Hej!
Jeg leder efter 4 danske piger til at udgøre et seriøst hold, med en kendt organisation og et erfarent coaching team bag. Organisationen er klar på at dedikere mange ressourcer til bootcamps, mental- og taktisk coaching, merch, LANs og med tiden lønninger. Organisationen bliver først tilkendegivet når man bliver udvalgt, men jeg kan garantere, at det ikke er useriøst eller utroværdigt.
Derfor er det også vigtigt for mig/os, at holdet har fokus på stabilitet, kemi, dedikation og forståelse for spillet fremfor erfaring/skills/aim til at starte med. Når det så er sagt, er der et par punkter vi gerne ser opfyldt, så niveauerne, rent spilmæssigt på de 5 spillere, ikke er i øst og vest. Hvis man ikke opfylder alle kriterier, kan man stadig godt komme på tryout, hvis man kan tale sin sag 😊
- Du skal være fyldt 16 år
- Du skal have over 2000 timer i spillet
- Du skal have tid til at træne 3-4 gange ugentligt
- Du skal have mulighed for at tage til LAN og deltage i turneringer
- Du skal have mulighed og lysten til at deltage til bootcamps
Lidt om mig som person og spiller:
Mit navn er Siri, jeg er 23 år gammel og jeg bor på Amager. Som person er jeg meget udadvendt, og jeg sætter pris på humor og selvironi. Lige pt. står jeg uden job, men jeg vil studere til sommer. Indtil da har jeg en fin opsparing og min stream som jeg lever af, og så spiller jeg selvfølgelig hele tiden CS. Jeg vil gerne dedikere de næste måneder til at få opbygget et hold. Jeg har ca. 2500 timer og har spillet siden februar 2017. Selvom det ikke har nogen betydning, kan jeg nævne så meget som at jeg er Global Elite og lvl 6 i Faceit - så har I måske en lille idé om hvor jeg ligger niveaumæssigt, men hvis man spørger samtlige af mine viewers, er jeg boosted ☹ Jeg mangler erfaring, men har dog spillet på hold før, og jeg ved hvad det kræver. Derudover deltog jeg i Copenhagen Games i år med et mix-hold.
Jeg er klar over, at dette måske ikke er forummet med allerflest piger, men jeg håber, at alle I fyre derude muligvis kender nogle piger som går og leder efter et hold, eller som I ved har potentialet/talentet. Peg dem endelig i min retning!
Hvis det lyder som noget for dig eller nogen du kender, så kontakt mig her:
steamcommunity.com/id/feevotwitch/
facebook.com/sirisma
- Siri “feeVo” Alkirk