dem der ikke vil lytte efter når spillerne der giver råd er LANGT bedre end dem.
Dem der tror de er guds gave til cs, men er stinke newbs.
Åhhhhh små rotter altså. Skulle have været til skolefest.
EDIT: Dem der ikke fatter at et spot godt kan hedde mere end EN ting.
EDIT igen: Folk der mener at CS kun kan spilles på EN måde.
Du spiller meget pug hva? xD
#37(Med 2 svar)
19. marts 2018 kl. 17:07
MrnobodyElite
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15

+1
#42(Med 1 svar)
19. marts 2018 kl. 18:54
wakeSuperior

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16

Folk der tager 100 år om at smide et våben til en i spawn, så man ikke kan bruge sit spawn til at nå først frem til et spot
sølæikdgjvoåkedfnbvåojkdafåokjbvn¨plsdnv¨peFBV¨¨'ELDFÅMV¨PIOKDFnbv¨poihn23¨490g´å0boi9gfreåokjdinvåöpiegb
sølæikdgjvoåkedfnbvåojkdafåokjbvn¨plsdnv¨peFBV¨¨'ELDFÅMV¨PIOKDFnbv¨poihn23¨490g´å0boi9gfreåokjdinvåöpiegb
Du glemte dem der vil bestemme alt i et game og hvis de ikke får lov, så bliver de sure :D
#38(Med 0 svar)
19. marts 2018 kl. 17:19
HolztanRegular

Guld Sæsonkort Sæson 15

Folk der spawner bedst til at løbe først, men liiiige skal blive stuck på et hjørne så de ikke er forrest, fordi de er bange for at gå først fordi de risikerer og dø og dermed ødelægge deres score. Eller går alene midt når der bliver sagt "alle rush A" eller noget lign. Generelt bare folk der sætter dem selv højere end holdet.
Det bliver ikke sidste gang, at du løber ind i min nova så :)
Lobo er da ikke slet ikke den værste.. Han snakker bare meget, og hvis man så beder ham pænt om at snakke mindre, så plejer han at lytte.
Men dem som starter ud med at fyre en bredside af en sviner afsted til manden, der forstår jeg sgu godt han vil give lidt igen. Folk er fandme hurtige til at tilte på Lobo, helt uden grund.
Men dem som starter ud med at fyre en bredside af en sviner afsted til manden, der forstår jeg sgu godt han vil give lidt igen. Folk er fandme hurtige til at tilte på Lobo, helt uden grund.
Dem der køber autoshotgun og rusher UG hver evigt eneste fucking runde :/
Ham der SDMads er et godt eksempel.
Lytter ikke, troller og er utrolig toxic.. forstår godt han får ban hele tiden :/
Lytter ikke, troller og er utrolig toxic.. forstår godt han får ban hele tiden :/