Hvordan fandt i på jeres Nicknames?
Et lidt anderledes opslag. Vil gerne høre hvordan folk kom på deres nicknames. Kunne være ret grinern at høre :D
Jeg er sur og bor i en by
#2(Med 10 svar)
1. maj 2018 kl. 19:12
xdpiratmandenPro
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg sad og spillede habbo i 2. klasse og skulle finde på et grineren navn... Så blev det sgu til xdpiratmanden
Shiit. Habbo var grinern dengang :D
#7(Med 5 svar)
1. maj 2018 kl. 19:16
xdpiratmandenPro
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jaja præcis haha
What jeg husker dit navn? var det ikke sjovt du spillede dengang?
hed ihvertfald ik mattb0y derinde haha
hed ihvertfald ik mattb0y derinde haha
#117(Med 3 svar)
2. maj 2018 kl. 15:51
xdpiratmandenPro
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg har også spillet utroligt meget sjovt jo ahha
#131(Med 0 svar)
2. maj 2018 kl. 17:59
xdpiratmandenPro
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Ved jeg ikke haha... Jeg ændrede også mit navn til WallahMineBoller efterfølgende... Hed kun xdpiratmanden i starten xD
Lige siden jeg så dig på dpl-a har jeg altid syntes "den mand har en alt for høj iq til mig hans navn er for godt" det mener jeg seriøst XD
#118(Med 1 svar)
2. maj 2018 kl. 15:52
xdpiratmandenPro
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Haha, det er satme lang tid siden så xD. Men hvis min IQ var lige så høj ingame som med at finde på navne ville jeg nok stadig spille dpl-a og ikke dpl-c :D
#3(Med 3 svar)
1. maj 2018 kl. 19:13
ZebbePro
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 17
arto
Syntes, at det lød nice =D
Er par dage uden søvn og LolGirafPr0n kom ganske naturligt :)
Dog oftest forkortet til LGP
Dog oftest forkortet til LGP
Jeg var til en hardstyle fest, InQontrol, i Amsterdam tilbage i 2006. Der havde jeg en Hugo Boss trøje på, hvor der stod Vamos på.. Så det begyndte folk at kalde mig.. :)
Dog hedder jeg Ra1nb0w_D45h inde i DPL. Dette skyldes at jeg først gentog min cs karriere sidste år, og da jeg har en datter på 5 som er helt tosset med My Little Pony, så skulle jeg jo selvfølgelig hedde nogrt med dem. Vidste så ikke at jeg ikke kunne ændre navn uden point på faceit.. :)
Dog hedder jeg Ra1nb0w_D45h inde i DPL. Dette skyldes at jeg først gentog min cs karriere sidste år, og da jeg har en datter på 5 som er helt tosset med My Little Pony, så skulle jeg jo selvfølgelig hedde nogrt med dem. Vidste så ikke at jeg ikke kunne ændre navn uden point på faceit.. :)
Well jeg er autist og manglede et ign så kom nordby ind i mit hoved og sådan gik det.
Jeg er bare en maskine.
Jeg manglede et navn, så jeg smuttede i køkkenskuffen, hvor jeg fandt en ske.
#19(Med 0 svar)
1. maj 2018 kl. 20:27
TheSmilingGunElite
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Tilbage dengang CSS var på mode spillede jeg meget Ba_jail, og alle folk havde alle mulige fede navne, mens jeg bare hed mit fornavn eller noget andet tamt. Så da jeg tænkte at jeg ville kombinere, noget jeg synes var sejt og spændende med noget som ville gå det til at lyde sjovt og uforglemmeligt. Så det blev The Smiling Gun, og så senere hen TheSmilingGuN.
Var ret vild med Stephon Marbury i mine yngre dage. En konstant slåfejl, da jeg skulle skrive min mail (stephon_rulez), gjorde jeg udskiftede S med A. Og her er jeg.
Jeg var fan af niarn, og nu hedder jeg jollarn. lol :<
Mit efternavn Grandjean, fjernet "jean" job done.
#29(Med 1 svar)
1. maj 2018 kl. 22:23
SanderAdmin
DPL Admin
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Er bare uopfindsom :(
Har også heddet SanderseN, Haxh0, Tac0, SDS og sANDR og sikkert et par stykker til i de gode gamle surf-dage :D
Har også heddet SanderseN, Haxh0, Tac0, SDS og sANDR og sikkert et par stykker til i de gode gamle surf-dage :D
Jeg tror jeg startede med zoGaz, det så pisse fedt ud. Da jeg så blev lidt ældre blev det til zoGa, men i og med at clan-it kongen ziGa var på scenen, synes jeg at de nicks lignede lidt for meget hinanden. Udover det var jeg blevet for gammel til alle de z'er og store bogstaver :D
#233(Med 0 svar)
21. maj 2019 kl. 12:44
henn1ngwayHangaround
Støttet Dust2.dk med 3 julekugler i 2019
Hvor kom g0s9g så fra?
#39(Med 9 svar)
2. maj 2018 kl. 00:52
birdfromskyPro
Vinder af Dust2 Fight Club
Guld Sæsonkort Sæson 15
Havde en legendarisk kamp i basket (dengang der var lidt mindre af mig), da vi spillede i u16/u17 højeste række/niveau i basket. Vi spillede mod Nyborg efterskole i Nyborg. Skød 8/9 for 3ern + skød stabilt 2points. Vi fik kæmpe diller, men alligevel formåede samtlige spillere for modstandere holdet at spørge undervejs efter mit navn - Thomas Due, og derefter begyndte de at råbe BIRD, når jeg skulle skyde. Piger ventede på mig ude foran omklædningsrummet efter kampen og det var de gode tider med facebook, så fik 4 nye venner der. En oplevelse uden lige og jeg har den dag endnu ikke haft en kamp hvor jeg har været tæt på at gøre noget lignende :D
Det startede egentlig som bird/birdman, og så tror jeg bare at birdfromsky lige pludselig blev kaldt af et par hon mates, og så blev det mit nick.
Det startede egentlig som bird/birdman, og så tror jeg bare at birdfromsky lige pludselig blev kaldt af et par hon mates, og så blev det mit nick.
#91(Med 4 svar)
2. maj 2018 kl. 11:46
nicoodozRegular
Major deltager
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Gaimin Gladiators
haha grineren :D
Jeg også personligt gået fra elite basket + fritids HoN til noget mere seriøs cs :D
Jeg også personligt gået fra elite basket + fritids HoN til noget mere seriøs cs :D
#92(Med 3 svar)
2. maj 2018 kl. 11:50
birdfromskyPro
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hon var sku godt. Det var så lidt mere seriøst her, nåede at blive nummer 7 på ladderen, så helt elendig var jeg ikke :D
Jeg var 10 jeg skulle have et nickname min bror hedder "multiply" så tænkte jeg "divided"
Er Jens din bror? :D
1.6, JUHP og et lille lan arrangement han afholdte.
Rasmus? Ja da. Ringo siger mig ikke noget.
Ingen kommentar :D
Multiply.. var det ham der var/er sammen med eliza?
Dengang jeg var teenager var det sejt at hedde noget med Z, og X. Derudover ku jeg godt lide M, og så måtte det jo ikke være for langt.
Så efter et par kombinationer blev Zemax valgt fordi det så bedst ud.
Først nick jeg havde var Ghostface efter morderen fra Scream filmene.
Så efter et par kombinationer blev Zemax valgt fordi det så bedst ud.
Først nick jeg havde var Ghostface efter morderen fra Scream filmene.
#47(Med 2 svar)
2. maj 2018 kl. 01:45
KeyziNElite
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg hed Skillmaster som mit første navn. Console synes det var grimt, og fandt KeyziN til mig. Nemt
#123(Med 0 svar)
2. maj 2018 kl. 17:19
xdpiratmandenPro
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg er seriøst ellers vildt med navnet Skillmaster haha
Jeg hed Silverfang førhen, og elsker racen - Guess which. Og pga SiberianHusky kunne jeg ikk' hedde, pga var taget tror jeg :(
Startede som Divinity, da en bro kaldte sig Trinity ingame. Så fandt lille mig på 11-12 ligesom ud af at ret mange kaldte sig Divinity online, men jeg ville godt holde fast på det lidt 'gudelige' bag ordet? Så vi cuttede halvdelen af og kaldte os Divi fremover. :D
#72(Med 11 svar)
2. maj 2018 kl. 10:15
rijaHrijah
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Sølv Sæsonkort Sæson 18
men du hedder b1ss3 jo? :D
ja herinde :-) Hed zaike tilbage til 1.6 og xplayn osv. Hedder det stadig på faceit.
#79(Med 9 svar)
2. maj 2018 kl. 10:25
birdfromskyPro
Guld Sæsonkort Sæson 15
canujien eller sådan noget ^^ :D
#93(Med 5 svar)
2. maj 2018 kl. 11:51
birdfromskyPro
Guld Sæsonkort Sæson 15
tilbage til hvor man henter bajer på tanker, for så ikke at må få dem med ind til lanet
Haha word! Og forældre der kan høres på VT "Hvorfor har du ikke spist din madpakke??"
#158(Med 3 svar)
3. maj 2018 kl. 11:55
birdfromskyPro
Guld Sæsonkort Sæson 15
hahaha ja. Kongetiderne
Synes næsten du skal smide et invite på steam :-) Lang tid siden vi har spillet gamle. Har spillet lidt med Mike på det seneste!
#165(Med 1 svar)
3. maj 2018 kl. 14:04
birdfromskyPro
Guld Sæsonkort Sæson 15
Tjah. Jeg adder ikke noobs, men jeg kan godt accept dem :D Så godt du var level 5 på faceit <3
#71(Med 3 svar)
2. maj 2018 kl. 10:14
rijaHrijah
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Maria - ria - rijah ... j og h er bare puttet på for sjovs skyld, så skal selvfølgelig ikke udtales, da de er stumme :P
Jeg havde et job hvor jeg talte med mange udenlandske kunder. Da jeg blev træt af at høre på 100 forskellige versioner af 'Yde' (mit efternavn), begyndte jeg at sige mit navn udtales whitey - så det kørte jeg med i cs :)
Jeg husker det som var det igår ahhaha.
Jeg var 12 år gammel og spillede en del fodbold dengang, jeg fik lavet 2 assist og på vej til det trejde som var mega stort dengang igås.
Jeg kommer driblende forbi 2 mand og bliver så gennemtæsket af 2 andre, som formår at lave en " sandwich på mig ". Jeg går så FULDSTÆNDIG AMOK på de to gutter her og råber hvad fuck de har gang i, så var der en af dem som sagde oh slap nu af mattboy, jeg havde så det her navn i hovedet hele dagen og tænkte hvorfor fanden de kaldte mig det, så var jeg sådan nååår de mener jeg er sur eller hvad og så kom det sku bare derfra ahhaha
Jeg var 12 år gammel og spillede en del fodbold dengang, jeg fik lavet 2 assist og på vej til det trejde som var mega stort dengang igås.
Jeg kommer driblende forbi 2 mand og bliver så gennemtæsket af 2 andre, som formår at lave en " sandwich på mig ". Jeg går så FULDSTÆNDIG AMOK på de to gutter her og råber hvad fuck de har gang i, så var der en af dem som sagde oh slap nu af mattboy, jeg havde så det her navn i hovedet hele dagen og tænkte hvorfor fanden de kaldte mig det, så var jeg sådan nååår de mener jeg er sur eller hvad og så kom det sku bare derfra ahhaha
#94(Med 0 svar)
2. maj 2018 kl. 11:53
b0ychildElite
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Så kommer den...
8 klasse, 13 december, pigerne gik sanka lucia optog i aulaen...
De synger flere forskellige kristne sange, og pludselig så sang de "Marys boychild, jesus christ"
Så mit nickname er faktisk Jesus, aka Marys son.
youtube.com/watch?v=FHTCldo7uw4
Til alle der lige vil hygge.
8 klasse, 13 december, pigerne gik sanka lucia optog i aulaen...
De synger flere forskellige kristne sange, og pludselig så sang de "Marys boychild, jesus christ"
Så mit nickname er faktisk Jesus, aka Marys son.
youtube.com/watch?v=FHTCldo7uw4
Til alle der lige vil hygge.
#95(Med 1 svar)
2. maj 2018 kl. 11:54
MartinChef
Dust2 fantasy vinder
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg tænkte det var det nemmeste måde at opføre sig ens off og online. Ydermere ville jeg gerne tiltales mit rigtige navn når jeg var på LAN .
Fornavn baglæns, men dengang skulle man nærmest enten have x eller z i sit navn..
#109(Med 2 svar)
2. maj 2018 kl. 14:22
ClinTElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hed faktisk originalt Xeax. Men ligesom de store i 1.6 skulle man have et fakenick. Det fakenick skulle være en badass kendis. Kan huske jeg blev inspireret af Zonic som hed Tony soprano, og bl.a. anizz hed saladin eller sådan noget. Der var flere men jeg husker dem ikke lige helt. Derfor skulle mit fakenick være Clint eastwood. Udviklede sig til Clint --> ClinterN. Da jeg stoppede cs synes jeg det var pinligt at komme ind med real nick og være ringe så Clint blev hængene og nu synes jeg det er federe.
bonus info. På gym blev jeg endda kaldt clint. Det står bag på min studenter hue. :)
bonus info. På gym blev jeg endda kaldt clint. Det står bag på min studenter hue. :)
Alligevel All-in med navnet på studenterhuen! Hvilken historie gav du søde piger, som spurgte interesseret?
#135(Med 0 svar)
2. maj 2018 kl. 18:38
ClinTElite
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Haha det var faktisk ret nemt, og den virkede både så drenge og piger forstod det. "Fordi jeg laver headshot"
Ikke så tit det var nødvendigt at skulle forklare sit navn når alle bare kaldte en det. Lidt federe end at hedde Jonas
Ikke så tit det var nødvendigt at skulle forklare sit navn når alle bare kaldte en det. Lidt federe end at hedde Jonas
#115(Med 0 svar)
2. maj 2018 kl. 15:30
kasparSPro
DPL Admin
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
startede ud med fluBBer for mange mange mange mange år siden, dengang der var en clan der hed lolzz, (evt det har noget med filmen at gøre dunno)
Så blev det til fluz, fordi det lød lidt federe :D derefter flz.
og så maze, som blev til mAAA og nu kasparS fordi det var sku egentlig meget nemmere :D
Så blev det til fluz, fordi det lød lidt federe :D derefter flz.
og så maze, som blev til mAAA og nu kasparS fordi det var sku egentlig meget nemmere :D
Smadrede mine headset og muse utallige gange, og gik derefter i elgiganten og sagde at musen eller headsettet var gået i stykker ud af det blå, hvor de derefter altid gav mig et nyt, og sådan blev jeg til krejleren, fordi jeg altid krejlede elgiganten
#125(Med 2 svar)
2. maj 2018 kl. 17:21
xdpiratmandenPro
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
HAHHAHAHAHAHA fucking typisk Krejl... Det undrer mig ikke det der xD
De er så snot dumme i elgiganten, ikk min skyld min iQ ligger på 186
#136(Med 0 svar)
2. maj 2018 kl. 18:39
xdpiratmandenPro
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
HAHAHAHAHA
#140(Med 4 svar)
2. maj 2018 kl. 18:53
MumaCePro
Jeg acede alle fra mit holds mødre i sengen,
ses.
ses.
Fra letmælk til rugbrød til ruggah xD
Mit fulde navn i en forkortelse! Og nej i får ikke mit fulde navn xD
mit efternavn er "Kvejborg" derfra jeg har fået det. men jeg bliver bare kaldt kvej
nakkede mit navn fra en dude på habbo der hed ZaXI0N. nu hedder jeg så zax
Byttede blot om på bogstaverne i mit efternavn, hvor Oksegrav lød bedre end Grovaske eller Eskovrag eller Kogesvar...
Tænkte bare på det værste nickname nogensinde, ez pz.
Først gik jeg under lambda fordi jeg ingen fantasi havde og bare tog et eller andet spray fra 1.6 men efter at være 1 lyserød på spilarenaen så skiftede jeg hurtigt væk fra det :)))
Så En eller anden kæreste kaldte mig thomselomse fordi det gør man åbenbart i 9. Klasse - så begyndte alle gutterne at kalde mig thomse.
Så blev det sgu bare det - det så dog kedeligt ud med ét e, så smed lige 2 ekstra på.
Grunden til det og præcis hvorfor det var to e’er må være til en anden god gang 🤗.
Så En eller anden kæreste kaldte mig thomselomse fordi det gør man åbenbart i 9. Klasse - så begyndte alle gutterne at kalde mig thomse.
Så blev det sgu bare det - det så dog kedeligt ud med ét e, så smed lige 2 ekstra på.
Grunden til det og præcis hvorfor det var to e’er må være til en anden god gang 🤗.
#183(Med 2 svar)
4. maj 2018 kl. 01:07
KarKRegular
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg hed Elevate og Zio i 1.6 - ikke den elevate ;)
og så gik jeg på starbucks og skulle have en HELT ALMINDELIG kop kaffe - tjeneren spørger om mit navn og jeg siger "Mark med et K"
ja så blev det jo så til Kark
og så gik jeg på starbucks og skulle have en HELT ALMINDELIG kop kaffe - tjeneren spørger om mit navn og jeg siger "Mark med et K"
ja så blev det jo så til Kark
jeg hed engang JLH^ Som stod for jeg Jeg laver Headshots.. w-t-f
og så profminaSSS og snød lidt, så skulle man vidst skifte igen :^)
tilbage i WotLK ville jeg lave en ny alt, en druid, som jeg gerne ville have kaldt Ambulancen, da jeg gerne ville spille resto druid, men desværre var det taget på min server. Synes det så sejt ud dengang, så jeg kom op med et andet navn, som også var langt, men samtidig havde en betydning og jeg synes også det lød fedt. Herudover kendte jeg ingen andre, som hed Celebrations, hvilket var et stort plus. Dog var det ikke før et år senere, hvor det blev mit main ingame nick, som det så har været siden. Altså ca. 9-10 år nu :P. Er dog blevet kaldt meget over tiden: Cele, Celeb, Celebrity, Celebration, Celebrations etc. Jeg er dog meget tidfreds med 13 årige mig selv, da jeg mener jeg kunne have gjort et meget værre job med ingame nick og det lyder bedre end Ambulancen LUL eller Mickileet, som jo hed dengang inden lmao.
Startede tilbage i sfo/klub tiderne med at hedde noget i stil med "bull3tpr00f [DK]", derefter fik jeg min egen computer, og begyndte at spille utrolig meget assault (1.6) hvor jeg skiftede til srednA (Fornavn bagfra) Og da jeg så fik øjnene op for CSS engang tilbage i 07 ish, fandt jeg på an0tech hvorefter jeg inden længe forkortede det til ANO :-D Og ja det har så hængt ved!
#196(Med 1 svar)
16. maj 2019 kl. 14:05
dj_skullfuckHangaround
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
:(
Divinity kaldte jeg mig selv da mig og irl mates kaldte os king som Trinity, Divinity og så'n noget. CoD clan og det hele som 12 årig, det var tider. Jeg så i Rechyyy's Incorparated 2 (Source) movie at Divinity var 'taget' af en der var med i den cs movie. Det føltes ikke så fedt mere, ikke at have et lidt unikt nickname. Så istedet for at lave det helt om, afkortede jeg det bare. Thereby, Divi.
Da jeg startede med at spille CS hed jeg Luxe, som stammede fra en papkasse mine forældre havde før de havde købt noget og på den kasse stod der “deluxe”, så startede faktisk med at hedde de_luxe, som så blev lavet om til Luxe.
Nu er det bare RAVN, det er nemmere. Efternavn og det har folk altid kaldt mig.
Nu er det bare RAVN, det er nemmere. Efternavn og det har folk altid kaldt mig.
Puha, jeg har heddet mange ting igennem de sidste 20 års tid.
Mit allerførste Counter-Strike navn var vist nok Rockagill, men jeg har ingen anelse om hvor det stammede fra. I 2003 begyndte jeg at kalde mig selv for elfhat, det hang ved og omkring 2005-2006 skiftede jeg så bare til "elf" og så blev det til "elfmatw" fordi jeg synes godt om en sang der hed "me against the world", så matw blev tilføjet til sidst. Var ikke ydermere populær grundet snyd og fordi jeg var en cunt på XplayN (o:
Stoppede med at spille CS seriøst og ofte, da det overgik til GO, men jeg holdte alligevel ved "elfmatw"navnet når jeg så en gang i mellem spillede og nogle tusind timer er det da alligevel blevet til..
SEVEN var det mest kreative jeg kunne komme op med, da jeg i World of Warcraft ikke kunne hedde Anamnesis, som jeg havde heddet i mange år efter et realmtransfer.. Jeg hedder Steven, så SEVEN var noget af det første jeg kom på og så har det holdt ved siden da, de sidste 3 års tid.
Mit allerførste Counter-Strike navn var vist nok Rockagill, men jeg har ingen anelse om hvor det stammede fra. I 2003 begyndte jeg at kalde mig selv for elfhat, det hang ved og omkring 2005-2006 skiftede jeg så bare til "elf" og så blev det til "elfmatw" fordi jeg synes godt om en sang der hed "me against the world", så matw blev tilføjet til sidst. Var ikke ydermere populær grundet snyd og fordi jeg var en cunt på XplayN (o:
Stoppede med at spille CS seriøst og ofte, da det overgik til GO, men jeg holdte alligevel ved "elfmatw"navnet når jeg så en gang i mellem spillede og nogle tusind timer er det da alligevel blevet til..
SEVEN var det mest kreative jeg kunne komme op med, da jeg i World of Warcraft ikke kunne hedde Anamnesis, som jeg havde heddet i mange år efter et realmtransfer.. Jeg hedder Steven, så SEVEN var noget af det første jeg kom på og så har det holdt ved siden da, de sidste 3 års tid.
#237(Med 0 svar)
22. maj 2019 kl. 20:46
moko_kaiRegular
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Husker ikke lige hvordan.
Men det går 20 år tilbage i tiden, hvor jeg spillede meget unreal tournament. Så sad jeg en dag og legede lidt med nicks, så endte jeg ud i moko_kai og det har hængt ved lige siden :)
Men det går 20 år tilbage i tiden, hvor jeg spillede meget unreal tournament. Så sad jeg en dag og legede lidt med nicks, så endte jeg ud i moko_kai og det har hængt ved lige siden :)
Seneste aktivitet
TSM taber igen
(18)
Søger hold!
(0)