Vi søger en stabilt IGL og dedikeret spiller som vil nå langt inden for CS:GO scene og den danske scene. Vi er 4 spiller pt og mangler sidste spiller som vil gå semi pro eller pro i Counter Strike Global Offensive. Jeg smider vores Faceit/steam links nede i bunden, så i kan se vores lvl og adde os på steam. Vi har vores orginazation, det er Reaper Crew. Hvor vi kommer på et spektrum hold og så spiller vi kampe mod de andre spektrum hold, og hvis vi kommer top 3 af de spektrum hold. Kommer vi til at spille mod Reaper White eller Reaper Black. Og så hvis vi vinder over en af dem, kommer vi på det hold. Og så skal vi kæmpe om main holdet. Håber det lyder intra, der kommer lidt om os.
C0bra: Mit navn er Mads "c0bra" F. Og jeg stammer fra Tyskland og bor i danmark, jeg har 11 års erfaring med CS. Og jeg har spillet 7k timer i CS:GO, jeg er selv dedikeret, jeg har mest erfaring med main AWP/lurker.
RAF-FUX: Mit navn er Jonas "RAF-FUX". Og jeg kommer fra danmark. Jeg har 3 år og 7 måneder erfaring med CS:GO, jeg har spillet 5k timer. Jeg er selv dedikeret spiller, jeg mest erfaring med lurker/entry fragger.
Firex: Mit navn er Frederik "Firex" H. Og jeg kommer fra danmark. Jeg har 2-6 år erfaring med CS. Jeg har spillet 5k timer. Jeg er selv dedikeret spiller, jeg har mest erfaring med Main AWP.
quixzy: Mit navn er Marius "quixzy" T. Og jeg kommer danmark, og har 4 år erfaring med CS:GO. Jeg har spillet 4k timer. Jeg er selv dedikeret spiller, har mest erfaring med lurker.
c0bra Faceit:
faceit.com/en/players/c0bra-M-
c0bra Steam:
steamcommunity.com/id/c0brajeCS/
Firex Faceit:
faceit.com/en/players/Firex-
Firex Steam:
steamcommunity.com/id/F_I_R_E_X/¨
quixzy Faceit:
faceit.com/en/players/quixzy
Steam quixzy:
steamcommunity.com/id/quixzy/