Jeg ville bare lige se om der var nogle der havde tid/overskud til at hjælpe mig med at fixe mit problem, står i den uheldige situation at jeg har lav fps. Fik min computer tilbage i går. Fik installeret Nvidia setup (Mener jeg det hedder) derfor installeret Geforce og hentet den seneste driver. Så ændrede jeg nogle csgo settings til minimum, og fixede lidt settings i Nvidia kontrolpanel. Jeg bankede derefter min fps på 130'ish, og før den blev lavet ramte jeg 300, og fandt ud af senere den kunne få mere ud. (Er ikke så stort et computer geni).
Hvis nogen er et større computer geni og har tid, kan de så ikke venligst sende mig en anmodning.
Mvh SiberiaHusky
steamcommunity.com/id/Markwww
Jeg har desværre også problemer med min FPS. Ligger normalt stabilt omkring 200, men pt er jeg nede mellem 30-80.. Jeg håber det er noget du kan hjælpe med. Er villig til at smide en skilling din vej for hjælpen.
Jeg har ikke sendt det til dig før. jeg har bare set de opslag hvor du hjælper, og alle virker glade of tilfredse. Så jeg tænkte at jeg også kunne bruge en portion hjælp :D